1. leht 1-st

Turbo paigutamine

Postitatud: 23.02.2006 11:57 45
Postitas redline
kas selline asi oleks võimalik et paneks bmw 528i -le bmw 524 turbo :?:
millised probleemid tekiksid ja mis tundub nagu siin võimatu :?:

Postitatud: 23.02.2006 12:15 10
Postitas e36forever
Kõik on võimalik, oleneb kui suur rahakott on.
Kollektoron vaja teha jne...

Postitatud: 23.02.2006 12:21 41
Postitas lauri86
See turbo ei sobi väga hästi, kuna boost langeb suht vara ära ja pööretel pole tast enam kasu, vaata mngi samaväärse töömahuga bensukalt turbot.

Postitatud: 23.02.2006 12:27 51
Postitas redline
nojah....aga oleks neid turbosid saada ka aga ei ole eriti :|

Postitatud: 23.02.2006 15:44 00
Postitas e36forever
Audi s4,s2,s6 turbosid on saada küll, peaks olema juba piisavalt hea;)
Veel odavam ja kergem on paigaldada corrado g60 kompressor, mis annab õigete modimistega 2.5l bmwle 190-210kw...

Postitatud: 26.02.2006 17:56 00
Postitas MuiduMees
aga põhimõtteliselt annab ju rekka turbo ka peale aretada.. vms..:D
tööpõhimõte ka sama ju.....ja ega ta nii suur ka nüüd pole..
e36forever--et kui tahad sis võin sulle ühe maha müüa...:D

Postitatud: 26.02.2006 18:01 56
Postitas hanzvonkazak
rekaturbo vajab nii palju gaasi, et 2.8 seda küll käima korralikult ei pane. lag oleks meeletu ja boost jääks ka ikka kõvasti alla ma arvan ;)

Postitatud: 26.02.2006 18:04 59
Postitas Maiks
Nu scann millega mina sõidan, selle turbot ei kujuta hästi ette küll niigi kitsa kapoti all. Muidugi on võimalik ja olen ka näinud netis pilte, aga kas on mõttekas nii suurt panna. ICB rataslaaduritel küllalt pisikesed turbod mõõtmetelt ja kui otsida siis ikka leiab veel variante. Mul vedeleb üks vene 150 turbo.

Postitatud: 26.02.2006 21:29 30
Postitas truumu
Saabi pealt saaks hea asja, meie firma rallikas(Nissan 200ZX)muutus päris loomaks...
Rommi sai Tapa OMC-l isegi kasti katki
Muidugi kaasnes chip ja lisapump...

Postitatud: 27.02.2006 18:10 30
Postitas redline
ma ei kujuta seda rekka turbot seal kapoti all ettegi :D
aga mul juba mõte liigub audi turbo poole :D
rekka turboga ma vist jandama igaksjuhuks ei hakka :)

Postitatud: 27.02.2006 18:35 42
Postitas Silwer
Peaks ikka aluseks võtma sellise auto turbo mille kubatuur on kas sama või siis tiba suurem kui sinu oma.

Seega ei sobi see Audi turbo küll mitte sinna 2,8 mootori külge, kuna juba 2,2 mootori peal on ta väike.

Hea ja sõidetava asja võiks saada installides kaks väiksemat turbot sellele 2,8 mootorile. Siis võiks vast ka sobida mingi 2 liitrise diisli turbod. Või siis 1,6 liitrise bensuka omad.

Postitatud: 27.02.2006 23:26 13
Postitas hanzvonkazak
bemarile ongi tegelt mõttekam panna kaks väiksema töömahuba turbot, sest väljalase on nagu nii 3 ja 3. kaks audi 1.9diili turbot ja asi vinks vonks. ainult kaua sul need stock kolvid ja tihend vastu peavad. surveaste ka natsa kõrge turbo jaoks. no muidugi nikerdamist oleks aga kõik võimalik. mul endalgi üks m20b20 mootor seisab millele võiks mõne fööni aretada aga see jäägu tulevikku.

Postitatud: 28.02.2006 14:31 41
Postitas redline
aga samas see võib päris hea mõte olla et kaks turbot visata vahele :D
aga huvitav oleks teada kui ma panen turbo peale kas siis mul käigukastist tagapool olev peab sellel jõule vastu :?:

Postitatud: 28.02.2006 18:30 12
Postitas Tom
redline kirjutas:aga samas see võib päris hea mõte olla et kaks turbot visata vahele :D
aga huvitav oleks teada kui ma panen turbo peale kas siis mul käigukastist tagapool olev peab sellel jõule vastu :?:
Aga millest sa oletad, et sul käigukast ja sealt edaspoole vastu peab?

Postitatud: 28.02.2006 19:31 43
Postitas redline
tegelikult ma ei arva et midagi vastu peab, vaid loodan et peab :D
lootma juu ikka peab :D

Postitatud: 28.02.2006 23:27 41
Postitas hanzvonkazak
ma arvan, et kõigepealt mis läheb on plokikaanetihend, sealt edasi võib oletada ainult mis järgmisena läheb. aga kõiks võib muidugi pidama ka jääda, paljustki oleneb kui palju pähe rõhku keerata. mingi 0.7 bar peaks ilusti stock tihend ära kannatama. aga eks ta paras katseeksitusmeetod ole. nagu vanasõnagi ütle- mis s**tasti see uuesti ;)

Postitatud: 01.03.2006 15:35 16
Postitas Kristjan_T
ilma mootoris midagi tegemata 0.5 bar lagi ise soovitan 0.4

Postitatud: 01.03.2006 15:37 01
Postitas redline
minu meelest ongi kõige põnevam osa see kui saad asja ise katsetada kas peab või ei pea :cool:
kui ei pea siis järelikult on s*tt :D
aga jah proovima peab ja kui ei proovi siis ei ole ka tulemust ;)

Postitatud: 01.03.2006 15:42 46
Postitas hanzvonkazak
õige. ise teed-kui läheb p..se siis läheb ja süüdistada pole kedagi peale iseenda. siis järgmine kord tead mida tuleks nii ja naa teha, et asi kestaks. ;)

Postitatud: 01.03.2006 16:19 47
Postitas Silwer
hanzvonkazak kirjutas:surveaste ka natsa kõrge turbo jaoks.
Ma küll ei tea millisest mootorist kodanik redline räägib aga näiteks 8,8 pole veel mingi suur surveaste turbomootori jaoks. Audil on originaalis 9,3 ja selle surveastmega töötab tehaseseades Audi RS2 1,4 bar ülerõhuga...

WRC autodel on surveaste üldse üle 10-ne.

Kui on korralik mootorijuhtimise süsteem (progetav aju) siis ei ole ka see surveaste mingiks ületamatuks probleemiks.

Postitatud: 01.03.2006 17:39 45
Postitas hanzvonkazak
ma arvan, et jutt käib ikka 528 E28 sest vähe usutav et E#9 hakatakse sellist asja tegema.
Silwer äkki räägid mulle ka milliselt 2.8 mootoril surveaste 8.8 on?
ja asjal on ikka vahet ka kas auto on tehasest välja veerenud fööniga või ilma. mootori dünaamika ju hoopis teine.
igaüks võib ju oma autole kaalika vahele panna ja 10bari pähe keerata aga kaua selline asi kestaks.? ma ei usu et ta esimest boostigi vastu peaks. tulemuseks üldreeglina varalahkunud plokitihend, murtud kepsud jne.

Postitatud: 01.03.2006 19:48 15
Postitas redline
jutt käib ikka jah sellest bmw 528i -st
tehase andmete järgi peaks sellel olema surveaste 9.3 :D

Postitatud: 01.03.2006 21:13 14
Postitas raimo_r
Silwer tahtis lihtsalt näite tuua, et ka suurema kui 9:1 surveastmega mootorile võib korralikult peale puhuda. eeldab muidugi korralikku juhtimist, jahutust ja teatud kolvi-põlemiskambri ehitust.

Postitatud: 01.03.2006 21:24 57
Postitas ErR
Ma arvan, et kõigepealt võiks iga algaja turbotaja läbi lugeda turboclub.ee kõik artiklid, eriti see teema: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345. Järgmisena võiks ette võtta "Maximum Boosti" vms. põhjalikuma raamatu. Siis kujutad juba ise ette, mis on võimalik ja kuidas.

Postitatud: 01.03.2006 21:39 56
Postitas hanzvonkazak
ErR õige! sinna tahtsingi jutuga jõuda. endal juba see pikk ja vaevarikas lugemine seljataga. kui asi huvitab siis tasub ennast alati harida ;)

Postitatud: 02.03.2006 14:52 23
Postitas redline
loen ka selle vahelduseks läbi ;)