1. leht 1-st

Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 00:07 20
Postitas 50atmracing
Terv
AUTO VAJA MÜÜGIKS TEHA :lol: (KLIENDI SOOV)

Pole küll BMW mootor kuid põhimõte sama!

Nimelt tõi tuttav (klient siis) remonti oma SAAB 2.3T AERO 184KW 2003a manu remonti
Vajas karteri tuulutuse ringi tegemist, vaakum voolikute vahetust ja karteripõhja puhastust.
Ennem suitses kohutavalt sinist, õlivarras oli valge ja külmalt käivitades mootor plagises , soojalt käis vaikselt.

Tegin ära need kui märkasin midagi huvitavat (Kepsu saale juurest lilla ka väntvõll 1 ja 4 silinder) , pakkusin omanikule variandi äki ikka kontrolliks saaled ka üle öeldi et pole vaja.

Panin kokku töötas ilusti ja vaikselt ega suitsend.
Järgmine hommik panin käima oli jälle se terav plagin sees , läksin garaazi et majandan seni kui mootor soe ja veendun et kõik ok kliendile üle andmiseks , jõudsin tagasi oli mootor välja surnud, panin käima oli hirmus kolin mootoris (selge saale läks).

Võtsin laiali vaatepilt polnud ilus , KÕIK kepsu saaled olid väntvõlli küljes ja kergelt nihkes (vaseni kulund) 2 silindri ikka väga küpse omadega.
Raami saaled Samuti vaseni , 5est 2 olid omal kohal ja 1hel oli kerged tükid ka väljas.

Väntvõlli pind 2silindri juures on näha sooni sees jms ülejäänd nagu silmaga okei.

Kas piisaks saalte,raamisaalte vahetusega? :D

Pilt
Pilt

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 10:24 27
Postitas Rainer.K
Saabi 2,3 on väga raske juhus.
Oli selline juhus et jooksis kinni sõites, saalesid ringi ei tõmmanud ja vända pinnad sain ka siledaks ja puhtaks aga kepsud olid sinised.
Sai otsitud teist mootorit aga leida ei õnnestunud sest kõigil olid kepsud sinised ja saaled lõpuni kulunud.
Sai ta siis uute saaledega kokku, sõitis kuu aega ja siis tuli keps välja vaatama mis värk on ning siis läks auto lammutamisele sest mootorit ei õnnestunud hankida

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 11:12 24
Postitas Mart_L
Isegi kui sa selle esialgu toimima saad ja kohe peale maha müümist laiali lendab, siis oled sa päris kindel, et see "Õnn sinu õuele" tagasi ei tule ja su "tuttav" sinu peale näpuga ei näita. Kui seda teemat veel kuskil arve või paberi peal ka ei kajastata, siis oledki lõpuks sina see, kes selle jama eest vastutab, sealhulgas ka materiaalselt. Nii et kõnnid õhukesel jääl :idea:

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 18:55 27
Postitas 50atmracing
Omanik kõiges teadlik, selgitasin ära ka, et kas mootor on suure läbisõiduga või halva hooldusega, kuna raamisaaled ka vaseni ära .


1 kindel asi miks ta veel kokku jooksis on see, et omanik ütles lase õli välja (värske) ja vala sisse tagasi :lol: .

Nüüd ongi, et kas saale tellida standard mõõt, teha pind puhtaks ja määrdega kokku siis maha müüa koheselt kuna remondi arve läheks kallimaks kui auto ise väärt on :lol: .

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 18:57 08
Postitas 50atmracing
Rainer.K kirjutas:Saabi 2,3 on väga raske juhus.
Oli selline juhus et jooksis kinni sõites, saalesid ringi ei tõmmanud ja vända pinnad sain ka siledaks ja puhtaks aga kepsud olid sinised.
Sai otsitud teist mootorit aga leida ei õnnestunud sest kõigil olid kepsud sinised ja saaled lõpuni kulunud.
Sai ta siis uute saaledega kokku, sõitis kuu aega ja siis tuli keps välja vaatama mis värk on ning siis läks auto lammutamisele sest mootorit ei õnnestunud hankida
jah olen teadlik et se on üsna õnnetu mootor ( tigedalt liigub :D ) . Samamoodi on sellel kepsuomad lillad , lahtivõttes olid kõik saaled ümber väntvõlli .

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 18:58 26
Postitas 50atmracing
Mart_L kirjutas:Isegi kui sa selle esialgu toimima saad ja kohe peale maha müümist laiali lendab, siis oled sa päris kindel, et see "Õnn sinu õuele" tagasi ei tule ja su "tuttav" sinu peale näpuga ei näita. Kui seda teemat veel kuskil arve või paberi peal ka ei kajastata, siis oledki lõpuks sina see, kes selle jama eest vastutab, sealhulgas ka materiaalselt. Nii et kõnnid õhukesel jääl :idea:
Omanik teadlik õnneks kõiges ja sellest ka se müük kuna remondi kulud läheks kallimaks kui auto väärt on.

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 19:05 57
Postitas Trege
Omades ise teise autona Saab 9-3 2.0 turbokat on ikka väga jube seda lugeda. :|
See auto tuleks lihtsalt maha kanda või siis müüagi piixus mootoriga maha. Eriti rõve on, kui peaks ise sellise otsa sattuma :(

Saabiga on see, et tuleb silm hästi peal hoida ja siis kestab ka. Mul siia maani kestnud. phuii phuii phuii. Liigub nagu loom :)

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 19:11 47
Postitas 50atmracing
Trege kirjutas:Omades ise teise autona Saab 9-3 2.0 turbokat on ikka väga jube seda lugeda. :|
See auto tuleks lihtsalt maha kanda või siis müüagi piixus mootoriga maha. Eriti rõve on, kui peaks ise sellise otsa sattuma :(

Saabiga on see, et tuleb silm hästi peal hoida ja siis kestab ka. Mul siia maani kestnud. phuii phuii phuii. Liigub nagu loom :)
jaa edasi liigub tõesti tigedalt , pöördesse Samuti
karterituulutus korras hoida, õiget õli õigel ajal jms siis kestab ja aga nii lollikindel ta pole nagu m50 mis sõidab traktori õlide asjadega vaat et igavesti .

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 19:11 59
Postitas Jaks
Olles ka Saab autosi omanud ja hetkel ka üks peres siis olen veidi ka nende hingeeluga kursis.
Teadmaks, et Saab näeb aerol ette 200 000km läbisõidu juures mootori remondi. Ja tegelikult on isegi nii, et olemas on vahetus fond, et töötav mootor sinna ja remonditud tagasi. Mõned on ka proovinud ise ehitada, aga tahalises mõttes ei pidanud eriti tasuma.
Selline lugu Aerodega ;)

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 19:14 40
Postitas 50atmracing
Jaks kirjutas:Olles ka Saab autosi omanud ja hetkel ka üks peres siis olen veidi ka nende hingeeluga kursis.
Teadmaks, et Saab näeb aerol ette 200 000km läbisõidu juures mootori remondi. Ja tegelikult on isegi nii, et olemas on vahetus fond, et töötav mootor sinna ja remonditud tagasi. Mõned on ka proovinud ise ehitada, aga tahalises mõttes ei pidanud eriti tasuma.
Selline lugu Aerodega ;)
Oi jah et asi nii hull kohe.

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 20:14 28
Postitas teet82
50atmracing kirjutas:Vajas karteri tuulutuse ringi tegemist, vaakum voolikute vahetust ja karteripõhja puhastust.

Minu meelest see jutt viitab sellele, et juba eelnevalt oli olemas probleem õlirõhuga. Paljudel uuematel autodel on õlivõtturi sõel umbes kas õlis olevast niiskusest või muust sodist. Ise pole oma silmaga näinud, aga olen kuulnud näiteks VAG FSI mootorite kohta, et ikka konkreetne jää on olnud karteris külmade ilmadega ja õlirõhku pole.

Minu teada eraisikult ostes pole midagi mögiseda pärast, ise oled loll kui ostad :D

Re: Mootori remondiga seotud

Postitatud: 25.01.2016 20:34 09
Postitas 50atmracing
teet82 kirjutas:
50atmracing kirjutas:Vajas karteri tuulutuse ringi tegemist, vaakum voolikute vahetust ja karteripõhja puhastust.

Minu meelest see jutt viitab sellele, et juba eelnevalt oli olemas probleem õlirõhuga. Paljudel uuematel autodel on õlivõtturi sõel umbes kas õlis olevast niiskusest või muust sodist. Ise pole oma silmaga näinud, aga olen kuulnud näiteks VAG FSI mootorite kohta, et ikka konkreetne jää on olnud karteris külmade ilmadega ja õlirõhku pole.

Minu teada eraisikult ostes pole midagi mögiseda pärast, ise oled loll kui ostad :D
Sellel oli konkreetselt õlivarras paksult valge , karteri tuulutus oli seda ollust täis, õliaurud niiskus jms.

Jah kasutatud auto ostupuhul on nii ei tea kaua käib.