Mul oli kah sama asi aasta tagasi mootor 2.5 m20.
Te ei kujuta ettegi, ida kõike ma ära jõudsin teha, enne kui vea üles leidsin. Algas kõik niimoodi- crusisin ringi ja kapoti alt hakkas auru tulema,
kuna olin joogine

ei näind kust lekib, panin muidugi tosooli juurde ja ka vett, ning sõit jätkus. Sai terve öö ringi sõidetud.
Hommikul siis nägin (pea oli juba selge

), et radikas ülemises paagis on suur pragu. Kõhklesin, et kas pääsen radika vahetusega või pean uue kaane või koguni terve mootori ostma. Otsisin radikat mitu nädalat,kuna
kuskilt pold kasutatud saada siis uurisin uusi.Mõnes kohas küsiti 3 kilo teises 4kilo.Mulle oli see kallis ja lõpuks sain 1400- ga uue.Panin selle
külge, lasin mootori soojaks- aga see läks hoopis kuumaks-keema ja salongi ka sooja ei tuld. Mõtlesin, et ok. salongi radikas umbes aga millest? Varem oli ju ok.( VEEPUMP OLI MUL VAHETATUD ENNE SEDA JAMA
CA 2 KUUD TAGASI). Olin 100 % kindel, et veepumba viga olla ei saa.
Võtsin armatuuri maha ja radika küljest ning pesin läbi- ei old seal mingit saasta ja panin külge tagasi. Siis olin juba üsna kindel et plokikaas on kõver või siis praoga- võtsin teise siis maha,aga vaata imet kaas täitsa sirge

. Arvasin, et kindlasti on kaanes pragu- välisel vaatlusel küll midagi ei näinud. ( ei teadnud tol ajal ka seda, et kaant saab kontrollida abinõuga). Niisiis hakkasin uut kaant otsima. Kuna 2.5 kaas on täiega tefka osa siis otsingud võtsid jällegi mingi 1,5 kuud. Sain kompl.kaane 800.- eest

.Tahan veel ära märkida,et oli veel talv (jaanuar, veebruar, märts) ja tööd tegin välitingimustes- võite ette kujutada kui mõnus see on

Panin uue kaane peale- ja **** ikka läks kuumaks

järgneb