K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 23.12.2010 19:55 57
- Asukoht: Tallinn
K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
Soetasin järjekordse liikuri. Registreerimistunnistusel on töömahuks ~2,8l ja võimsuseks 142kW. Reg.tunnisust pole käepärast hetkel. Compactil töötab see hästi aga peaksin teadma, mis asi seal aiste vahel ikkagi on.
Mille järgi tuvastan, mis mootor see täpsemalt on? m50, m52 ja non-vanos, vanos või topelt- vanos?
S.
Mille järgi tuvastan, mis mootor see täpsemalt on? m50, m52 ja non-vanos, vanos või topelt- vanos?
S.
Suzuki GSX 750 WR; Skoda Rapid Scout, Berlingo 2001, Vivaro 06, H1 06, Jimny 99 ja Samurai 02.
Re: K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
vaata googlest pilte ja saad kohe aru
Re: K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
M50 mootorit üle 2.5L ei tehtud (jätame USA M3 mängust välja). Kui kuskil näed tähist M50B28 või M50B30, siis need kellegi kodused tõuaretused (suurendatud töömaht st.) ja keegi on neid mootoreid meelevaldselt nii nimetanud.
M50B25
http://i839.photobucket.com/albums/zz31 ... 821041.jpg
M50: pane tähele, et õlikork on salongi pool, mootor rauast (roostetab), sisselaskekollektor kirvega tahutud
M52B28
http://i110.photobucket.com/albums/n113 ... G_8631.jpg
M52: Õlikork eespool, euroopa mootorid alumiiniumist, sisselaskekollektor peenikesem ja ümaram.
M54B28
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 25_002.jpg
Juba sisselase on nii teistsugune, et ei aja sassi eelnevate mootoritega. Vähetõenäoline, et M54 mootorit E36'le pandud, aga üks selline mootor siiski hiljuti oli siin foorumis E36 peal müügis.
Vanos või non-vanos? See kühm klapikambrikaane küljes, ventilaatori juures. M52 pildil 1 kühm, 1 vanos. M54 2 vanost. M50 mootori pildil kühmu pole => vanost pole, kuid neid mootoreid tehti ka vanosega ja KKK näeb välja nagu kühmuga M52.
Enam-vähem täpseim info tuleb siis, kui mootorikoodi vaadata ploki pealt.
M50B25
http://i839.photobucket.com/albums/zz31 ... 821041.jpg
M50: pane tähele, et õlikork on salongi pool, mootor rauast (roostetab), sisselaskekollektor kirvega tahutud
M52B28
http://i110.photobucket.com/albums/n113 ... G_8631.jpg
M52: Õlikork eespool, euroopa mootorid alumiiniumist, sisselaskekollektor peenikesem ja ümaram.
M54B28
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 25_002.jpg
Juba sisselase on nii teistsugune, et ei aja sassi eelnevate mootoritega. Vähetõenäoline, et M54 mootorit E36'le pandud, aga üks selline mootor siiski hiljuti oli siin foorumis E36 peal müügis.
Vanos või non-vanos? See kühm klapikambrikaane küljes, ventilaatori juures. M52 pildil 1 kühm, 1 vanos. M54 2 vanost. M50 mootori pildil kühmu pole => vanost pole, kuid neid mootoreid tehti ka vanosega ja KKK näeb välja nagu kühmuga M52.
Enam-vähem täpseim info tuleb siis, kui mootorikoodi vaadata ploki pealt.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 23.12.2010 19:55 57
- Asukoht: Tallinn
Re: K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
Tundub siis m52b28 olevat. Näen ühte "muhku" (sisselaske ketiratta pool). Ostes küündisid korra ka plokini, oli alumiiniumusulamist.
Tänan põhjaliku ülevatest eest!

Tänan põhjaliku ülevatest eest!



Suzuki GSX 750 WR; Skoda Rapid Scout, Berlingo 2001, Vivaro 06, H1 06, Jimny 99 ja Samurai 02.
Re: K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
125 ja 142 kw väljast identsed.
Kõige lihtsam variant on ära mõõta kolvi käik.
Kõige lihtsam variant on ära mõõta kolvi käik.
Tel 5015578.
Re: K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
Vaata siit PDFist lehekülg 22-23. http://www.ge39.com/files/zeigeinfo.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal PDFis kirjas, kus asub mootori kood (Powerplant identification code). Selle järgi saad teada, mis mootoriga tegu, kas 125kw 2.5L või 142kw 2.8L.
Mootor teil jah, M52, aga sisselaske kollektor vahetatud M50 vastu. Miks? Nii saab rohkem tippvõimsust mootorist kätte. Seetõttu ei ühti ka teie mootor täpselt eelmises postituses antud piltidega.
Seal PDFis kirjas, kus asub mootori kood (Powerplant identification code). Selle järgi saad teada, mis mootoriga tegu, kas 125kw 2.5L või 142kw 2.8L.
Mootor teil jah, M52, aga sisselaske kollektor vahetatud M50 vastu. Miks? Nii saab rohkem tippvõimsust mootorist kätte. Seetõttu ei ühti ka teie mootor täpselt eelmises postituses antud piltidega.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 23.12.2010 19:55 57
- Asukoht: Tallinn
Re: K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
Püüdsin piiluda alt ja pealt. Ei näinud ühtki numbrit. Mootorikäpa alla jääb. Proovin kunagi kanalist vaadata.
Suzuki GSX 750 WR; Skoda Rapid Scout, Berlingo 2001, Vivaro 06, H1 06, Jimny 99 ja Samurai 02.
Re: K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
võta küünal maha ja mõõda kolvikäik ära.
2.8 142kw on 84mm
2,5 125kw on 75 mm vist? küi mälu ei peta
2.8 142kw on 84mm
2,5 125kw on 75 mm vist? küi mälu ei peta
Tel 5015578.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: mille järgi tuvastan m5_b28 mootori
kui keegi vänta ei oel vahetanud siis starterist natukene all pool ploki peal on kood kirjas ja koodi saad sisestada guuglisse ja viskab vastuse,et mis asi see täpsemalt on 

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541