1. leht 1-st

M57 Erinevused

Postitatud: 19.03.2014 18:14 01
Postitas grimes
Tervist... Plaan hakata mingiaeg E30-ne vahele ehitama M57 3.0td mootorit.
Teeks vähe eeluuringut, et millist mootorit täpsemalt otsima hakata. Siinkohal oleks nüüd suurema ringi küsimus..

Mis nende kõikide mootorite erinevused olla võiksid või on..
Siinkohal võtaks need kõige levinumad.

M57D30 - 135kw
M57D30 - 142kw
M57TUD30 - 150kw
M57TUD30 - 160kw

Eelduste kohaselt on erinevad turbo, pihustid, soft, sisselaske kolle. Kuid millistel täpsemalt ja kas mootori plokk ja sisu on täpselt sama ? Tugevus, tüüprobleemid/vead millistel jms ? Juhtmestik ja juhtimine on ka erinev ? Eeldades kui peaks ostma 135kw, kas kannatab hiljem sinna lisada ala 150kw pihusteid, turbot jms ?

Re: M57 Erinevused

Postitatud: 19.03.2014 18:53 25
Postitas Trax69
150-160kw mootorid on väga erinevad eelkäiatest.
150kw peale ei sobi termostaadid,turbod,ōhulugjead jne vanemate pealt.
Vōta bmwfans lahti,ning vōrdle seal kepse,väntasid,kolbe,ehk saad mingi pildi ette omale.

Re: M57 Erinevused

Postitatud: 19.03.2014 22:57 18
Postitas arnis
Majanduslikult on kõik halb, aga kui väga lõhki ennast ajada ei taha, siis
parim oleks 135kW ja kui raha üle jääb, siis remapiga natuke juurde keerata.
142 on sama, EGR jahuti ja muu kapsas peal.
Järgmised on palju haruldasemad. Võimsus tuleb suuremast kütuserõhust
(kallimad pihustid) ja moodsamast turbost.

Re: M57 Erinevused

Postitatud: 19.03.2014 23:00 04
Postitas Trax69
arnis kirjutas:Majanduslikult on kõik halb, aga kui väga lõhki ennast ajada ei taha, siis
parim oleks 135kW ja kui raha üle jääb, siis remapiga natuke juurde keerata.
142 on sama, EGR jahuti ja muu kapsas peal.
Järgmised on palju haruldasemad. Võimsus tuleb suuremast kütuserõhust
(kallimad pihustid) ja moodsamast turbost.
Kindel,et kolvid,kepsud,vändad on identsed?

Re: M57 Erinevused

Postitatud: 19.03.2014 23:17 06
Postitas toivoku
EI ole kolvid kepsud samad, nukadki on erienvad, vist kutsutakse torunukkadeks.

Re: M57 Erinevused

Postitatud: 19.03.2014 23:30 15
Postitas arnis
Seda saab jah kõike bmwfansist vaadata, aga mootori sisepilpaid pole mõtet kõik selgeks õppida,
eriti M57 mootori puhul, mis kuldreegli järgi pommikindel on.

Re: M57 Erinevused

Postitatud: 20.03.2014 00:10 52
Postitas Trax69
Kuno_T kirjutas:Ja mis kogu ürituse mõte on?
Räimesid 46-i müüakse võileivahinnaga ja isegi selline räim koos mootoriga on tunduvalt asjalikum asi, kui mingi kodukootud 30-aretis.
Vabaaja sisustus,üleliigne raha,noorus ja hobi;)

Re: M57 Erinevused

Postitatud: 20.03.2014 01:06 48
Postitas Trax69
Kunu,oman igapäeva autoks e46,hobiautoks suurema mootoriga e30,kuid kui e30 oleks mootorita,kaaluksin ka ausaltöeldes seda diisliks teha ja just m57 näol.e46 ei jäta päris sellist emotsiooni sōites,kui e30.vōibolla e30 on ka haigus,kuna e46 on vaiksem,mugavam,laguneb vähem,kuid mōnel suveōhtul eelistaks siiski e30.missiis,et e30 sööb pooled närvirakud.nagu öeldakse,tahad öösel k***i,vōta noor naine,tahad päeval,osta vana auto.