turbo 1,8

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

turbo 1,8

Postitus Postitas alar »

niisiis minu probleem järgmine ehitasime siin sõbraga mootori 1,8 turbo, mootoritüüp oli siis M42 1.8 DOHC-16v/L4 ning surveaste oli silindris 7,5 käivitamisel ei olnud hullu aga kui pöörded läksid üle 4500 murdus 4 silindri keps pooleks mille tulemusena mootor plahvatas ning lõhkus ära ploki ning muutis vanarauaks ka kogu minu töö. varemased katsetused SOHC 1,8 mootoriga on vastanud samadele näitajatele mis korralik 2,5 mootor. niisiis küsimus järgmine, mis te arvate, kas surve silindrites oli liiga suur (7,5) ning kokkusurutud õhu ruumala jäi seoses 2,0 liitrise mootorile mõeldud turbo kasutamise tõttu suuremaks kui see 1,8 talub või on see mootor lihtsalt nõrgemaks ehitatud kui vana M10 mootor??? kolvid olid vahetatud kuna mootor oli ülemõõtu puuritud ning ka pea oli järele aidatud... kõik detailid olid tasakaalustatud ning mootor hoolikalt koostatud, ainult kepsud olid stock...
Kasutaja avatar
xjan
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56561000
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

palju ülerõhku sa peale lasid?

küttesegu oli paigas?

küllap hakkas detoneerima... ja päris kõvasti...
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

tjah paistab, et detoneeris päris kõvasti jah... plokikaane tükid on siiamaani garaaši laes... icc... aga uurisime ka seda kepsu ja paistiski olevat selline ädisevõitu teine.... tavaliselt on mootor plahvatanud kuskil 7500 kuni 8500 pöörde juures... kui nüüd arvutada siis ei olnud see päris esimene mootor mis pukis vastu taevast sai lastud:D aga mul sõber ütles, et sellest mootorist ei ole mõtet ehitada.... nüüd siis uus üritus... icc... kõigepealt 2 liitrisega ja siis 2,5 ning hiljem ka 3,5 ja loodetavasti ka mõni V mootor millele saab neid 2 tükki vahele pookida.....
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Alpina B10 BiTurbo 3,5 m30 mootorit loetakse maailma parimate turbo mootorite hulka.
Mina alustaksin samuti m30 3,5st mitte mingist 2l mootorist ;)
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

tjah varuosade foorumis ju otsin juba paar nädalat 3,5 mootorit aga siiamaani ei ole keegi pakkunud. sellepärast pean ehitama sellest mis hetkel garaađis seisab....:P
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Lihtsam ja vast isegi ka odavam tuleks rondi kere ja veermikuga või laksus 535 osta, kui mootor eraldi :/
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

jah ka see võimalus on olemas, pakuti 90 a 535 ja võtan selle auto ära nii, et peagi saab juppe selle küljest.:D
Vasta