1. leht 1-st
Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 24.10.2013 21:58 19
Postitas Raemees
Kas keegi E9* omanikest sellist lisandit on oma auto diiselkütusele kasutanud või mida kasutate?
http://www.carshop.ee/tarvikud/kutuseli ... 10358.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 24.10.2013 22:56 46
Postitas sigaelmar
Mul küll E9x pole aga kasutan Karla Auto OK küttelisandit. Nagu tunduks ökonoomsem aga kindlasti on kiirendus parem. Kompuutri ja ökonomaiseri järgi ei saa aru, et ökom oleks aga seier ei kuku enam nii kiiresti. Kahjuks pole etiketil kirjas kui DPFisõbralik ta on aga ehk ikka on.
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 24.10.2013 23:05 49
Postitas Raemees
Kui meenutan siis seda Karla Auto asja olen ise ka vahepeal kasutanud kuna vedeleb teist mõni pudel.
Samas vedeleb ka antud lingil olev lisandi pudel, sellest ka mõte kas võiks BMW mootoril kasutada

Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 01:12 09
Postitas arnis
BMW ei soovita mitte ühtegi lisaainet. Piisab õigest kütusest ja korras mootorist.
Ma tean jah et igav on kui auto tuksi ei lähe, aga vot kui kord läheb, mis siis saab?
Milline on konkreetne eesmärk lisandi lisamisel ja kas see on vajalik?
Mida täpselt teeb lisand (täpselt nagu väga täpselt, alates paagist kuni summuti otsani)?
Alles siis kui nendele küsimustele on vastused olemas, teha kokkuvõte ja alles siis otsus.
Kui nendele küsimustele vastuseid ei ole, siis lisandi lisaja ei tea, mida ta teeb.
Aitamaks protsessi käivitada, teen väikese blanketi, mis tuleb ära täita:
Lisandi lisamise eesmärk on ___________________________________________________,
antud tegevus on/ei ole normaalseks mootori edasiseks tööks vajalik.
Lisandi funktsioonid:
Kütusepaagis kütusele:_______________________
Kütusepaagile endale:________________________
Kütusepumbale:_____________________________
Kütusesüsteemi tihenditele:__________________________
Metallist kütusetorustikule:___________________________
Plastikust kütusetorustikule:__________________________
Kummist kütusetorustikule:___________________________
Kütusefiltrile:_______________________________
Kõrgsurvepumbale:_____________________________________________________________
Pihusti sisemusele:_____________________________________________________________
Pihusti otsale:_________________________________________________________________
Kütuse tagasivoolu voolikutele:________________________
Kütuse radiaatorile:_________________________________
Kütuse termostaadile:_______________________________
Silindri seintele:_______________________________________________________________
Silindri kolvirõngastele:_________________________________________________________
Eelsüüteküünla otsale:___________________________
Väljalaskeklapi servadele:________________________
Väljalaskekollektorile:___________________________
EGR radiaatorile:_______________________________
EGR klapile:____________________________________
EGR räbule sisselaskekollektoris:__________________________________________________
Turbokompressorile:_____________________________
Katalüüsmuundurile:_____________________________________________________________
Peensöefiltrile:_________________________________________________________________
Nimekirjas oli ___ rida, mille vastuseks sobib "käitub nagu kütus", seega antud aine on:
kütuselisand / väga kallis kütus
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 08:31 55
Postitas sigaelmar
Mina kasutan ainult sellepärast, et ma kahtlen oma tankla kütte kvaliteedis aga teatud põhjusel tuleb sealt tanklast soodsalt kätte.
Ja arnis, ma arvan, et iga tootja ütleb, et ei kiida lisandeid heaks, vältimaks tulevikus võimalikke probleeme kui kellelgil peaks mingil põhjusel tekkima probleeme nende soovitatud lisandite pärast.
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 11:05 52
Postitas arnis
Keegi keemik võiks tõestada/ümber lükata, kas 1:2200 võib reaalselt parandada
mõnd kütuse omadust (v.a. -1...-2 kraadi hangumistemp ja tsetaanarv +1....+2).
Kui kütuselisand oleks majanduslikult mõistlik, siis see juba oleks kütuses.
Kui aga kütuselisand lisab hinda, siis samahästi võib teist tanklat kasutada.
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 16:24 33
Postitas K-1
Teemaalgataja poolt väljatoodud toode on mötekas ainult siis, kui oled farmer või kavatsed talv läbi suvekütusega söita. Lugege tootetutvustusi ka ikka!
Talvine diislikütus (mis juba sisaldab vastavaid aineid) tuleb siinmail minuarust täitsa möistlikul ajal juba müüki, seega selle lisandi äratasuvus tavakasutajale on nullilähedane.
E90 ja teistel värsketel diiselautodel piisab täiesti regulaarsest kütusefiltrite vahetusest ja normaalsest tanklakütusest. Toitesüsteemi määrimise ja puhastamisega saab diislikütus iseseisvalt ka suurepäraselt hakkama.
Tänapäevastel diislitel (ja ka ottodel) on mureks otsepritsest tingitud probleem, kus kütusesegu moodustub alles silindris ja sisselase kuni klapini kipub nõgituma..
Kui keegi töesti tahab oma toitesüsteemi nii väga "puhastada" siis selleks tuleb see osandada ja seejärel piinliku järjepidevuse ja pädeva keemiaga särama lüüa. Rahaline äratasuvus on selpuhul teisejärguline. Igasugused puhastavad lisandid võivad (ja töenäoliselt ka tekitavad) süsteemis ummistusi ja seda just tehniliselt köige keerulistemas osades: pumbas ja pihustites!
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 16:48 09
Postitas sigaelmar
arnis kirjutas:Keegi keemik võiks tõestada/ümber lükata, kas 1:2200 võib reaalselt parandada
mõnd kütuse omadust (v.a. -1...-2 kraadi hangumistemp ja tsetaanarv +1....+2).
Kui kütuselisand oleks majanduslikult mõistlik, siis see juba oleks kütuses.
Kui aga kütuselisand lisab hinda, siis samahästi võib teist tanklat kasutada.
Ma tegin juba omad arvutused, tuleb ikkagi soodsam lisandiga.
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 18:40 16
Postitas Raemees
See mille lingi lisasin kasutavad rekkajuhid... mis iganes ajal ilmselt talvel. Ise oma BMW -s ei ole seda proovinud.
Teiseks ei ole vaja võtta kütusesüsteemi algosadeks?
Kes saavad nt Flamenko reklaami omale meili siis neil on aparaat mis peseb kütusesüsteemi, mis point siis sellel on? Järelikult keemiad toimivad kuna pesu käib keemiaga!
Kuna keemiat ikka peab valikus leiduma sai lisaks varudega veel tellitud 2 huvitavat toodet mis lähiajal kasutusse lähevad, eks paistab kas midagi muutub

Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 19:50 42
Postitas arnis
Must värv on jõu ja domineerimise värv (võib õppida psühholoogias).
Seega see pudel on reklaamitrikk. Vaata selle koostist ja võrdle
teiste pudelitega. Ma olen suht kindel, et isegi 1:2200 "jõulises
kontsentratsioonis" on antud aines aktiivaineid vähem kui pool.
Mille jaoks "pesta" kütusesüsteemi? Seal ei ole midagi muud peale kütuse.
Pesta süsteemi kütusest tundub eksootiline tegevus absurdses maailmas.
Kütusesüsteem on vaja algosadeks laiali võtta, et aru saada, mida lisand teeb.
Sa pole ikka veel seda teinud, seega sa ikka veel ei tea, mida lisand teeb.
Uskuda, et 4µg kütuselisandit suudab kuidagi kombineeruda tahmaosakestega
silindris (rohkem kui 1‰ tahmaosakestega) oleks jubedalt julge väide

Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 21:34 23
Postitas Raemees
Arnis tahad sa oma tarkusega hiilata ja otse ehk teenusepakkujale kirjutada?
http://www.autohooldus.ee/diiselmootori ... uhastamine" onclick="window.open(this.href);return false;
Sa kohe tead mida küsida, anna mulle ka hiljem teada kuidas miks ja milleks?

Kasvõi privas.
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 25.10.2013 22:10 41
Postitas arnis
Suur osa tekstist kehtis supermarketi pläustile.
Aga see jutt mootoripuhastajate kodulehel on küll imeline.
Huvitav, kas nad annavad garantii, et pihustite näitajad lähevad
märgatavalt paremaks või lihtsalt ajavad mula.
Ma saan seda ju reaalajas jälgida. Mida nad siis teevad, kui
ei lähe paremaks?
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 26.10.2013 22:20 31
Postitas Ma®tin
Oma arvutiga sa küll mingit adekvaatset tulemust ei saa, et kuskilt midagi nõudma hakata või kellegi toodet rämpsuks nimetama hakata.
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 26.10.2013 23:08 43
Postitas prelude20
Aga milleks see üldse on hea? Kui töötavad mitme saja tuhandelised kombainid, laadurid jne jne tavakütusega ilma probleemideta siis miks ei peaks bmw mootor sellega hakkama saama. Ise pole ka kunagi miskit kasutand peale tankla kütte ja vähemalt iga sügis uued filtrid pannud. Korras küünalde ja pihustite - pumpadega polnud nädal seismist lumehanges -25 käes mingi probleem. Värises küll algul ja kaks korda pöörded lainetasid aga see normaalne m51 puhul. Samuti pole ka tuttavate uued diislid suremist näidand. Isegi paljukirutud sinine ei saanud ei mu fordist ega 85kw 325td jagu 4 aasta jooksul

Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 27.10.2013 02:39 46
Postitas arnis
Ma®tin kirjutas:Oma arvutiga sa küll mingit adekvaatset tulemust ei saa, et kuskilt midagi nõudma hakata või kellegi toodet rämpsuks nimetama hakata.
Ega see "minu arvuti" ei ole see, mis neid näitajaid ekraanile võlub. DDE ise jagab infot.
Ja üldjuhul (üle 95% vast) on just tuksis pihusti see, mis põhjustab roughnessi näitajates möödakaldumist.
Ja kui sellest peaks mõnele väheks jääma, siis pole keeruline võtta korra teine pihusti, kuid kuna see kuulub vea leidmise protsessi alla, siis võidu puhul peaks ka see kinni taotud olema. Siiski on tegu ametliku teenusega, sellega peab koheselt kaasnema pretensioonide esitamise tähtaeg 2 aastat, sh 6 kuud kus ekspertiisi tasub pakkuja.
Minu arvutit pole siis vaja süüdistada. Kodulehel on konkreetselt juttu pihusti näitajatest. Seal ei ole räägitud, et pihustid pannakse stendile. See ongi kogu asja mõte, et pihusteid
EI võeta välja.
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 28.10.2013 13:01 28
Postitas arnis
Nonii, lõpuks tuli mõttetu vastus flamenkolt.
Vastust, mis masinaga tegu on, ma ei saanud. Sain teada, et seda teostatakse
2,3 tundi töötava mootoriga.
Ütleme nii, et mina ei viiks autot sellise masina alla, mille tootjatehas soovitab
iga 15 000 järel protseduuri korrata, jäädes tehasena ise anonüümseks
Kui see masin pole tunnustatud mitte kellegi poolt, siis pole vaja väga unistada.
Samuti on Eestis müüdava kütuse kvaliteedis palju ebakindlust.
Tänu sellele puhastusprotsessile pikeneb väga kallite detailide nagu pihustid ja pump eluiga märgatavalt.
Kuna diiselmootorid on eriti tundlikud igasugu väiksemagi mustuse suhtes
Lühike tekst kodulehel on lihtsalt sellist s*tta täis

Konkreetselt lihtsalt õhutatakse heausklikke tädikesi ja onukesi.
Mitte ühtegi sertifikaati. Hetkel jääb mul arvamus, et masin ei teegi mitte midagi,
lihtsalt asendab kütusepaagikütuse anonüümnse seadme paagiga, milles on
mingisugune DPF-i generaator või Injector-polisher või kahetaktiõli.
Keegi foorumlane oskab midagi positiivset leida kogu flamenko antud teenusest?
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 28.10.2013 18:46 15
Postitas kaupo.k
flamenkos on ka velgede taastamise pink mis ei kõlba koera saba alla ka(või siis töömees on selline).Ei suudetud 17tollist kergelt viskavat velge sirgaks ajada-ütlesid,et võimatu kuna on tsentrist ära. Lihtsalt kasseeriti 40 euri sisse ja asi vask. Läksin Mario Hinni jutule ja tema ajas selle velje mängleva kergusega 25ka eest jonksu

Ilmsegelt on see küttesüsteemi pesu seal ka puhas jama, mida mitte kuidagi ei saa ka tagantjärgi kontrollida,et kas oli siis kasu või mitte.(ilmselt mitte

)
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 28.10.2013 20:20 04
Postitas arnis
Sa poleks pidanud maksma teenuse eest, mida ei saanud.
Tuleb seista selliste asjade eest!!!
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 29.10.2013 09:47 18
Postitas kaupo.k
oleks pidanud jah, aga jäin nende juttu uskuma,et tegid palju paremaks ja rohkemat saada pole võimalik. Otsustasin uue velje soetada,kuid seda raske leida(e bays 500euri tk

).niisiis otsustasin 6kuud hilem uuesti proovida ja õnnestus

. E39 530d-l olen kasutnud karla lisandit kui pihusti lonkama hakkas-see pikendas pihusti agooniat üle poole aasta kuniks leidsin uued detailid väga hea hinnaga

. Diisli motoristid ei soovitanud 2T õli panna mitte rohkem kui 20grammi paagi peale kui sedagi. vanema tüübi disladele võib vist valada palju tahad igasugust jama-alustades bensiinist ja lõpetades kasutatud toiduõliga

Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 29.10.2013 12:18 08
Postitas veix
oma lollusest olen korra kasutanud spetsiaalset lisaainet mis teeb suvise kütuse talvel sõidetavaks (30ml paagi kohta), kuna ei olnud kütuse temperatuuritaluvuses kindel. tulemus DPF umbes, peale seda ei pane paaki enam midagi lisaks.(ega ilmaasjata pole paagi kaanel kiri, et ei tohi kasutada mingit lisaainet ega biodiislit

)
Re: Diiselkütuse lisaained 2T õli ja muud
Postitatud: 29.10.2013 22:55 31
Postitas arnis
Rõõm et jagad, kurb et reha otsa astusid
Aga biodiislist pääsu pole. Tankla disla juba sisaldab teatud määral (normeeritud kogus) biodiislit.
Biodiisliga isegi saab sõita, aga vaja mõned jubinad välja vahetada.
Eesti kliimas aga ei tule välja alati, meil siin pakased, biokas vajab nii palju lisandeid, et ei tasu ära.
Pealegi, väga ei saagi kanget biodiislit, polegi vaja pead lõhkuda selle vältimiseks
Mida uuema mudeli mootor, seda vähem see talub eriaineid.
Vanad M21 M51 masuudipressid on väga vastupidavad keemiale
