oilservice tuli

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
vendo666
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 09.12.2003 09:15 24
Asukoht: Keila

oilservice tuli

Postitus Postitas vendo666 »

tere bmw söbrad,mul nimelt selline kysimus,et armatuuris vilgub oilservice tuli,mida see näitab.kallike nimelt sai just soetatud ja eelmine omanik ütles ,et ölid vahetatud,autoks 320 84 a
ren
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 09.01.2004 16:35 58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ren »

Kui eelmine omanik ei valetanud, siis on lihtsalt oliservice tuli jäänud nullimata. Kui eelmine omanik mingi hea tuttav ei olnud, siis soovitax ikkagi õli ära vahetada. Öelda võib ju kõike. Aga samas tõmba õlivarras korra välja ja vaata mis värvi õli on. Siis kohe selge, kas vahetatud või ei
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kui õlivahetus on tehtud mootori pesuga siis on õli peale 100 km- st sõitu puhas kui ei on üsna must ja hägune. Õlivarda järgi nüüd küll targemax ei saa. Üldiselt akud ikka läbi või nullimata nagu üldjuhul ikka.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Re: oilservice tuli

Postitus Postitas AndresS »

vendo666 kirjutas:tere bmw söbrad,mul nimelt selline kysimus,et armatuuris vilgub oilservice tuli,mida see näitab.kallike nimelt sai just soetatud ja eelmine omanik ütles ,et ölid vahetatud,autoks 320 84 a
Rohelisle BMW-omanikule puust ja punaseks:-)

Nii vanal autol reeglina vilguvadki need tuled nii, nagu juhtub. Põhjus on selles, et armatuuris nende tulede taga olev pisikene aku on nende aasta(kümne)tega lakanud töötamast. Selle vahetus pole teab mis keeruline, kuid kahtlen, et see tehtud on.

See pisike aku hoiab pinget "õlikompuutril", mis nende punaste/roheliste tulede ja kahe kirja (inspection/service) kaudu annabki juhile märku lähenevast õlivahetusvajadusest. See kompuuter arvestab seda vajadust läbisõidukilomeetrite ja käivituste kaudu. Kui aga aku on surnud, siis unustab süsteem süüte väljakeeramisel, millal on viimati õlivahetus tehtud (õlivahetuse korral nullitakse see õlikompuuter takisti ja servicepistiku abil) ning pistabki kisama.

Abiks aku vahetada (aretamist natuke või palju raha UM'i), eemaldada üldse see tuledeplokk armatuurist (pistikuga lihtsalt plaadilt eralduv) või ignoreerida. Õli kvaliteedi ja värskuse kahtluse korral aga ikka õli ära vahetada.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

jutt selline et ajate mehel elu keeruliseks... niisiis üks võimalus selgusele jõuda kas on akud läbi või mitte..... lühistada mootori diagnostika pistikus klemmid 7 ja 1 või siis klemm 7 ja auto mass, keerata süüde sisse ja oodata ca 10 sekundit peaksid süttima rohelised tuled ja service tuli peaks kustuma, kui see nii ei jää vaid tuled hakkavad mingi aja järel uuesti põlema on süüdi akud ja need annab endal ka vahetada nimelt on vaja osta 2 tavalise patarei suurust akut, müüakse 1,2 ja 1,3 voldiseid NiCd akusid. mina panin 1,2 voldised ja töötab nagu normaalselt rohkem seda tulede vilkumist ei ole esinenud....
teine võimalus võta näidikuplokk lahti ja mõda testriga akud kindlasti peaks jääma pinge vähemalt 1 voldi piiresse kui nii ei ole siis vaheta akud ning kui kogu skeem on roheline ja oksüdeerunud siis veendu, et skeemil on rajad korras ning vaheta akud.....
kolmas võimalus...... viska see jama sealt minema nagu paljud on enne sind juba teinud....... :D
edu
vendo666
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 09.12.2003 09:15 24
Asukoht: Keila

Postitus Postitas vendo666 »

tänud teile vihjete eest lähen ja proovin kohe kallikese terveks teha :)
Suletud