küsitlus kulutuste kohta
küsitlus kulutuste kohta
Tekkis siis mõte teha selline küsitlus, kus autoomanikud võiksid teada anda kes kui palju on oma auto remondile või tuunimisele pappi alla pannud.
Mõte tekkis oma kulutusi kokku lüües. Ise olen auto alla juba suutnud kulutada ~12-15 kilo ja seda 1 aastaga. Ja need on ainult remondi kulutused. Tehtud sai nuka vahetus koos nookuritega, kõik neli amorti gaasid, ning igasugu muid vidinaid nagu rooliotsad, lambda, õhulugeja jne.
Ainukesed asjad mis niisama said juurde ostetud on Pioneeri võimendi ja Infinity subwoofer beta twelve. Heli peale oleks ainult veel mängijat korralikku vaja see on juba vana. Kõlariteks on 6x alpine valjukad mis on juba eelmise omaniku poolt sisse pandud. Paigaldus on teostatud sellise inimese poolt nagu Tiit Terask (kes tartust need teavad).
Aga jah nüüd sooviks lugeda ka teiste autoomanike kulutuste kohta!
Mõte tekkis oma kulutusi kokku lüües. Ise olen auto alla juba suutnud kulutada ~12-15 kilo ja seda 1 aastaga. Ja need on ainult remondi kulutused. Tehtud sai nuka vahetus koos nookuritega, kõik neli amorti gaasid, ning igasugu muid vidinaid nagu rooliotsad, lambda, õhulugeja jne.
Ainukesed asjad mis niisama said juurde ostetud on Pioneeri võimendi ja Infinity subwoofer beta twelve. Heli peale oleks ainult veel mängijat korralikku vaja see on juba vana. Kõlariteks on 6x alpine valjukad mis on juba eelmise omaniku poolt sisse pandud. Paigaldus on teostatud sellise inimese poolt nagu Tiit Terask (kes tartust need teavad).
Aga jah nüüd sooviks lugeda ka teiste autoomanike kulutuste kohta!
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Poolteist aastat, seni kusagil 40.000, mingi aeg lisandub veel ''natuke'' värvitööde näol
See on muidugi enam-vähem löödud ning sisaldab mitte ainult varuosi, vaid ka igasugu nänni, nagu tuled- viled, võim ja CD ja muud sellised asjad. Otseselt remondi peale on läinud vast mingi 15.000-20.000 kandis, sh sidur, bensupump, sillaremont UMis jms...
P.S. Hea teema- nüüd siis ka saan ise põhjust kokku lüüa, palju on läinud ja teistega ka hea võrrelda

P.S. Hea teema- nüüd siis ka saan ise põhjust kokku lüüa, palju on läinud ja teistega ka hea võrrelda

Ja statistika huvides võiks vormistada küsitlusena nt auto omamise aja peale keskmine aastane kulu v.a. kindlustus, ostmine/liising/amort ja kütus. Vahemikud ntAARE530 kirjutas:Teen siinkohal ettepaneku modedele/adminnidele tõsta see teema Üldise alla- oleks teema laiahaardelisem
kuni 10000
10-30
30-60
60-100
üle 100
Statistilist küsitlust ei olnud plaanis teha. Huvi oli nagu rohkem selles, et palju teised auto omanikud autole kulutavad. Kartsin, et enda kulutused mega suured aga nagu selgus juba on minu kulutused veel isegi väikesed võrreldes teistega
!
Nii et minu uudishimu on rahuldatud.
Kellel huvi võiks muidugi teema korralikult ülesse ehitada oleks ka tulevastel autoomanikel hea vaadata palju nõuab auto omanikult lisakulutusi.
Endal kahjuks puudub aeg sellega tegelemiseks.
Tänud kõigile vastanuile!

Nii et minu uudishimu on rahuldatud.
Kellel huvi võiks muidugi teema korralikult ülesse ehitada oleks ka tulevastel autoomanikel hea vaadata palju nõuab auto omanikult lisakulutusi.
Endal kahjuks puudub aeg sellega tegelemiseks.
Tänud kõigile vastanuile!

auto ostetud 01.07.2005a. auto 525tdsa 95a.
peale ostu kohe signa + immo, õlivahetus (mootor + kast).
järgmisena läksid vahetusse; 1 mootori padi, tagumiste amortide ülemised padjad, suured sillapuksid, ventilaatori viskosidur, salongi õhufilter, raadio valuveljed, suverehvid jne. kõik kokku umbes 15k hetkel. kevadel lisandub veel ~5k (ette uued amordid, läbilöögipuksid)
peale ostu kohe signa + immo, õlivahetus (mootor + kast).
järgmisena läksid vahetusse; 1 mootori padi, tagumiste amortide ülemised padjad, suured sillapuksid, ventilaatori viskosidur, salongi õhufilter, raadio valuveljed, suverehvid jne. kõik kokku umbes 15k hetkel. kevadel lisandub veel ~5k (ette uued amordid, läbilöögipuksid)
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Olemas juba selline raamat, pole lihtsalt välja trükitud;)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=1406
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=1406
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minul on autole (E30 320iA -87) kokku kulunud 32 000 eeku + bensiin, seda siis 1 aasta ja 3,5 kuu jooksul. Vaja veel kulutusi teha ca 5 000 - 6 000 eegu eest, siis on juba päris hea sõita.
Ehk siis raha on autosse läinud varsti pea 2x niipalju, kui auto ise maksis. Öelge veel, et BMW ei lagune.
Tõnu
Ehk siis raha on autosse läinud varsti pea 2x niipalju, kui auto ise maksis. Öelge veel, et BMW ei lagune.
Tõnu
Driven by goa
Auto mark on all kirjas...
Täpselt 1 a kasutatud, läbisõit 145000km (ise sõitnud täpselt 20 000km)
Tööd
õli, 3 filtrit +tööraha - 1200.-
Prot talverehvid - 1500.-
4rooliotsa (lemförder), 2 arniiri, 2 esiamorti 1 rattalaager
+ tööraha 6450.-
õli 3 filtrit + tööraha 1200.-
kasut suverehvid(M enrgy)+ tööraha 1700.-
KOKKU 12 050.-
Autol on olnud 0 tehnilist riket 145 000 km jooksul(vahetatud vaid loomulikult kuluvad osad)
kõigele lisandub kütus, mis on u 1000.- kuus
Viimane küttekulu mõõtmine paak täis-tühjaks-täis meetodil.
50%tallinn hommikune-õhtune tipptund, 50% maantee (tallinn-kuressaare-tallinn)
899km sõitsin, kütust kulus 48,2l
Keskmine kulu 5,35l/100km
Täpselt 1 a kasutatud, läbisõit 145000km (ise sõitnud täpselt 20 000km)
Tööd
õli, 3 filtrit +tööraha - 1200.-
Prot talverehvid - 1500.-
4rooliotsa (lemförder), 2 arniiri, 2 esiamorti 1 rattalaager
+ tööraha 6450.-
õli 3 filtrit + tööraha 1200.-
kasut suverehvid(M enrgy)+ tööraha 1700.-
KOKKU 12 050.-
Autol on olnud 0 tehnilist riket 145 000 km jooksul(vahetatud vaid loomulikult kuluvad osad)
kõigele lisandub kütus, mis on u 1000.- kuus
Viimane küttekulu mõõtmine paak täis-tühjaks-täis meetodil.
50%tallinn hommikune-õhtune tipptund, 50% maantee (tallinn-kuressaare-tallinn)
899km sõitsin, kütust kulus 48,2l
Keskmine kulu 5,35l/100km
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Oma 318IS-i olen pidanud 1 aasta ja 3 kuud. Selle ajaga on auto peale kulutatud ca 15 000 kr + bensiin u 2000 kr kuus.
Raha on kulunud peamiselt veermikuosade vahetusele, rehvidele, 2x õlivahetust, küünlad-filtrid, tagumine sportpütt, tagumised amordid jne. Kodus on ka enamus kulutusi paberi peale üles märgitud, et kuna ja mis vahetatud...
Raha on kulunud peamiselt veermikuosade vahetusele, rehvidele, 2x õlivahetust, küünlad-filtrid, tagumine sportpütt, tagumised amordid jne. Kodus on ka enamus kulutusi paberi peale üles märgitud, et kuna ja mis vahetatud...
- birgit123
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 2817
- Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
- Asukoht: Tallinn/Mähe
sõbra e36 318is'93
1,5 aasta jooksul
1) gaasiseade ~12k
2) roolilatt, sillad, benafilter, kyynlad, piduriklotsid, tagumised amordid + nipet näpet ja töörahad ~11k
3) õlivahetus x2 (õli + filter)
4) uus aken ~ 900 eeku, el. mootor ~500 eeku ( keegi tore mees viskas klaasi purux
)
5) uus kapott ja parem esitiib ~3k + värvimine + suunatuli
6) mingi pioneeri makk, mis minema viidi
7) alarm
kytus ja muud nipet näpet
mingi 65 k vast tuleb kokku
1,5 aasta jooksul
1) gaasiseade ~12k
2) roolilatt, sillad, benafilter, kyynlad, piduriklotsid, tagumised amordid + nipet näpet ja töörahad ~11k
3) õlivahetus x2 (õli + filter)
4) uus aken ~ 900 eeku, el. mootor ~500 eeku ( keegi tore mees viskas klaasi purux

5) uus kapott ja parem esitiib ~3k + värvimine + suunatuli
6) mingi pioneeri makk, mis minema viidi
7) alarm
kytus ja muud nipet näpet
mingi 65 k vast tuleb kokku
93a. tds touring. kontrollitud läbisõit 2004 sügisel ostes 230 000 km..
veepump (tehase andmetel vajalik vahetada iga 200 000 järel) lendas laiali, esisilla alumised ja ülemised õõtshoovad, tagumised piduri kettad, käsipiduri klotsis, jooks piduklotse, rihmad/rullikud, roolihoovastiku paralleelvarras, parem roolivarras, jahutusventilaator (pumba purunenemisest) juhiukse avamise tross ukse sees, paigaldatud suht odav signa ja kokku kulud ca 20 000. Ütleksin, et sõidurõõmul siiski on hind. Kõrvutades Mazda 626 kulusid 8 aasta jooksul siis selle ajavehemiku ekspluatatsionn tuli kokku ka odavam.
veepump (tehase andmetel vajalik vahetada iga 200 000 järel) lendas laiali, esisilla alumised ja ülemised õõtshoovad, tagumised piduri kettad, käsipiduri klotsis, jooks piduklotse, rihmad/rullikud, roolihoovastiku paralleelvarras, parem roolivarras, jahutusventilaator (pumba purunenemisest) juhiukse avamise tross ukse sees, paigaldatud suht odav signa ja kokku kulud ca 20 000. Ütleksin, et sõidurõõmul siiski on hind. Kõrvutades Mazda 626 kulusid 8 aasta jooksul siis selle ajavehemiku ekspluatatsionn tuli kokku ka odavam.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Minu auto siis minu käes olnud 21 kuud e.aasta ja 9 kuud selle ajaga läbi sõitnud 58000km ja remondi peale läinud kuskil 9K +tuuning 16K. Kokku siis 25K
Kütust ja kindlustust ei arvesta siis sisse aga kütuse peale läheb iga kuu kuskil 3500.-
Kütust ja kindlustust ei arvesta siis sisse aga kütuse peale läheb iga kuu kuskil 3500.-
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Auto E39 98a.
Ostetud okt 2005
Õlivahetus ja stabika kont kohe alguses oli vist ~1200.-
Sidur ~3700.-, vahetasin ise.
ABS aju 3500.-
Esiamordid koos vahetusega 4200.-
Praegu olen jalamees, plokikaanetihend läks ja ootan uut orient hind kokku tuleb kusagil 4000.-
Kusagil 10000.- oleks vaja veel lähiajal alla panna, siis oleks juba päris OK.
Rehve ja bensu siia sisse ei arvestanud muidugi.
Kõik kokku siis ~26000.-
Samas kuna hetkel olen jalamees või õigemini sõidan igast sõprade ja sugulaste autodega, siis oma BMW vahetaks vist küll ainult uuema BMW vastu.
Ostetud okt 2005
Õlivahetus ja stabika kont kohe alguses oli vist ~1200.-
Sidur ~3700.-, vahetasin ise.
ABS aju 3500.-
Esiamordid koos vahetusega 4200.-
Praegu olen jalamees, plokikaanetihend läks ja ootan uut orient hind kokku tuleb kusagil 4000.-
Kusagil 10000.- oleks vaja veel lähiajal alla panna, siis oleks juba päris OK.
Rehve ja bensu siia sisse ei arvestanud muidugi.
Kõik kokku siis ~26000.-
Samas kuna hetkel olen jalamees või õigemini sõidan igast sõprade ja sugulaste autodega, siis oma BMW vahetaks vist küll ainult uuema BMW vastu.