e36 süütega midagi vist?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
slippery
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16.10.2003 23:29 37

e36 süütega midagi vist?

Postitus Postitas slippery »

ahoi!

autoks on e36 2,0

millest võiks olla tingitud selline asi, et mootor hakkab aeg-ajalt ebaühtlaselt käima, st justkui kaoks mõni pott tagant ära... selline sümptom ilmneb, ning kaob siis mõne aja pärast jälle ära (mõni kuni mitukümmend sekundit ehk)... arvasin, et asi on minu vanades küünaldes, kuid pärast uute panekut ikka sama jama, nüüd on hakanud tunduma justkui oleks asi niiskete ilmadega seotud, kui pead anda ei oska.. vb on mõni süütepool väsinud (kas saab olla väsinud, või on ainult 2 varianti: töötab, ei tööta)

kuidas ma seda kontrollin, kas diagnostika võib abiks olla? mõnes mõttes jama, oleks siis et 1 pütt kaob ära saaks viga otsida, aga see esineb, ja varsti jälle kõik korras, jätkub mõnus ühtlane ridakuus, mõnipäev ei esine kordagi.

mis kohad siin on veel, mida üle käia selliste nähtude puhul, kõik justkui viitaks mingile süütekammile? aga kuidas testida

lugesin kuskilt teisest teemast, et kellegi e36 aju saab pesulas vett või mis jutt see oli ja siis hakkas ebaühtlaselt käima? midagi täpsemat selle kohta?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

mul olid samad sümptomid, aitas küünlajuhtmete, jagaja kaane ning rootori vahetus.

aga ilmselt jah, niiskus tungib kõikjale...proovi vahetada küünlajuhtmeid algatuseks.
530d
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

tal pole ju neid:D
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
truumu

Postitus Postitas truumu »

Tule, stendime ära.Kui on pool, näeb kohe, üldiselt levinud nähtus.
050 128 69
Toomas
Kasutaja avatar
slippery
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16.10.2003 23:29 37

Postitus Postitas slippery »

nonii...

Viga oli esinenud igas silindris, seega, ilmselt pole antud juhul asi ei süütepoolis, ega küünaldes (uued peal), kuid küünlad olid altpoolt tahmased, kuid otsad puhtad... samuti näitas arvuti põlemata kütuse jäägiks liiga suurt numbrit.

Autol on kat. peal. Pöörete tõusmisel tõusis kõvasti CO.

Toomase arvates praegu lambda andur, kuid kuidas see oli, et tühikäigul ei töötanud, ja kõrgematel pööretel midagi toimis?

Kas siis kui andur on rikkis, ei peaks mootor tühikäigul ebaühtlaselt käima?

Toomas, kas lamda mõõtmised olid ikka täpsed?

Unitedist küsisin ka järgi, sellel autol on mingi eri spets lamda andur, mida neil aastas on vaid 1 läbi käinud, Siemensi oma, mingite modifikatsioonidega (peale 9/92).

Ei tahaks nagu ehku peale 2,3kilose letihinnaga juppi külge osta, kui maybe piisab pihustite puhastamisest?

any comments?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Proovi enne lambda ostmist cleaner läbi lasta, võib juhtuda, et puhastab anduri ka ära, kui pritsid paremini tööle hakkavad.
truumu

Postitus Postitas truumu »

P.S. Tõsta see pistik tunneli seinast nats kaugemale
Vasta