1. leht 1-st

M51 kõrgsurvepump

Postitatud: 28.03.2014 10:10 01
Postitas runtal52
Nii kysimus siis selline et autol peal 994 lõpuga pump ,aga on olemas töökorras 995 lõpuga pump,et kysimus siis ongi selles ,et kui panna 995 lõpuga pumbale 994 pumba kaan ,et kas selline aretus hakkaks tööle ,või pole mõtet katsetama hakata....?

Re: M51 kõrgsurvepump

Postitatud: 28.03.2014 12:45 41
Postitas jass161
Neil on elektroonika erinev.

Re: M51 kõrgsurvepump

Postitatud: 28.03.2014 15:03 20
Postitas runtal52
kysimus oligi selles et kas raua osa pumbal sama et kui korralik alumine osa on 995 lõpuga pump siis panna sellele 994 lõpuga pumbakaan kas see siis hakkab toimima autol millel ette nähtud 994 lõpuga pump....

Re: M51 kõrgsurvepump

Postitatud: 28.03.2014 16:40 33
Postitas teet82
Miks ei kasuta otsingut, neid teemasid on siin varemgi olnud.
Näiteks see: viewtopic.php?f=39&t=112981" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: M51 kõrgsurvepump

Postitatud: 30.03.2014 20:36 06
Postitas manwis
panna võib ükskõik mis lõpuga pumba kui oma kaane paned
jälgida tuleb et pumba kaeluse mõõt oleks sama ja ongi kõik

Re: M51 kõrgsurvepump

Postitatud: 06.04.2014 08:58 22
Postitas teet82
Sattusin ka eile ühe sellise hübriid-pumba otsa, tegi ikka tigedaks küll.
Kliendil oli 994 pumbaga E34 ja ta soovis teist sama koodiga pumpa panna. Sai siis pump vahetatud, aga kütet pihustitesse ei tulnud mingi nipiga. Lõpuks siis arvuti taha ja aktiivne "kaane" viga sees. Kuna pump oli väidetavalt töötanud eelmise auto peal, siis oli selge, et pumbal on vale elektroonika peal. Sai siis kaaned maha võetud ja see ostetud 994 pump oli potensiomeetriga, kuigi peaks olema induktiivanduriga.
Peale kaane ringitõstmist ei jäänud tihend pidama, poed olid juba kinni laupäeval, pool nädalavahetust rikutud kellegi hübriid-pumba tõttu :evil: