1. leht 1-st

Kuidas piirangut maha saada?

Postitatud: 03.01.2004 15:34 14
Postitas tlv
BMW 525e 86a. on olnud kunagi automaat kast , piirang on 4500 pööret. Tahaks seda maha võtta, kas keegi oskab nõu anda?

Postitatud: 03.01.2004 22:24 30
Postitas Regent
Ise ehk ei tasu hakata seda maha kruvima, aga ega ta eriti ei peaks segama ju ka, manuaalkastiga 525e-l pole ju eriti suuri pöördeid vajagi, siseriiklikult sõites sinikuuelised ei lasegi sul üle 120ne lasta ja sellisel kiirusel on pöördeid ka 2000 ringis...

Postitatud: 03.01.2004 22:26 46
Postitas Regent
mul enda 525e-l on piirang 4100, ei tunne erilist puudust suuremate pöörete järgi ja mootor püsib ka kauem ühes tükis...

Postitatud: 03.01.2004 22:54 16
Postitas patrik
see ongi aeglase pöördega mootor

Postitatud: 04.01.2004 17:18 20
Postitas tlv
Asi on selles et kohapeal kummi põletada ja kaheksat teha on natuke jama kui piirdesse kinni tambib

Postitatud: 04.01.2004 17:37 30
Postitas Aare
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Postitatud: 04.01.2004 21:32 30
Postitas patrik
siis sõida korralikult! siin foorumis kummipõletamist, kiiruseületamist ja streetreissimist ei propageerita!

Postitatud: 05.01.2004 00:55 52
Postitas tlv
Keegi ei propageerigi aga masinast tuleb mõnu ka tunda mitte paitada ja silitada. Vahepeal tuleb klapid ikka puhtaks ka lasta :cool:

Postitatud: 05.01.2004 10:50 40
Postitas Kristjan
no aga kui piirajas on siis lasebki ju puhtaks. selle mootoril ju väänet sittax ära vajuta gaasi põhja peaks ju kah põletama 3seeria manuaaliga vähemalt tegi nii

teemasse kah: seda piirajat maha ei saa. proovida võid 2,3 (m20 mootori) nukka. see peaks nac kangem olema :roll:

Postitatud: 05.01.2004 18:06 23
Postitas tlv
Sa mõtled nukkvõlli?

Postitatud: 05.01.2004 20:18 00
Postitas nuga
Kristjan kirjutas:proovida võid 2,3 (m20 mootori) nukka. see peaks nac kangem olema
See aga eeldab ka kõvemaid klapivedrusid ja paari õlikanali puurimist, mis lubaks kasutada 2,3l mootori nuka kõiki seitset "laagrit" 2,7l mootori nelja asemel.

Postitatud: 05.01.2004 21:46 47
Postitas Madis
Asi on selles et kohapeal kummi põletada ja kaheksat teha on natuke jama kui piirdesse kinni tambib
Sul võib piiraja ju 10000 p/min ka olla, aga kohapeal näiteks ringe tehes läheb esimesega ikka piirajasse.

Postitatud: 05.01.2004 21:51 01
Postitas tlv
Kust kohast seda nukvõlli ja vedrusid saaks ja mide see mootorile teeb: plussid ja miinused. Aga puurimisega tuleb küll vist kellegi spetsjalisti poole pöörduda :lol: Aga mida veel 525e-le teha annab et hobuseid või kilovatte juurde saada?

Postitatud: 06.01.2004 14:17 58
Postitas Valdek
mul 2,3 nukkvõll ja klapivedrud olemas, helista 051 9000 31, kui huvi on.

Postitatud: 06.01.2004 16:34 24
Postitas tlv
Kui palju sa tahad nende eest?