Mootori remondiga seotud
Postitatud: 25.01.2016 00:07 20
Terv
AUTO VAJA MÜÜGIKS TEHA
(KLIENDI SOOV)
Pole küll BMW mootor kuid põhimõte sama!
Nimelt tõi tuttav (klient siis) remonti oma SAAB 2.3T AERO 184KW 2003a manu remonti
Vajas karteri tuulutuse ringi tegemist, vaakum voolikute vahetust ja karteripõhja puhastust.
Ennem suitses kohutavalt sinist, õlivarras oli valge ja külmalt käivitades mootor plagises , soojalt käis vaikselt.
Tegin ära need kui märkasin midagi huvitavat (Kepsu saale juurest lilla ka väntvõll 1 ja 4 silinder) , pakkusin omanikule variandi äki ikka kontrolliks saaled ka üle öeldi et pole vaja.
Panin kokku töötas ilusti ja vaikselt ega suitsend.
Järgmine hommik panin käima oli jälle se terav plagin sees , läksin garaazi et majandan seni kui mootor soe ja veendun et kõik ok kliendile üle andmiseks , jõudsin tagasi oli mootor välja surnud, panin käima oli hirmus kolin mootoris (selge saale läks).
Võtsin laiali vaatepilt polnud ilus , KÕIK kepsu saaled olid väntvõlli küljes ja kergelt nihkes (vaseni kulund) 2 silindri ikka väga küpse omadega.
Raami saaled Samuti vaseni , 5est 2 olid omal kohal ja 1hel oli kerged tükid ka väljas.
Väntvõlli pind 2silindri juures on näha sooni sees jms ülejäänd nagu silmaga okei.
Kas piisaks saalte,raamisaalte vahetusega?


AUTO VAJA MÜÜGIKS TEHA

Pole küll BMW mootor kuid põhimõte sama!
Nimelt tõi tuttav (klient siis) remonti oma SAAB 2.3T AERO 184KW 2003a manu remonti
Vajas karteri tuulutuse ringi tegemist, vaakum voolikute vahetust ja karteripõhja puhastust.
Ennem suitses kohutavalt sinist, õlivarras oli valge ja külmalt käivitades mootor plagises , soojalt käis vaikselt.
Tegin ära need kui märkasin midagi huvitavat (Kepsu saale juurest lilla ka väntvõll 1 ja 4 silinder) , pakkusin omanikule variandi äki ikka kontrolliks saaled ka üle öeldi et pole vaja.
Panin kokku töötas ilusti ja vaikselt ega suitsend.
Järgmine hommik panin käima oli jälle se terav plagin sees , läksin garaazi et majandan seni kui mootor soe ja veendun et kõik ok kliendile üle andmiseks , jõudsin tagasi oli mootor välja surnud, panin käima oli hirmus kolin mootoris (selge saale läks).
Võtsin laiali vaatepilt polnud ilus , KÕIK kepsu saaled olid väntvõlli küljes ja kergelt nihkes (vaseni kulund) 2 silindri ikka väga küpse omadega.
Raami saaled Samuti vaseni , 5est 2 olid omal kohal ja 1hel oli kerged tükid ka väljas.
Väntvõlli pind 2silindri juures on näha sooni sees jms ülejäänd nagu silmaga okei.
Kas piisaks saalte,raamisaalte vahetusega?


