Enne, kui tormate midagi vahetama, kontrollige need punktid üle:
1. Sõidustiil - kulu suureneb kuni 100%(ehk siis 10l/100km -> 20l/100km)oleneb mootori suurusest
2. Mootori seisukord - kuni 50%(jõuetut mootorit peab rohkem tallama)
3. Rehvide seisukord, vastavus mudelile, rõhk nendes - kuni 20%
4. Sildade, veermiku korrasolek, reguleeritus - kuni 30%
5. Pidurite pealejäämine, ratalaagrid kuni 30%
6. Mootori termostaat kuni 50%
7. Õiged ülekanded diffris ja käigukastis kuni 20%
8. Teeolud(paksus lumes on kulu märgatavalt suurem)
9. Mootori eelsoojendus(kohapeal töötav mootor tarbib kütust, kuid ei liiguta autot, kasutegur 0)
10. Bensiini kvaliteet, oktaanarv(kõrgema O.A.-ga bena läheb vähem)
11. Auto koormatus(mida suuremat kaalu on vaja liigutada, seda rohkem kütust läheb)
12. Tarbijad(Webastod, subwoofrid, lisatuled töötavad lõppkokkuvõttes ikkagi kütuse pealt)
13. Kehv aku, signa akupasun, rike, lühis el. süsteemis tarbib samuti liigset energiat, mida saadakse kütuse põletamisel mootoris
Need põhilised asjad, mis meelde tulid
Kui need asjad korras, võib juba mootori elektroonika kallale asuda
