M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Sai siit samast foorumist ostetud avariilise autopealt 3,0d 135kw mootor. Ennem maha võtmist kuulsin häält ja tundus okei olevat. Nädal hiljem sai koju toodud ja kuus kuud hiljem ka peale tõstetud. Nüüd aga probleem musta suitsuga. Kui auto käima panna siis suht kohe hakkab kirbet haisu ajama ja tagant must jookseb. Mootori töös on kuulda ka nagu vaikselt vahele jätmist harva. Must on pidevalt järgi ka sõidu ajal. Käima läheb suht paari pöödrega nagu nad ikka. Silindri surved kõigis 30-31. Pihustid käisid kontrollis ja nendel midagi hullu viga polnud ja ei pidand nende süü ka olema. Kv pumbas sai kõrgsurve regulaator samuti vahetatud kuna mingi osav vend oli pannud sinna ilma tihendita ja ka ilma sõelata regulaatori. Õhulugejas samuti viga pole kuna sai ka teist proovitud. Samuti vahetatud nuka andur ja ka midagi ei muutund. Turbole minev vaakum mõõdetud ja 0,7-8 oli vaakum. Egr sai ära eemaldatud.
On kellelgi ideid mida veel vaadata?
On kellelgi ideid mida veel vaadata?
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
õhuleke? turbo geomeetria? pöördklappide olukord? kui suurt rõhku arvuti näitab?
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Õhulekkeid ei tundu olevat, geomeetria vb tahaks sättimist kuna sai vana klapi järgi paika pandud siis vb 1-3 keeret kannataks timmida. Pöördklapid on eemaldatud. Turbo rõhk kohapeal 0 ja gaas põhjas 0,6. Sõidupealt 1,4. See tahm on pidevalt järgi ja hais on nii julm et paneb silmad kipitama
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Mootoriaju? Või selle vigane soft?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Turbo lõtkusid pole kontrollinud? Sisselaske torustik õline? Karterituulutuse filter vahetatud?
tel. 51 949 859
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Mootori aju olen hakanud ka ise kahtlustama. Mingiaeg proovin teist aju peal äkki tõesti pika seismisega seal midagi ära surnud. Teist softi pole minuajal sinna pandud. Turbo on pm uus ja lõtkuvaba. See sai mootori komplekteerimisel ära vahetatud ja samuti kõik filtrid ja muu elementaarne. Ei tea kas süüde ei või paigast ära olla? Mootor seisi pikalt ka ilma õlita ja peale pannes sai teda ringi keeratud ka aga ei tahaks uskuda, et sellepärast nüüd süüde ära on läinud.
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Nukkvõlliandur peaks häiret andma kui kett paigast oleks, arvutiga oleks näha. Tegelikult on andur muidugi ainult ühel nukkvõllil, teoreetiliselt võib teine ikkagi paigast olla, aga ega see keti variant vist eriti tõenäoline pole.taavi00 kirjutas:Ei tea kas süüde ei või paigast ära olla?
Kas arvutiga on muidu uuritud ikka ja kas need turborõhu mõõtmised on arvutiga tehtud?
Kui manomeetriga, siis jääb variant, et aju näeb teistsuguseid numbreid mingil põhjusel.
Diisel hakkab rõvedalt haisema ka näiteks katalüsaatori eemaldamisel, must tahm on muidugi teine teema.
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Nuka andurit proovisin ka vahetada aga see ei aidanud. Kahjuks pole arvutiga jõudnud uurida turbo rõhku aga see jah kellaga mõõdetud. Katt on eemaldatud juba ostust saati aga siis see hais siuke polnud. Praegu näiteks kuskil garaazis käima panna siis mõne minutiga näha kuidas kõik on must ja läheduses tõmbab silmad kipitama kohe . Algul oli kahtlus, et mõni klapp ära ja sellepärast ajab siukest toorest aga surveid sai korduvalt kontrollioutd ja kõigis 30 ja mingeid erinevusi mõõtmisel ei olnud.teet82 kirjutas:Nukkvõlliandur peaks häiret andma kui kett paigast oleks, arvutiga oleks näha. Tegelikult on andur muidugi ainult ühel nukkvõllil, teoreetiliselt võib teine ikkagi paigast olla, aga ega see keti variant vist eriti tõenäoline pole.taavi00 kirjutas:Ei tea kas süüde ei või paigast ära olla?
Kas arvutiga on muidu uuritud ikka ja kas need turborõhu mõõtmised on arvutiga tehtud?
Kui manomeetriga, siis jääb variant, et aju näeb teistsuguseid numbreid mingil põhjusel.
Diisel hakkab rõvedalt haisema ka näiteks katalüsaatori eemaldamisel, must tahm on muidugi teine teema.
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Sellisel juhul tasuks ikka arvutiga läbi uurida kõik. On ka selliseid juhuseid nähtud, et vigane rõhuandur näitab ajule 3bar rõhku süüde sees seisva mootoriga jne., sellised vead võivad lolliks ajada auto.
Must suits peaks viitama ikka puudulikule põlemisele, palju kütust ja vähe õhku.
Must suits peaks viitama ikka puudulikule põlemisele, palju kütust ja vähe õhku.
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
See viga nüüd korras aga mure sellega, et mida soojemaks mootor läheb seda rohkem hakkab lati rõhk kõikuma ja 90 kraadi juures ja 3000pöörde juures kõigub pööre päripalju. Millega seda seostada võiks?
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Sulle ei tundu, et kui mitmed foorumlased üritavad sulle sinu veaotsinguks variante pakkuda, siis võiks neile ka teada anda mis lõpuks viga oli? Auto korras ja muust pohhui?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Re: M5730D ajab kohapeal musta ja ei toimi õigesti.
Veaks oli topelt pihusti seib. Kuidas ta sinna sai ei tea. Pihusti pesad sai nagu ära puhastatud ja pihustitele uued seibid aga vb oli siis eelnevalt jäänd ikkagi seib põhja kinni sest oli suht nõgine. Aga korras pole ta ikka kuna soojastpeast hakkab latirõhk ikkagi jebima. Justkui küte läheks liiga soojaks vms.