1. leht 1-st

Põlemiskambrid

Postitatud: 20.12.2003 17:53 31
Postitas Aare
Sattusin netist sellise pildi peale....hmm, kohalikud nn mootoriehitajad polnud vähemalt kevadel sellest kuulnudki.....Pilt

Postitatud: 20.12.2003 19:43 57
Postitas Sõber
hmmmm....et siis millest?

Postitatud: 20.12.2003 20:01 48
Postitas Aare
Vihje: vaata põlemiskambrite seinu. Inglise keeles "swirl combustion chambers" asja nimi, mille mõte on tekitada sisselasketakti ajal põlemiskambris tugevaid keeriseid, mistõttu jaotub segu ühtlasemalt.

Teine lüke on "anti reverse cut". Misasi see on, otsigu igaüks ise välja, meeldejäämise mõttes hea, teavad pedagoogid rääkida :D

Postitatud: 21.12.2003 10:48 36
Postitas patrik
kui asi oskamatult tehtud on tulemus olematu või halvemal juhul kannatab VE (volumetric effiency) kõrgematel pööretel. m5-l asi veidi teise lahendusega(E34), mõtteks moment ka madalatel pööretel, kui gaaside kiirus aeglasem(ning koos pikkade väljalaskekollektoritega)

Postitatud: 21.12.2003 17:20 53
Postitas Aare
Need fotod pärinevad sellise firma nagu Metric Mechanic kodulehelt, kes on üks kõvemaid vanema põlve mootorite tuunijaid maailmas. Nende tehtu on kindlasti vettpidav kuivõrd see on flow-bench'is järgi proovitud. Meil siin ei leidunud ühe vormelautode ehitamisega tegelevas firmas isegi silindrite hooni (maksab poes alla 600 eek) :D

Postitatud: 21.12.2003 19:31 05
Postitas patrik
tallinnas mustamäe teel on üks selline kuur vasakut kätt pärast forelli tanklat linna poolt tulles, seal vendadel kõik mootori remondiks seadmed olemas. seal hoon ikka selline tõsine pink kohe, oma paarkümmend kilo vist maksab kui mitte rohkem, tulemus nagu tehasest, käega ikka paremini ei saa. mis puutub peatöödesse, siis eestis on raskusi juba õigete nurkadega klapipesadega, kuskil ark juures pidi kellelgi olema korralik abinõu millega on võimalik kõik nurgad korraga lõigata ja nii, et klapid ka kõik ühele kõrgusele jäävad (100eek/pesa). kevadel tuleb vastavat asutust/ isikut külastada.

Postitatud: 21.12.2003 20:32 35
Postitas Aare
Peaks vist mingi improviseeritud flow bench'i välja mõtlema (eestikeelne tõlge vist puudub nagu ka vastavad pingid. Arvata ja teha on ikka halvem kui teada ja teha.....selle kaane ameerikasse saatmine maksab terve varanduse......