1. leht 1-st

K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 13.11.2014 06:27 24
Postitas wautzer
Eile sai teha üks korralik äkiline kiirenuds mille tagajärjel läks põlema mootri tuli! Suretasin välja!
Arvuti järgi.... ning jutt järgmine!

P1260- reduced fuel quantity , due to low fuel pressure-not present
P1190 Rail pressure range/performance-not present


Vead kustutatud... töötab auto ilusti edasi.. Tean ,et vahest teeb põhjaalune pump imelikke hääli! KAs võib süüdistada teda?
Soojana läheb pikalt käima!

Tegemist siis M57D25 mootoriga.

Jään targemate kommentaare ootama!

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 13.11.2014 16:55 19
Postitas arnis
Jah võib. Kuid kui põhjaalune pump röögib vahest, siis tihedamini
on probleem paagipumbaga. Kontrolli õhumulle kapoti alt voolikutes.

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 18.11.2014 07:13 05
Postitas wautzer
arnis kirjutas:Jah võib. Kuid kui põhjaalune pump röögib vahest, siis tihedamini
on probleem paagipumbaga. Kontrolli õhumulle kapoti alt voolikutes.
Tänud vastamast! Põhjaalune pump sai uus! Tundub ,et läks paremaks. Kahtlustan ka veel raili surve andurit!

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 18.11.2014 07:15 07
Postitas wautzer
Kuno_T kirjutas:Kütust võiks ka paaki kallata. Täpselt sellised veateated nagu kütus oleks lõppemas.
Tänan muretsemast, Kuno_T :) Minu ajal pole sellel autol veel kütusetuli põlema läinud :D Külmadega on paak stabiilselt kõrini koguaeg!

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 30.11.2014 20:49 00
Postitas wautzer
Pole veel viga lahendand! Täna tekkis veel üks viga juurte
P1189 - No Rail Pressure at Engine Start (Not Present)
Samas auto töötab suht ühtlaselt ja vahepeal pööre, kergelt kõigub.. Kas võivad mängida siin rolli andurid (k,survepumba küljes ja Raili küljes )


Parimatega: wautzer

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 30.11.2014 21:00 52
Postitas jass161
Vaheta rõhuregulaator ära

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 30.11.2014 21:05 40
Postitas wautzer
jass161 kirjutas:Vaheta rõhuregulaator ära
See on siis K.Survepumbaküljes olev ?

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 30.11.2014 21:49 11
Postitas jass161
Muidugi hea oleks vaadata raili rõhku käivitusel. Kuidas ta sul käivitub?

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 30.11.2014 21:53 30
Postitas wautzer
jass161 kirjutas:Muidugi hea oleks vaadata raili rõhku käivitusel. Kuidas ta sul käivitub?
Külmalt käivitub hästi! Töösoojalt on käivitus pikk (ca 3-5 sekundit)

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 06.12.2014 09:58 34
Postitas wautzer
Nii.. Vahepeal vahetasin ära siis K.Survepumba küljes oleva solenoid klapi ja raili surve anduri..

Muudest koodisdest sain lahti. Kuid nüüd ei taha enam üldse soojana käima minna. Eile ketrasin töösoojana 20sek või isegi rohkem ning siis käivitus. Kui käima saab töötab hästi , ei lonka ega midagi ja minek on hea. Külmalt jällegi 1.5 pöörde pill. Ise kahtlustan ,et kas mõni pihusti ei või lolli mängida??

Palun targemate arvamusi...

NB! Paak sai kõrini jällegi täis! Nii ,et kütuse muret ei ole!

Kordub taas kood: P1189 - No Rail Pressure at Engine Start

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 06.12.2014 11:43 16
Postitas jass161
Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 07.12.2014 19:13 28
Postitas wautzer
jass161 kirjutas:Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.
Vanal rõhulregulaatoril oli sõel ilus ja puhas. aseme läks ka muidu juba kasutatud rõhuregulaator millel polnud üldse sõela! Ennem läks seda läks soojana mingi 5 sec max käima! nüüd ei lähe üldse töösoojana! ilmselt peab korra seda uuesti vahetama

Re: K: Veakoodid ja tähendused.

Postitatud: 07.12.2014 21:25 48
Postitas jass161
wautzer kirjutas:
jass161 kirjutas:Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.
Vanal rõhulregulaatoril oli sõel ilus ja puhas. aseme läks ka muidu juba kasutatud rõhuregulaator millel polnud üldse sõela! Ennem läks seda läks soojana mingi 5 sec max käima! nüüd ei lähe üldse töösoojana! ilmselt peab korra seda uuesti vahetama
Sealt jätka