1. leht 1-st

õhulugeja .LUKKU

Postitatud: 14.11.2003 12:00 03
Postitas andreo
lugesin kuskilt et ühele 320le oli paigaltatud kaks õhulugejat,tahaks teada kas see teeb midagi paremaks ka ja kui teeb siis mida täpsemalt.

Postitatud: 14.11.2003 19:18 28
Postitas patrik
:D:D:D:D:D:D äkki oli fordi mootor ka? ( kui ma midagi väga segamini ei aja, siis mingil fordil oli tõesti 2 tükki ühele sisselaskele) aga bmw mootorile kaks tükki ühe sisselaske peal :o väljaarvatud v12 muidugi millel 2 sisselaset. meelde tuleb üks vanasõna seal kus kümme tarka ei jõudnud küsimustele vastata:D

Postitatud: 17.11.2003 12:02 19
Postitas andreo
see auto oli börsis müüa e30 320 mootorit oli ka tehtut ja kw-teks 140.

Postitatud: 17.11.2003 13:27 01
Postitas alar
fordil jah V6 mootoril 2 õhulugejat peal oli isegi selline mootor kunagi taunusel peal 2,8 väga ebakindel... võtsin siis ja panin BMW 528 aju ja õhulugeja peale ja töötas igatahes paremini.... icc.... aga see BMW mootor ei tea siis äkki 3+3 silindrit eraldi pandud ja tehtud ise sisselaskekollektor... hm.... ei kujuta kes tahaks seda teha ja kas sel mingeid paremaks tegevaid tulemusi ka on... pigem jälle rohkem regullimist et mootori tööd ühtlaseks saada... fordil ju töötab tühikäigul ühe lugeja ja drosseliklapiga ning pöörete suurenedes avaneb ka teine klapp.... aga siiski on ju see põhimõtteliselt nagu kahe või nelja lõõriga karburaator ainult natuke keerulisem...