Õli lisamine diiselkütusele
Õli lisamine diiselkütusele
Kui paljud siinsetest diislimeestest lisavad oma autol kütusele mingit õli?
Olen kuulnud, et lisatakse 2-taktilise õli?
On keegi täheldanud ka reaalset kasu/kahju?
Millist õli lisada ja kui palju?
Olen kuulnud, et lisatakse 2-taktilise õli?
On keegi täheldanud ka reaalset kasu/kahju?
Millist õli lisada ja kui palju?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mina olen pannud vahest ikka enne tankimist mingi pisikese koguse.
Ostsin tavalist 2 taktilise õli. Firmat ei mäleta, aga nüüdseks on ta otsa saanud .
Ostsin tavalist 2 taktilise õli. Firmat ei mäleta, aga nüüdseks on ta otsa saanud .
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tegelikult ega sel vahet suurt vast polegi, mis firma oma see õli on. See 2-taktiõli on vast soovituslik, mitte kohustuslik ning eesmärk on diiselkütte määrdeomaduste parandamine- halba ei tee see küll kunagi. Väikese väävlisisaldusega võib diisel vahel tiba ''kuiv'' olla...
Ja kui ma ei eksi, siis oli soovitus äkki liiter 100 l kohta, kuid päris t'pselt ei mäleta hetkel. Muuseas, külmade ilmadega, kui rekkal näiteks küte paksuks on läinud v midagi, siis on soovitatud ka seda teha, et küttefilter poolest saati mootoriõli täis panna, seega- pigem tiba rohkem kui vähem
Ja kui ma ei eksi, siis oli soovitus äkki liiter 100 l kohta, kuid päris t'pselt ei mäleta hetkel. Muuseas, külmade ilmadega, kui rekkal näiteks küte paksuks on läinud v midagi, siis on soovitatud ka seda teha, et küttefilter poolest saati mootoriõli täis panna, seega- pigem tiba rohkem kui vähem

Panen tavaliselt 300-400 ml paagitäie kohta ja Castroli kahetaktilist õli. Kahju sellest vaevalt tekib, kasu- kasu selles, et kui oled kogemata kuskilt vähe solkkütust (keemiaga millega solgitakse) ja kütuse määrdeomadused on vähesed mille tagajärjel võib su küttepump otsad anda, jääb olemata on kasu suur (tean omastkäest, olen UM-ist uue pumba ostnud).
BMW touring
Algul ei lisanud, aga nüüd olen ikka pannud ja hetkel ka natuke rohkem kui peaks, kuna miskit tiksub ja oli kahtlus, et pumbas võib mingi klapp kinni jäädes hakata sellist tiksu tegema. Eks näis kas aitab, aga esimese lisamisega ja pikema sõiduga tundus küll ,et vähe mahedamalt käima hakkab vaikselt. Üldiselt jah 1liiter õli 100liitri kütuse kohta. Ega ta halba ei tee, pigem ikka kasu.
525 TDS´a EXECUTIVE
Siin on suhteliselt põhjalik ülevaade antud:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb//showt ... did=156131
NB! Paistab, et mitte väheoluline pole 2-taktilise õli jääkideta põlemine.
http://www.auto-treff.com/bmw/vb//showt ... did=156131
NB! Paistab, et mitte väheoluline pole 2-taktilise õli jääkideta põlemine.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Kogu maailm ei hiilga ka eesti keele oskusegalosto kirjutas:kõik ei hiilga saksakeele oskustega...!

Ärge olge nii laisad, annab ju kõike teise keelde tõlkida: http://babelfish.altavista.com/
A
Väga kenasti annab tõlkida!
DOseerimiskogus 2-T õli korral on seal soovitatud 1:250 mitte aga 1:100, mida loetakse ilmselgeks liialduseks. Ja tõitsa piisavaks loeti mineraalõli, peaasi, et potskul oleks kirjas, et "suitsuvaba" vmt. Soovitati Castrol (2T GO). Päris täpselt ei saanud aru aga soovitati vist just mineraalset kuna süntetilised pidi oma koostiselt kuidagi liiga vinged olema ... ei saanud sellest osast päris aru, ehk keegi jätkab.
DOseerimiskogus 2-T õli korral on seal soovitatud 1:250 mitte aga 1:100, mida loetakse ilmselgeks liialduseks. Ja tõitsa piisavaks loeti mineraalõli, peaasi, et potskul oleks kirjas, et "suitsuvaba" vmt. Soovitati Castrol (2T GO). Päris täpselt ei saanud aru aga soovitati vist just mineraalset kuna süntetilised pidi oma koostiselt kuidagi liiga vinged olema ... ei saanud sellest osast päris aru, ehk keegi jätkab.
A
Lugesin veel ja miskit on nüüd segamini läinud, ehk keegi kes paremni saksa keelt pursib tõlgiks täpselt, sest lugesin välja, et 2T õli peab vastama JASO-FC nõuetele ja sellisele nõudele vastavad paraku sünteetilised õlid, mineraal jääb sinna JASO-FB kanti.
Samas miks rahvas ei kasuta LIQUI MOLY toodangut, kus on valikus täitsa olemas potsku ühe paagi tarvis ja just diisel-kõrgsurvepumpade ja süsteemi määrimiseks!?
Samas miks rahvas ei kasuta LIQUI MOLY toodangut, kus on valikus täitsa olemas potsku ühe paagi tarvis ja just diisel-kõrgsurvepumpade ja süsteemi määrimiseks!?
A
Pigem mitte et ei usadata vaid ei teata, et selline spets.toode olemaski on.
A
Oskab siis keegi miskit lisada või aidata!
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
üldiselt ei juhtu midagi kui kallata sisse autokeemiat mis on mõeldud millegi parendamiseks või puhastamiseks. Seda kõike muidugi tootja poolt etteantud juhist järgides. Olen enam kui kindel, et on selleks tootjaks src, stp, kleen flo või muu asi (ei oska midagi arvata prismades müüdavatest vene päritolu asjade kohta)- pole mingit vahet! kõiki neid samu asju lisatakse ka sünteetilistesse õlidesse kui ka kütustele (shell power, statika 95k vms see oli)
Kõik mis on mõeldud millegi parandamiseks ja on vedelal kujul nt. õlilisandid mootori kolksu eemaldamiseks vms. "p..sk" tuleks jätta riiulile. Samas on üldiselt ka reegel, et kui kolksu või tundmatu vilinaga ka midagi spetsialistid kiiresti ja odavalt teha ei oska (saa) siis selle jama sisse valamine enam midagi ei tee hullemaks- aga ka ei päästa
- heal juhul läheb kolks väiksemaks ja seegi on tihti puht psüholoogilist laadi 
Kõik mis on mõeldud millegi parandamiseks ja on vedelal kujul nt. õlilisandid mootori kolksu eemaldamiseks vms. "p..sk" tuleks jätta riiulile. Samas on üldiselt ka reegel, et kui kolksu või tundmatu vilinaga ka midagi spetsialistid kiiresti ja odavalt teha ei oska (saa) siis selle jama sisse valamine enam midagi ei tee hullemaks- aga ka ei päästa


E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw