Tere,
mingi hetk hakkas selline jama et kohapeal seistes tiksub keskmine kütusekulu nähtavalt suuremaks, minuti ajaga võib tiksuda 8,1l/100km -st 9.1l/100km peale. Kütusekulu on ka märgatavalt suurenenud ja tundub nagu midagi oleks väga valesti.
On kellelgi sellist jama esinenud või ehk oskab soovitada kuhu vaadata.
Kütusekulu kohapeal seistes
Re: Kütusekulu kohapeal seistes
Sellise lähenemisega ei jõua me kusagile. Loe reeglid alguses läbi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Kütusekulu kohapeal seistes
Pole reeglitest vahet, siin on juba põhimõtteline teemapüstitus vigane.
Kompuuter arvestab keskmist kütusekulu väga lihtsalt- võtab info palju on kütust kulutatud ja jagab selle läbitud maa peale. Kui sul auto seisab paigal, seega läbisõit ei suurene. Samal ajal kütust tarbides tõuseb aga ka eelnevalt läbitud maa keskmine kütusekulu, kuna kohapeal seistes tarbitud kütus jagatakse sõidetud kilomeetrite peale ära. Eriti teravalt on efekt näha vahetult või lühikese aja jooksul pärast kompunäidu nullimist, kuna siis andmeid vähe.
Lihtne matemaatika, pole sul seal midagi katki, ära lihtsalt käia niipalju autot kohapeal...
Kui sõidukulu reaalselt suurem on, siis hakka andmeid pritsima (millele arnis viitas), mark, mudel, mootor, aasta, kw ja siis vaatame edasi (kontrolli esiteks filtrid, küünlad, lambda, pealejäänud klotsid jms tavaline mudru ära, mis läbi võib olla ja kütusekulu tõsta)
Kompuuter arvestab keskmist kütusekulu väga lihtsalt- võtab info palju on kütust kulutatud ja jagab selle läbitud maa peale. Kui sul auto seisab paigal, seega läbisõit ei suurene. Samal ajal kütust tarbides tõuseb aga ka eelnevalt läbitud maa keskmine kütusekulu, kuna kohapeal seistes tarbitud kütus jagatakse sõidetud kilomeetrite peale ära. Eriti teravalt on efekt näha vahetult või lühikese aja jooksul pärast kompunäidu nullimist, kuna siis andmeid vähe.
Lihtne matemaatika, pole sul seal midagi katki, ära lihtsalt käia niipalju autot kohapeal...
Kui sõidukulu reaalselt suurem on, siis hakka andmeid pritsima (millele arnis viitas), mark, mudel, mootor, aasta, kw ja siis vaatame edasi (kontrolli esiteks filtrid, küünlad, lambda, pealejäänud klotsid jms tavaline mudru ära, mis läbi võib olla ja kütusekulu tõsta)
Re: Kütusekulu kohapeal seistes
matemaatikatunnid ei meeldinud koolis?
kütusekulu on kohapeal tiksudes lõpmatult suur kui mõõdame seda l/100km kohta kuna teepikkus ju ei suurene, aga kütust siiski tarbitakse.
kütusekulu on kohapeal tiksudes lõpmatult suur kui mõõdame seda l/100km kohta kuna teepikkus ju ei suurene, aga kütust siiski tarbitakse.