
Probleem nimega - LOW BEAM
Probleem nimega - LOW BEAM
Nimelt viskab ette vahel sellise kirja LOW BEAM, kas see on tingitud mõnest tulede releest või saan ma üldse asjast valesti aru ja sama kirja viskab ka sõbra masin , vahel harva muidugi ( korra oli veel mingi tekst Beamiga , aga ei meenu kohe ) masinad siis E34 

Lähituli jah. Minul annab selle errori mõnikord vahetult pärast kiiret vasakpööret. Ja mingit viga lähitules pole avastanud.
Muide kui juba display pale jutt läks, siis -10 kraadi tõi mu bemmile kaasa sellise fenomeni, et hoiatustekstid läksid kõik saksakeelseks, aga sama näidikudisplay arvutuse osad (kütusekulu, kellanäit jne) on endiselt UK english, nagu ma valinud olen.
Samuti läks nulli distantsimõõtur, aga kompuutriarvutused on kõik säilinud.

Muide kui juba display pale jutt läks, siis -10 kraadi tõi mu bemmile kaasa sellise fenomeni, et hoiatustekstid läksid kõik saksakeelseks, aga sama näidikudisplay arvutuse osad (kütusekulu, kellanäit jne) on endiselt UK english, nagu ma valinud olen.
Samuti läks nulli distantsimõõtur, aga kompuutriarvutused on kõik säilinud.

- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Janar, sul vast see sama probleem mis minu autol oli.
Spidoploki sees, seal on migid kondekad 5 või 6 tk. Minul oli abiks Eerik , kes mul need ära vahetas.
Sul arvatavasti kas külmjoode või ka mingi konde andis otsad.
Kõik need konded kokku maksid 22.- ja Eerikule olen õlled sees.
Tasub uurida.
Spidoploki sees, seal on migid kondekad 5 või 6 tk. Minul oli abiks Eerik , kes mul need ära vahetas.
Sul arvatavasti kas külmjoode või ka mingi konde andis otsad.
Kõik need konded kokku maksid 22.- ja Eerikule olen õlled sees.
Tasub uurida.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
lähituled mul põlevad ilusti koguaeg , eks see siis mingi "niiskusekala" arvele läheb siis 
keelt saad vahetada sedasi , et keerad süüte esimesse astmesse ja hoiad chekcontroll nuppu all nii kaua kuni viskab ette keele , teise keele saamiseks lase nupp lahti korra ja vajuta uuesti , ning siis viskab uue keele ette

keelt saad vahetada sedasi , et keerad süüte esimesse astmesse ja hoiad chekcontroll nuppu all nii kaua kuni viskab ette keele , teise keele saamiseks lase nupp lahti korra ja vajuta uuesti , ning siis viskab uue keele ette

Niisiis:
Kas nagu ma nagu aru saan probleem et masin valetab et väidab et low beam aga siiski on ok?
Mul Lõugas masin pidevalt Low Beam, Lic Plate Light, ja aeg ajalt Brake Light
Kui on nii siis probleem tõenäoliselt LKM moodulis. Light Kontrol Modul
Paar lahendust: Kõige lihtsam on see et kasuta mõlemal tulel yhesuguseid pirne. Mul Low Beam lõugas pidevalt ja ei mõistnud, ja kui ostsin uued pirnid sisse siis kadus viga, tagantjärgi vaadataes pirnid olid erinevatelt firmadelt kuigi yhe võimsusega
see jäänud mystikaks minu jaoks.
Teine lahendus: http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... al/LKM.htm
Kylmjooted ylejoota, minul see ei lahendanud probleemi ja mustartd releed ka pole kuna mingi uuem moodul sees.
Aga kindel seaduspärasus on selline et kui - kraadid ja kylm mootor ja auto seisnud siis teade Lic Plate Light viskab alati kui sõitnud siis teadet pole, ja veel kui mootor soe ja koputan tulelele et tulede korrektori mooter suriseb siis kohe tuleb teade. Kuidagi need ahelad seal seoses.
To Amottus
Keele muutmine on lihtne: Keerat syyte võtit nii et odomeeter syttib kuid ei ole veel syyde sees, siis spido tablool on 2 nuppu üks vasakul on odomeetri nullimiseks teine paremalt aga just keele vahetuseks. hoiad seda nuppu sees kuni hakkab pakkuma keele variante
Loodan et kellelgi oli minu kogemusest abi.
Ehk keegi aitab mind ka kuidas sellest teatest Lic Plate Light lahti saata
Kas nagu ma nagu aru saan probleem et masin valetab et väidab et low beam aga siiski on ok?
Mul Lõugas masin pidevalt Low Beam, Lic Plate Light, ja aeg ajalt Brake Light
Kui on nii siis probleem tõenäoliselt LKM moodulis. Light Kontrol Modul
Paar lahendust: Kõige lihtsam on see et kasuta mõlemal tulel yhesuguseid pirne. Mul Low Beam lõugas pidevalt ja ei mõistnud, ja kui ostsin uued pirnid sisse siis kadus viga, tagantjärgi vaadataes pirnid olid erinevatelt firmadelt kuigi yhe võimsusega

Teine lahendus: http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... al/LKM.htm
Kylmjooted ylejoota, minul see ei lahendanud probleemi ja mustartd releed ka pole kuna mingi uuem moodul sees.
Aga kindel seaduspärasus on selline et kui - kraadid ja kylm mootor ja auto seisnud siis teade Lic Plate Light viskab alati kui sõitnud siis teadet pole, ja veel kui mootor soe ja koputan tulelele et tulede korrektori mooter suriseb siis kohe tuleb teade. Kuidagi need ahelad seal seoses.
To Amottus
Keele muutmine on lihtne: Keerat syyte võtit nii et odomeeter syttib kuid ei ole veel syyde sees, siis spido tablool on 2 nuppu üks vasakul on odomeetri nullimiseks teine paremalt aga just keele vahetuseks. hoiad seda nuppu sees kuni hakkab pakkuma keele variante
Loodan et kellelgi oli minu kogemusest abi.
Ehk keegi aitab mind ka kuidas sellest teatest Lic Plate Light lahti saata
Kõik need check-funtsioonid tulede osas põhinevad korras ahela kindlaksmääratud takistusel. Kuna näiteks tagatuled kahel pool on ühe peajuhtme otsas, mis pagasnikus jaguneb, siis on tegu rööbiti ühendusega, kus ühe pirni läbipõlemisel kogu ahela takistus kasvab. Sellele reageeribki see check. Samuti põhjustavad takistuse suurenemist ühenduste oksüdeerumised, halb kontakt ja vähemalt kontaktiga releede ja lülitite puhul see vasesisaldusega pasta hangumine, mida sinna peale väike tilk pannakse. Sellest tulenebki igasugu peenelektrit täis autode jamamine ja valehäired niiskusest, märjast kapotialusest, külmast ilmast jne.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mul oli täna au analoogse asja lahendamisel. Nimelt üks pidurituledest ei põlenud nii eredalt kui vaja ja sai vahetatud pirn kuid midagi ei muutunud. Mõtlesin juba et tuleklaas on seestpoolt must . Mitu korda pirni sisse välja võttes hakkas äkitselt pirn heledamalt põlema ja põhjus oli leitud . Silmale nähtamatu oksiidikiht pirnipesa kontaktidel. Peale kontaktide pingutamist ja nühkimist on asi nagu peab 

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Ise tegin suvel profülaktilised tööd, mida ka siin soovitasin - so, ostsin KÕIK uued pirnid, esitued, suunatuled, udutuled ja kõik tagutule pirnid. Seejärel vahetasin ära, puhastades sealjuures tuleelemente nii palju kui see võimalik. Lisaks said plasttuled kerge käsipoleeri. Kogu asi nagu uus ja järgmised 4a loodetavasti muretu. (esitulede pirne tuleb muidugi kord aastas vahetada)