Tere!
Oskab keegi öelda, kui suur peaks M43B19 kütuserõhk erinevatel juhtudel olema? Mõõdaks ära, aga ei ole nagu millegagi võrrelda numbrit.
M43 kütuserõhk
Re: M43 kütuserõhk
Tehase järgi 3.0Bar +/-0,06Bar
- gaiuspahk
- Huviline
- Postitusi: 91
- Liitunud: 27.02.2014 16:41 52
- Peamine sõiduk: E46 318i
- Asukoht: Pärnu, Tartu
Re: M43 kütuserõhk
Saan ma õigesti aru, et see peaks siis olema stabiilselt 3.0 bar-i, olenemata mootori pööretest? Minul on tühikäigul 2 bar-i, rahulikult sõites sama. Peaaegu 3 bar-i saan kätte ainult siis, kui räigelt pedaali tallata või kohapeal vaakum kütusesurveregulaatori küljest lahti ühendada. Otse pumbast rõhku mõõtes sain kohati kätte isegi 5. Siiski kahtlustan pumpa, kuna auto ei suuda survet üleval hoida ja kütusesurveregulaator sai välja vahetatud. On kellelgi muid pakkumisi, kus kala võib olla?
Miks üldse hakkasin seda survet uurima, on puterdamine. Hommikul peale esimest käivitamist suri kohe välja (kuna ei suuda hoida kütuserõhku?), teise korraga läks enamasti ilusti käima. Nüüd ettenägelikult juba esimese käivitamise ajal lasen korra - kaks pöörded lakke ja probleemi ei esine. Samas ristmikutel ähvardab ikka suremisega, jällegi tuleb pedaali tallata. Sõites vahepeal on jõud, vahepeal mitte.
Miks üldse hakkasin seda survet uurima, on puterdamine. Hommikul peale esimest käivitamist suri kohe välja (kuna ei suuda hoida kütuserõhku?), teise korraga läks enamasti ilusti käima. Nüüd ettenägelikult juba esimese käivitamise ajal lasen korra - kaks pöörded lakke ja probleemi ei esine. Samas ristmikutel ähvardab ikka suremisega, jällegi tuleb pedaali tallata. Sõites vahepeal on jõud, vahepeal mitte.
Re: M43 kütuserõhk
Kui pump lööb vähemalt 5bar ja uus regulaator hoiab jätkuvalt 2bar, siis arvatavasti nii peabki olema ja viga on mujal. Külmalt gaasi põhja vajutada pole küll hea mõte.