turbo 1,8
turbo 1,8
niisiis minu probleem järgmine ehitasime siin sõbraga mootori 1,8 turbo, mootoritüüp oli siis M42 1.8 DOHC-16v/L4 ning surveaste oli silindris 7,5 käivitamisel ei olnud hullu aga kui pöörded läksid üle 4500 murdus 4 silindri keps pooleks mille tulemusena mootor plahvatas ning lõhkus ära ploki ning muutis vanarauaks ka kogu minu töö. varemased katsetused SOHC 1,8 mootoriga on vastanud samadele näitajatele mis korralik 2,5 mootor. niisiis küsimus järgmine, mis te arvate, kas surve silindrites oli liiga suur (7,5) ning kokkusurutud õhu ruumala jäi seoses 2,0 liitrise mootorile mõeldud turbo kasutamise tõttu suuremaks kui see 1,8 talub või on see mootor lihtsalt nõrgemaks ehitatud kui vana M10 mootor??? kolvid olid vahetatud kuna mootor oli ülemõõtu puuritud ning ka pea oli järele aidatud... kõik detailid olid tasakaalustatud ning mootor hoolikalt koostatud, ainult kepsud olid stock...
tjah paistab, et detoneeris päris kõvasti jah... plokikaane tükid on siiamaani garaai laes... icc... aga uurisime ka seda kepsu ja paistiski olevat selline ädisevõitu teine.... tavaliselt on mootor plahvatanud kuskil 7500 kuni 8500 pöörde juures... kui nüüd arvutada siis ei olnud see päris esimene mootor mis pukis vastu taevast sai lastud:D aga mul sõber ütles, et sellest mootorist ei ole mõtet ehitada.... nüüd siis uus üritus... icc... kõigepealt 2 liitrisega ja siis 2,5 ning hiljem ka 3,5 ja loodetavasti ka mõni V mootor millele saab neid 2 tükki vahele pookida.....