1. leht 1-st

ATM üle kolmanda ei vaheta.

Postitatud: 11.04.2014 18:06 32
Postitas E36Jupp
Tere.

Ei olnud päris kindel kuhu seda muret lahendama tulla aga nuhh ikka ise ju :)
E39 tipdronik ei vaheta üle 3käigu kui Dl , manuaalselt kõik ok.
Arvata on et vigane on kas mõni absi andur või siis ratta laagri peal olev rõngas, aga
veakoodi abs ei anna, vähemalt mitte armatuuri.
Kas seda viga annab ka kuidagi kodustes tingimustes tuvastada ?
Ma pole kindlasti ainuke kelle mingil ajal on selline viga oma bummil olnud aga tavaliselt tulevad siis
kui just absi vahetatud või ratta laagrit vahetatud, mingi kahtlase b varuosaga. Mida siis teha kui
ei tea milline neljast ? ainult diagnosti seade ? ja millist kohta soovitate ?

Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.

Postitatud: 11.04.2014 21:25 55
Postitas jass161
Esiteks see pole TSI teema. Teiseks see pole tiptronic kast. Kas on samas mõõdus kõik rehvid all ning korralikud. Ja kas rehvirõhud on paigas. Kui sa b-osasid sellistesse kohtatesse topid, siis pole ka ime, et ei toimi süsteem. Diagnost abiks.

Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.

Postitatud: 11.04.2014 21:43 12
Postitas E36Jupp
Kõik rehvid ühesugused, kulunud ühtlaselt ja rõhud ülekäidud.
Erinevad rehvi mõõdud tavaliselt seda ei põhjusta, küll aitavad kaasa kui juba mingi jama all.
See B varuosa ei tee alati sellist trikki, kuid on juhtunud et teevad ka A varusad.
Pragusel juhul on vahetatud korraga kõik 4absi ja mõlemad esimesed rattalaagrid.
Küsimus ongi kas nende töökindlust saab kontrollida ka kodustes tingimustes ?
Isegi kõik diagnostikud ei leja viga, sest signaal on olemas ja korras lihtsal annab vale kiiruse edasi.
On kellelgi mõtteid ?!

Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.

Postitatud: 11.04.2014 22:31 01
Postitas Heix
E36Jupp kirjutas:Kõik rehvid ühesugused, kulunud ühtlaselt ja rõhud ülekäidud.
Erinevad rehvi mõõdud tavaliselt seda ei põhjusta, küll aitavad kaasa kui juba mingi jama all.
See B varuosa ei tee alati sellist trikki, kuid on juhtunud et teevad ka A varusad.
Pragusel juhul on vahetatud korraga kõik 4absi ja mõlemad esimesed rattalaagrid.
Küsimus ongi kas nende töökindlust saab kontrollida ka kodustes tingimustes ?
Isegi kõik diagnostikud ei leja viga, sest signaal on olemas ja korras lihtsal annab vale kiiruse edasi.
On kellelgi mõtteid ?!
Erilisi v6imalusi pole,kas laagri magnetv66 v6i m6ni anduritest vigane,leia p2dev diagnostik.

Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.

Postitatud: 13.04.2014 23:13 39
Postitas patrik
Mismõttes ei leia diagnostikaga viga üles?
Mina küll leian

Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.

Postitatud: 14.05.2014 18:59 18
Postitas ooDDoo
Kindlalt viga esimeses laagris või anduris