1. leht 1-st

keeb

Postitatud: 19.12.2003 19:23 24
Postitas nitraM
Mure selline,et 318i 86a. läheb keema termostaat ei avane,kuigi on vahetataud.
Termostaat on küll siguli oma aga aasta
pidas eelmine ilusti vastu.Soojaks läheb ka hästi.Kas on võimalik ,et veepump ei anna piisavalt survet,et vesi hakkaks läbi radika käima.Ja seelepärast tundub et termostaat ei avane.

Sorry kui sai liiga segane jutt.

Postitatud: 21.12.2003 01:24 53
Postitas kalef
ma olin ka mingi aeg tagasi selle probleemi ees , et jahutusvedelik läks keema ja viga oli pumbas , mis ei töötanud , sest mu masinal E34 need pumba labad ju plastmassist , pole imestada ,et läbi olid

Postitatud: 02.01.2004 21:47 57
Postitas Viljar
noo aga viska termo välja kui see ei aita siis selge et termos ei ole viga, siis edasi vaata ka s veesüsteemis on surve kui on siis juba kaanes või tihendis viga aga kui survet ei ole siis tõesti äkki veepumbas miskit

Postitatud: 22.02.2004 16:28 52
Postitas kaidu
veepump vaevalt endal kah 18i 85 viga oli selles et termo läks peese ja plk läks kõveraks. lihvisin kaane ja panin uue tihendi(350-)

Postitatud: 23.02.2004 12:16 41
Postitas bemari
Mul oli kah sama asi aasta tagasi mootor 2.5 m20.
Te ei kujuta ettegi, ida kõike ma ära jõudsin teha, enne kui vea üles leidsin. Algas kõik niimoodi- crusisin ringi ja kapoti alt hakkas auru tulema,
kuna olin joogine :oops: ei näind kust lekib, panin muidugi tosooli juurde ja ka vett, ning sõit jätkus. Sai terve öö ringi sõidetud.
Hommikul siis nägin (pea oli juba selge :o ), et radikas ülemises paagis on suur pragu. Kõhklesin, et kas pääsen radika vahetusega või pean uue kaane või koguni terve mootori ostma. Otsisin radikat mitu nädalat,kuna
kuskilt pold kasutatud saada siis uurisin uusi.Mõnes kohas küsiti 3 kilo teises 4kilo.Mulle oli see kallis ja lõpuks sain 1400- ga uue.Panin selle
külge, lasin mootori soojaks- aga see läks hoopis kuumaks-keema ja salongi ka sooja ei tuld. Mõtlesin, et ok. salongi radikas umbes aga millest? Varem oli ju ok.( VEEPUMP OLI MUL VAHETATUD ENNE SEDA JAMA
CA 2 KUUD TAGASI). Olin 100 % kindel, et veepumba viga olla ei saa.
Võtsin armatuuri maha ja radika küljest ning pesin läbi- ei old seal mingit saasta ja panin külge tagasi. Siis olin juba üsna kindel et plokikaas on kõver või siis praoga- võtsin teise siis maha,aga vaata imet kaas täitsa sirge :o . Arvasin, et kindlasti on kaanes pragu- välisel vaatlusel küll midagi ei näinud. ( ei teadnud tol ajal ka seda, et kaant saab kontrollida abinõuga). Niisiis hakkasin uut kaant otsima. Kuna 2.5 kaas on täiega tefka osa siis otsingud võtsid jällegi mingi 1,5 kuud. Sain kompl.kaane 800.- eest :D .Tahan veel ära märkida,et oli veel talv (jaanuar, veebruar, märts) ja tööd tegin välitingimustes- võite ette kujutada kui mõnus see on :lol: Panin uue kaane peale- ja **** ikka läks kuumaks :evil: järgneb

Postitatud: 23.02.2004 12:34 15
Postitas bemari
Siis käisin kõik lõdvikud üle, vahetasin termostaadi ja ikka läks teine keema :evil: :evil: Ja ega enam muud varianti olla ei saagi, kui VEEPUMBA viga. Võtsin pumba maha- ja ennäe imet- labasi enam polegi :shock: ( külge olin pannud uue plastlabadega pumba).
Ostsin kohe uue pumba- seekord metallist labadega. Kui see sai külge oli kõik OK :cool:
Vat selline lugu juhtus minu ja mu pilliga :oops: ( ei olnud varem sellise juhtumiga kogemusi). Küsisin küll väga paljude käest nõu, et mis viga võib olla, loomulikult pakkusid kõik erinevaid variante ja ka seda, et
veepump.Seda ma ei uskunud, sest ega 2 kuuga pump lenda :roll:
Antud juhtum tõestab jällegi, et alati alusta vea otsimist ikka kõige kergematest kohtadest :cool:

Re: keeb

Postitatud: 28.09.2009 23:42 19
Postitas -saw3-
kes annab hääd nõu vesi keeb salongi soojus jõuab vist isegi teisipidi radikase jõuab sõitad 10-15 km maha ja keeb

Re: keeb

Postitatud: 29.09.2009 02:32 10
Postitas Riivo
natuke segane jutt
täpsusta pisut...külma mootoriga, soojalt, kas kohapeal ka...läheb salong soojaks või mitte...radikas on väljast puhas mitte umbes?...jnejne

üleüldse ka mis autoga tegu