1. leht 1-st

K:Kuidas muuta 1,6 vähe särtsakamaks?

Postitatud: 12.02.2006 13:08 24
Postitas valma86
Vabandan kui teema liiga amatöörlik aga kuna ma mootori poole pealt väga palju ei jaga siis keegi võiks natuke seletada kuidas muuta näiteks e36 1,6 vähe särtsakamks.
Et mida võiks muuta(kui palju oleks abi koonusest jne).Ma saan aru et mootor väike ja et ega sellest mingit erilist paugupilli ei olegi võimalik saada aga midagi ikka annab nii oma huviks nokkida.

Postitatud: 12.02.2006 19:32 48
Postitas Jaanus_P
ei taha ka norida, aga üldiselt muudab autot särtsakamaks juba mootori remont. kui mootor on korralikult tehtud peaks olema särtsu küll.

Postitatud: 12.02.2006 20:53 23
Postitas Charly
koonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.
AINUS mõistlik tegu on mootorile kap rem teha.
Teoreetiliselt on võimalik ka turbo peale aretada...kuid efekt on väike ja ja tulemus kehvem, kui 2.5 mootoril...ja üldsegi tuleb odavam suurem mootor peale tõsta....

Postitatud: 12.02.2006 21:08 45
Postitas truumu
Kõige parema vastuse annab Mephi auto ehituse ajalugu
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=1406&start=0

Postitatud: 13.02.2006 16:41 50
Postitas valma86
nookurid,tõukurid ja nukk ja muud vidinad nagu rihm ja rullikud ongi praegu vahetamisel.Sellepärast uurisingi et äkki annab nii mööda minnes midagi muuta.
tundub et sain ammendava vastuse juba.aitäh

Postitatud: 13.02.2006 16:55 46
Postitas Heimdal
;)) lisamootor pagassi aretada, ja lennukikütus annab ka kõvasti särtsu juurde, pärast ei pea tükk aega midagi putitama.. ;))

Postitatud: 14.02.2006 20:01 05
Postitas Madis
koonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.
Vaat, kus spetsialistid välja ilmunud :roll: Koonusfilter laseb rohkem õhku läbi ja sellest tulenevalt saab ka võimsust tõsta, tõsi, juurde annab ta alles kõrgetel pööretel (originaal takistab siis rohkem) ja mitte palju, kuid väide, et ta midagi ei anna, on vale!
Kui nukk, hüdrotõukurid jne vahetuses, siis eeldan, et kaas on maha võetud. Kindlasti annab juurde kanalitest valujääkide ja pingis tekitatud rantide ära koristamine ja kanalite sujuvamaks muutmine. Üks võimalus on ka Mira-ga pesarõngaste sisediameetri suurendamine (klapi tööpind viiakse võimalikult välja) ja kanali ning pesarõnga ühenduskoha sujuvamaks muutmine.
PS! Kui tõsisem huvi asja vastu, siis võta ühendust.

Postitatud: 15.02.2006 10:35 40
Postitas Charly
Madis kirjutas:
koonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.
Vaat, kus spetsialistid välja ilmunud :roll: Koonusfilter laseb rohkem õhku läbi ja sellest tulenevalt saab ka võimsust tõsta.
Ma ei ole senimaani nõus, kuni näen stock mootori dünograafikut koonusega ja korraliku paneelfiltriga. Niipalju, kui olen kuulnud, koonus isegi on vähendanud kobujõude, kindlasti ka alumise otsa momenti.

PS! ei tee järelduse "naised saunas rääkisid" põhjal