1. leht 1-st

Näidikud

Postitatud: 18.01.2004 12:39 26
Postitas raul55
Kui auto külm on siis ei tööta armatuuris mitte ükski näidik. Kui salong soojaks läheb siis hakkavad tööle. Milles asi võiks olla? Ja ühel tuttval E34-l ei tööta külmalt tahhomeeter ja ökonomaiser.

asi lihtne

Postitatud: 21.01.2004 19:52 34
Postitas cretzky
MIks sul see ei tööta on sellepärast et patakad vanad. Kui patakad saavad kuuma (sooja) siis mingi hetke ta annab voolu. Kui külm siis aga ei anna. Vaheta sealt seest ära patakad ja asi korras. Mul omal oli ala sama teema kunagi. See on üks tüüpilisemaid bemmi assju

Re: asi lihtne

Postitatud: 21.01.2004 20:26 58
Postitas Cardo
cretzky kirjutas:MIks sul see ei tööta on sellepärast et patakad vanad. Kui patakad saavad kuuma (sooja) siis mingi hetke ta annab voolu. Kui külm siis aga ei anna. Vaheta sealt seest ära patakad ja asi korras.
??? kus need patakad on ?? ...äkki mõtled akusid ??
Pole küll kuulnud et keegi patakaid vahetaks spidomeetril.

Minu autol on nii et kui sõitma hakkad siis ei tööta spido kiiruseni kuni 20 km/h peale seda läheb laxuga tööle ja töötab kuni peatun. Kardan et mingi konde on otsad andnud aga milline ei tea. Patrik on sulle kindlalt abix.

Postitatud: 21.01.2004 20:32 41
Postitas Muhv
Kusjuures mu meelest olid mu e30-ne armatuuris just nimelt patakad - 2x3V. Täpset marki ei mäleta, mingid lühikesed ja töntsakad sellised

Postitatud: 21.01.2004 22:15 57
Postitas Arvo T
mul mitu spido plokki(e30) laiali ja igas erinevad nii kujult kui mõõtmetelt,aga ikka patareid .näha et osad on ise paigaldatud.

Postitatud: 22.01.2004 11:42 00
Postitas Cardo
Ma olen näinud 2 e28 ja 2 e30 spidot laiali ja need seal olid küll akud, loomulikult nägid nad patareimoodi välja . Käisin just ostmas endale ka akusid ja uusi tagasi akukülge joota ei soovitatud , punktkeevitus maxix mingi 6 eeku vist :) Tondi ülesõidu juures akupoes , väidetavalt ei tohiks ( - ) klemm üle 70 c kuuma saada.

Postitatud: 22.01.2004 11:56 54
Postitas Eerik_K
Annab küll eduliselt joota, vaja kasutada hapet :)
Aga nii et jootekolviga soojendad seda klemmi otsa ja hõõrud seda tina sisse loomulikult ei tohi!

Jotmisel pannakse aku klemmile pisike tilk hapet ja teed väixe lati mõnest roostevabast terase õhukesest lehest õhukesest mis on juba eelnevalt vedela tinaga koos. Paned klemmile ja käib suts ja ongi kinni ja latikesi pole mingi mure joota, need ei kuumuta seda +/- kontakti ylesse.
Pärast pesed kontakti vee all yle hape jäänuste mahapesemiseks.
Ja veel kui panete akud sisse siis kindlasti valage termoliimiga kinni see!
Sest kui akud hakkavad jooksma satub trykkplaadile mis eduliselt söövitab rajad läbi!!!

PS! ja veel minu teada E36 tablool ei ole akusi

Postitatud: 22.01.2004 13:41 40
Postitas raul55
ehk teab keegi kindlalt kas on siis akud e36-l või ei ole, sest see lammutamine on ka paras töö. päris niisama ka ei tahaks lahti võtta. :roll:

Postitatud: 22.01.2004 16:36 49
Postitas Cardo
Asi selles et ma ise joodan hästi aga siiski ei hakand jamama kuna punkt ei maxnud midagi ja kui siin keegi kes vähe jootnud ion hakkab ise majandama võib tulemus olla null. See oli vaid minupoolne soovitus.

Postitatud: 22.01.2004 21:03 44
Postitas Cardo
Muidu kas mitte see inspection ei tähendagi et tulex akud vahetada ?? Või mis on selle eesmärk. Endal lisasin puuduvatesse pesadesse pirnid nt. temperatuuri punase ala lõpp ja hüüumärk kahe suunatule vahel .. mida see näitama peaks ei tea ??

Postitatud: 23.01.2004 11:25 17
Postitas Martin_R
Cardo kirjutas:Muidu kas mitte see inspection ei tähendagi et tulex akud vahetada ?? Või mis on selle eesmärk.
Ei mäleta enam 100%, kuid BMW-l oli tehase poolt ette nähtud mitut tüüpi hooldusi. Läbisõidust tingitud hooldus ja ajast tingitud hooldus. Kui aastas ei sõida õlivahetuse välpa täis, siis hakkas vist põlema see kell kahe kirja vahel. Kuid "Inspektion" läks põlema vist siis, kui auto arvates oli vaja esitada masin teenindusele mingiks muuks hoolduseks kui pelgalt õlivahetus - kas siis piduri- ja jahutusvedelik vms vahetus või mõne muu suurema töö tegemiseks.

Kahjuks enam täpselt ei mäleta, kuid tegelikult oli kõigel täiesti loogiline seletus ja nende akukeste vahetuse pärast see tuli küll ei põle. Usun, et kasutusjuhendis on see lugu ka kirjas, kuid ma ei oska ju saksa keelt.

Postitatud: 23.01.2004 18:13 18
Postitas Muhv
Läheb küll ot. aga mu meelest eksisteerib oliservice, inspection ja kellaga inspection. Viimane tuleb esile iga 2 a tagant ja nõuab piduri ja jahutusvedeliku vahetust. Inspection oli vist iga teine oilservice ja inpection 2 iga teine inspection 1.

Postitatud: 25.01.2004 15:59 42
Postitas meph
bmw esindusest mulle seletati asja nii: oliservice -> inspection 1 -> oilservice - inspection2 -> oilservice jne

kella kohta ei oska õelda midagi..

Postitatud: 26.01.2004 01:06 19
Postitas Muhv
vaatasin oma hooldusraamatut - sul on õigus.

Postitatud: 04.02.2004 14:40 20
Postitas raul55
Kiskusin spidoka ploki välja (muide ainult kaks kruvi ja rool vaja maha keerata), aga seal pole mitte ühtegi patakat. Kus need peaksid olema?

Postitatud: 04.02.2004 15:10 27
Postitas Eerik_K
Kui tegu on mehaanilise odomeetriga siis akud on täitsa olemas, kui aga tegu elektroonilise odomeetriga siis tegu on kondensaatoritega ja 90% kindel et nendes viga
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
vaja läheb siis: 3tk 220uF 40V 85c/105c -võivad ka suurema pingega olla aga need suured ebamugav paigaldada
2tk 22uF 40V või 50V 85/105c vahet pole
ja vahetada nad välja

Olge head kasutage otsingut, seda ma kirjutanud ligi 4-5 korda

Postitatud: 21.02.2004 14:39 57
Postitas raul55
E36-el akusi ega patareisi pole. Lasin Tevalos selle lahti võtta ja tuli välja, et kondekad olid lõhki (mis on ilmselt tingitud ülepingest). Töö ja jupid läksid kokku 219.-