Kerge probleem m50b25-ga LUKKU!

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Kerge probleem m50b25-ga LUKKU!

Postitus Postitas jargo »

Selline mure!

Sain ühe e36,millega tegeleda.Nimelt autol selline anomaalia,et kui pöördeid tösta üle 2280 rpm-i hakkab mootor puterdama.puterdab,kuni 3000rpm-ini.Olen nüüd ka autoga jõudnud juba kaks õhtut tegeleda.Olen mõõtnud erinevaid asja ja vahetanud erinevaid komponente.Hetkel seis sama.Auto aastaks 92 ja tegu vanoseta masinaga.

Diagnoosist niipalju:GT1-ga autot uurides selgus,et mootori puterdamise põhjuseks tundub olevad kaks katkist süütepooli.Arvuti annab ka sellekohast viga.Kustutan vead ära-käib nagu siidi.Kõik ilus tore,kuni põõrded ületavad 2200 pööret.Kui hoida konkreetselt 2300 põõrde juures on tunda konkreetset puterdamist.Selline hääl,et kuuest silindrist vaid neli toimivad.Kui vaikselt pöördeid tösta,siis on GT1-s ilusti näha kui vead tekivad.Kõigepealt viskab esimese silindri süüte vea üles ja paari sekudi pärast ka kuuenda silindri süüte vea.
Mootor hakkab uuesti ilusti käima kui põõrded on liikunud üle 3000 rpm-i.

Vahetanud olen süütepoole,Viga jääb ikka samadesse silindritesse!Ossiga primaartoiteid mõõtes otseselt mingit hälvet ei leidnud.Pingelange konkreetselt süütepoolidel puterdamise hetkel ei ole.

Poteka olen ära mõõtnud,see toimetab ilusti,õhulugejal ei tuvasta ka ossiga mõõtes sellel pööretevahemikul mingit segadust.Graafik ilus!

Vända andur ei tundu ka vigane ja ka nuka andur on selles vahemikus normaalselt töös.Kõik need ossiga üle vaadatud.

Kütuserõhk on ka normaalne.

Ainuke huvitav fakt on see,et mootori puterdamise hetkel on nendel kahel pihustil pinge maas.Ehk mootori juhtplokist ei toimu massi jagamine.Teistel pihustitel on asi normaalne.Esimesel ja kuuendal ei leia trigger mingit võnget.
Ehk ise kaldun arvama,et viga võib olla nende kahe pihusti juhtimises.Kuna täpselt just siis kui hakkab puterdama,on pihustite signaal puudu.üle 30xx rpm-i tuleb ka signaal tagasi ja mootor käib jälle hästi.

Mootori juhtplokk on juba vahetatud kasutatud uue vastu.asi jäi täpselt samaks.

Lambda töötab,selle mõõtsin ka üle.
Mingeid ideid?

Tõenäoliselt on tegemist mingi massi või ühenduse veaga,kuid skeeme lapates,ei suuda sellist kohta üles leida,mis oleks seotud nii esimese,kui ka viimase silindriga!Ja mis juhib konkreetselt nende kahe pihusti tööd?Miks just need tagant ära viskab ja mitte teisi?
pihustid on juba ka vahetatud!
Mingi väike mõte on mootori juhtmestik ka ringi visata.

Igasugused huvitavad ettepanekud oodatud!
Viimati muutis jargo, 18.02.2014 22:53 07, muudetud 1 kord kokku.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas arnis »

1)
Millised sisendid on veel, peale õhulugeja? Veendu nende võimekuses (soovitatavalt ECU klemmide kandis).

2)
Kuskohas oli teostatud rikke tuvastamine? Kas seda ECU-le lähemale ei saa tuua?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas jargo »

rikke on tuvastatud nii ECU klemmidelt,kui ka pihustite pistikust.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas jargo »

Mässasin täna ka natuke masinaga!Arnise vihjele läbi pm-i,hakkasin uurima vända anduri tööd.Võtsin uuesti graafiku ossiga üles.Väga hullu ma sealt siiski ei leidnud.Niipalju nägin.et puterdamise hetkel on piik natuke madalam! :roll: .Üldiselt asi siiski nagu toimis!

Kuna kerge kahtlus siiski jäi,et miskit võib jama olla,võtsin mõttesse kontrollida siiski ka vända andurit.Kuna mul riiulis ka teine kasutatud jupp olemas,siis tahtsin selle lihtsalt teisega asendada.
Kui andur vahetatud,siis mõtlesin,et lasen ka kogu rihmaratta suruõhuga puhtamaks,hakkasin rahulikult võtmega rihmaratast keerutama,kuni nägin,et rattal pooled hambad maas?!! :shock: Mitte küll täielikult,kuid poolenisti!.Üks hammas täiesti kadunud.Kuna esimese ja kuuenda silindri piritsehetk võib olla täpselt selle sama koha pealt,siis suur tõenäosus on,et asi nendes hammastes ongi!
Praegu mul uut esimest rihmaratast ei ole,seega kontrollida ei saanud,kuid jään lootma sellele veale.
Huvitav,on vaid see,kuidas need hambad kaduma läksid?Kas mingi teelt lennanud kivi võib sellist kahju teha??
Ratas ju päris kõva-enne peaks ju selle ümber olev alumiinium järele andma!Või on keegi autoremontimisel valesi töövõtteisd kasutanud.

Pilt
Viimati muutis jargo, 18.02.2014 22:44 19, muudetud 2 korda kokku.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Trax69
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 28.05.2010 19:21 07
Asukoht: Madalal
Kontakt:

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas Trax69 »

Tōenäoliselt viga seal oligi,lugesin su postitust algusest saadik,eile juhtusin auto omanikuga kokku,kea kurtis sama asja,motlesin siis endamisi,et ehk esimene hooratas,ning tana hommikul olid sa selle siia postitanud.:D
Mind,paneb ainult mōtlema.miks kogu poorete vahemikus anomaaliat ei esinenud.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas jargo »

Tōenäoliselt viga seal oligi,lugesin su postitust algusest saadik,eile juhtusin auto omanikuga kokku,kea kurtis sama asja,motlesin siis endamisi,et ehk esimene hooratas,ning tana hommikul olid sa selle siia postitanud.:D
Mind,paneb ainult mōtlema.miks kogu poorete vahemikus anomaaliat ei esinenud.
No näed,ei tasu asju enda teada jätta!
Nüüd võtan kogu vea leidmise au endale! :D
Viimati muutis jargo, 18.02.2014 22:47 41, muudetud 1 kord kokku.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas jargo »

:D
Viimati muutis jargo, 18.02.2014 22:42 38, muudetud 2 korda kokku.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas ooDDoo »

Esimisel rihmarattal peakski ühes kohas hammas puudu olema.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas jargo »

ooDDoo kirjutas:Esimisel rihmarattal peakski ühes kohas hammas puudu olema.
Minu remonditaval masinal on kahes kohas hammbad puudu! :D Ja pooled on poolikud.
Ehk siis ratas on ikkagi viga saanud!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: Kerge probleem m50b25-ga

Postitus Postitas jargo »

Esimene rihmaratas sai täna ära vahetatud!Asi toimib! :)
Tänud kaasamõtlejatele!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Suletud