swap m20b20 --> m20b27

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
otsiabi
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 06.05.2015 09:32 58
Peamine sõiduk: 520i

swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

tere, plaanis vahetada m20b20 automaatkasti otsast eta vastu. autoks e28. millega pean arvestama? juhtmestik jääb samaks? kellaplokk/tahhomeeter jääb toimima? eta aju istub olemasoleva pistiku otsa? eta tulnud manuaalkasti otsast. ilmselt tuleb starter ümber tõsta ning m20b20 otsast flex plate? mootori käpad tulevad millise auto/mootori pealt? kas võib juhtuda, et autom.kasti asend võib liikuda ette/tahapoole ning sellest tulenevalt vaja kardaani pikendada/lühendada? väljalaskekolled neil samad? summutit ei pea ümber hakkama tegema? kas e30 pealt eta+autom.kast koos mootori ajuga sobib 1:1 e28le vahele või on kastid neil erinevad?

palun nõuandeid selle swapi tegemisel, mu soov selleks vahetuseks on kindel kui autot ratsima ei pea hakkama. vastasel juhul jääb swap ära.

puudub vajadus kommentaarideks a la "miks seda autom. kasti vaja, pane parem 260" või "tõsta kohe m50b25 vahele".

plaan on mõneks aastaks mootor vahele tõsta kuniks sõiduk saab nii vanaks, et vanaauto tunnistust taotleda ning selleks siis originaalmootor tagasi tõsta.
mall0c
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 17.09.2007 23:24 43
Asukoht: [tallinn]
Kontakt:

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas mall0c »

pmtslt kõik sobib omavahel, erinevatest aastatest tingitud muutusi võib väikseid olla, aga midagi drastiliselt ümber tegema kindlasti ei pea. Starter peaks ka istuma b20 oma. Tegu sama plokiga. ETA mootoriga jääb lihtsalt 1/3 tahhomeetri alast kasutuks :D Hoorattad jms. peaks ka kõik sobima...
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas oo7 »

Tegu pole sama plokiga !

B20 ja b23 on samad ja b25 ja b27 on teised. Ka erinevad B27 plokid omavahel aastakäikude järgi. Kuigi jah peale lähevad mõlemad sinna

Vanaauto tunnistust tahad saada (vist räägid mustast numbrist siin ? ), siis unusta üldse mootorivahetus ära , see peab originaal olema, kui ta sul 520i on nagu kirjas, siis mootoriks m20b20..
mall0c
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 17.09.2007 23:24 43
Asukoht: [tallinn]
Kontakt:

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas mall0c »

Jah, plokk täpselt sama pole, kuid sobivus on siiski. Sellise swapi puhul küll need erinevused praktiliselt rolli ei oma, erinevused tulevad eelkõige erinevate aastakäikudega, kuid ei midagi möödapääsmatut.

Musta numbriga see lugu, et väga paljud kes arvavad, et nende auto oleks selle vääriline, ei pääse reaalselt ligilähedalegi. Esivanem selle hindamisega algulaastatel tegeles ja kogu seda musta numbri asja aitas ka läbi viia, ning on üht-teist rääkinud.

http://unic.ee/tunnustatud.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Mõne auto peale vajutades näed ka akti ja seal ka vead kirjeldatud ning pildid autodest. Seejärel võrdle enda autot ja mõtle, et kas sa oled valmis näiteks originaalsed ideaalses korras esi- ja tagakana kroomliistud välja ajama, salongi sõna otseses mõttes ideaalseks tegema jne. Kuna tegu uue autoga vanasõiduki mõistes ka 20 aasta pärast, siis musta numbri saamiseks peab see auto muuseumikvaliteediga olema. Lisaks igasugused detailid, mis omavad ükskõik mis muud märki kui BMW enda oma, võid ka ära unustada. E28 puhul peab originaalsus olema miinimum 95% ja sellisel juhul ei pruugiks ta ka musta numbri vääriline olla, kuna see väljastatakse:

Lõige 1) Vanasõiduk on teaduse või tehnika arengut kajastav, ajaloolis-kultuurilise väärtusega, kollektsionääridele või muuseumidele huvi pakkuv sõiduk, mille valmistamisest on möödunud vähemalt 35 aastat ja mis on vanasõidukiks tunnustatud

Sellele vastaks vabalt M5, esimene kiire sedaan, tavaline 520 kahjuks erilist tehnikaarengut ei omanud, ning niipea kultuurilist ega ajaloolist väärtust ka ei oma.
otsiabi
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 06.05.2015 09:32 58
Peamine sõiduk: 520i

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

swapi puhul olekski tegemist ajutise lahendusega nii nagu esimeses postis seda viimase lausega püüdsin ka selgitada.

nüüd on tekkinud küsimus tulenevalt ühest pakkumisest: kas e30 pealt m20b27 (jagaja nuka otsas) koos automaatkastiga saan ilma ratsimata ümber tõsta oma e28 m20b20+automaatkasti asemele? uue mootoriga tulevad kaasa aju, õhulugeja jne. küsimus ka, et kas need k.kastid võivad olla erinevad millegi poolest?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas patrik »

Ja kuidas see auto põhjagaasiga käiku hakkab vahetama??
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
otsiabi
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 06.05.2015 09:32 58
Peamine sõiduk: 520i

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

praegu vahetab kuskil 5000-5500 peal. eta nii palju pöördeid vist ei kannata? mis teha sellisel juhul?
Vasta