
Sai sõidetud siis terve õhtu ringi pärast seda pmst. ja ei olnud mingeid probleeme, aga järgmine päev tykk aega koha peal käies ja siis sõitu minnes lõi õli kannu põlema ning kirja et "stop engine oil press" ning see järel seisma jättes "check oil levil" lisasin siis igaks juhuks veel liiter õli (hommikul ma ei kontrollinud taset aga eelneval õhtul oli korras), pärast seda sõitisn tagasi remondi mehe juurde kellega koos asjad vahetasime ning seejärel pöörudsin diagnosti kus kustutati vead ja vaadati üle mootri töö aga seal polnud yhtegi viga ning pärast seda enam tykk aega õli kannu põlema ei löönud...
pärast seda sai veel maha uhatud u. 320 km kus aegajalt õli kann põles ikka tykk aega, kuid mootori töö ei muutunud ja midagi ei juhtunud ja pole siiani juhtunud....


Seega küsiks mis tal viga võib olla, et ta õli tuld põlema siin löö aeg ajalt???
Kas õli filtri jalaküljest andurti pistikut eemaldades võis andur lolliks minna ?
Õli filter kehva või midagi sai küll mingi FILTRONI oma eelnevalt kaks korda oli WIX küljes ja lugedes ja hindu võrredes peaks FILTRON parem ja kallim olema !!???
Sai nüüd küll pikk ja võbla kergelt segane teks, aga äkki keegi vaevub lugema ja soovitama või arvata mis häda tal on aaa... ja autoks siis täpsemalt 2000a e38 730d 142 kw
Ettetänades.