K: Veakoodid ja tähendused.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas wautzer »

Eile sai teha üks korralik äkiline kiirenuds mille tagajärjel läks põlema mootri tuli! Suretasin välja!
Arvuti järgi.... ning jutt järgmine!

P1260- reduced fuel quantity , due to low fuel pressure-not present
P1190 Rail pressure range/performance-not present


Vead kustutatud... töötab auto ilusti edasi.. Tean ,et vahest teeb põhjaalune pump imelikke hääli! KAs võib süüdistada teda?
Soojana läheb pikalt käima!

Tegemist siis M57D25 mootoriga.

Jään targemate kommentaare ootama!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas arnis »

Jah võib. Kuid kui põhjaalune pump röögib vahest, siis tihedamini
on probleem paagipumbaga. Kontrolli õhumulle kapoti alt voolikutes.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas wautzer »

arnis kirjutas:Jah võib. Kuid kui põhjaalune pump röögib vahest, siis tihedamini
on probleem paagipumbaga. Kontrolli õhumulle kapoti alt voolikutes.
Tänud vastamast! Põhjaalune pump sai uus! Tundub ,et läks paremaks. Kahtlustan ka veel raili surve andurit!
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas wautzer »

Kuno_T kirjutas:Kütust võiks ka paaki kallata. Täpselt sellised veateated nagu kütus oleks lõppemas.
Tänan muretsemast, Kuno_T :) Minu ajal pole sellel autol veel kütusetuli põlema läinud :D Külmadega on paak stabiilselt kõrini koguaeg!
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas wautzer »

Pole veel viga lahendand! Täna tekkis veel üks viga juurte
P1189 - No Rail Pressure at Engine Start (Not Present)
Samas auto töötab suht ühtlaselt ja vahepeal pööre, kergelt kõigub.. Kas võivad mängida siin rolli andurid (k,survepumba küljes ja Raili küljes )


Parimatega: wautzer
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas jass161 »

Vaheta rõhuregulaator ära
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas wautzer »

jass161 kirjutas:Vaheta rõhuregulaator ära
See on siis K.Survepumbaküljes olev ?
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas jass161 »

Muidugi hea oleks vaadata raili rõhku käivitusel. Kuidas ta sul käivitub?
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas wautzer »

jass161 kirjutas:Muidugi hea oleks vaadata raili rõhku käivitusel. Kuidas ta sul käivitub?
Külmalt käivitub hästi! Töösoojalt on käivitus pikk (ca 3-5 sekundit)
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas wautzer »

Nii.. Vahepeal vahetasin ära siis K.Survepumba küljes oleva solenoid klapi ja raili surve anduri..

Muudest koodisdest sain lahti. Kuid nüüd ei taha enam üldse soojana käima minna. Eile ketrasin töösoojana 20sek või isegi rohkem ning siis käivitus. Kui käima saab töötab hästi , ei lonka ega midagi ja minek on hea. Külmalt jällegi 1.5 pöörde pill. Ise kahtlustan ,et kas mõni pihusti ei või lolli mängida??

Palun targemate arvamusi...

NB! Paak sai kõrini jällegi täis! Nii ,et kütuse muret ei ole!

Kordub taas kood: P1189 - No Rail Pressure at Engine Start
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas jass161 »

Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.
Kasutaja avatar
wautzer
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas wautzer »

jass161 kirjutas:Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.
Vanal rõhulregulaatoril oli sõel ilus ja puhas. aseme läks ka muidu juba kasutatud rõhuregulaator millel polnud üldse sõela! Ennem läks seda läks soojana mingi 5 sec max käima! nüüd ei lähe üldse töösoojana! ilmselt peab korra seda uuesti vahetama
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitus Postitas jass161 »

wautzer kirjutas:
jass161 kirjutas:Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.
Vanal rõhulregulaatoril oli sõel ilus ja puhas. aseme läks ka muidu juba kasutatud rõhuregulaator millel polnud üldse sõela! Ennem läks seda läks soojana mingi 5 sec max käima! nüüd ei lähe üldse töösoojana! ilmselt peab korra seda uuesti vahetama
Sealt jätka
Vasta