1. leht 2-st

Mõistata kuhu kadusid 1500 pööret ??

Postitatud: 20.01.2004 19:02 20
Postitas Cardo
Annan siis paar nädalakest aega taas mõistatada milles võis olla probleem ja mis oli lahendus.
Nimelt kadus mul sügisel pöörete ülemine ots. Kõrgem ots kõikus 5000 kuni 5500 vahel. Vahest oli häid ja seejärel halbu päevi. Täna siis leitud asja kurjajuur.
Autoks siis E28 2,0 el.pritsega mootor.
Viimaste nädalate sümptomid olid sellised et kuni 4000 pööret oli kõik ok kuid sealt 5000-ni oli kuulda nagu midagi puuduks ja 5000 pealt oleks nagu piiraja peal(piiraja on eemaldatud). Tühikoormusel läks 6000 peale heal juhul ära.

Õige vastus annab 100 tugrikut :)

Postitatud: 20.01.2004 20:47 27
Postitas v20se
Kunagine E30 320i tegi sellist trikki mootori massijuhtme korraliku kontakti puudumisel. Et pakuks seda?

Postitatud: 20.01.2004 21:54 48
Postitas truumu
Tühikäigu lüliti?
Vähe inffi...(niiskus; kas pidevalt,või aegajalt;järsku tekkis?kui,siis peale mida jne.jne.) seepärast diagnostikud tahavadki, et kunde kõrval oleks, tekib pidevalt küsimusi.

Postitatud: 20.01.2004 21:56 29
Postitas Arvo T
arvan,et bensiinipump?

Postitatud: 20.01.2004 21:56 52
Postitas Ivar
eeeee..... pakun, et mootoris mingi kala ja ei tööta korralikult :lol:

Õige vastus ja 100 tugrikut minu ;)

Postitatud: 20.01.2004 22:28 30
Postitas Cardo
truumu kirjutas:Tühikäigu lüliti?
Vähe inffi...(niiskus; kas pidevalt,või aegajalt;järsku tekkis?kui,siis peale mida jne.jne.) seepärast diagnostikud tahavadki, et kunde kõrval oleks, tekib pidevalt küsimusi.
??? mis puudutab 5000 pöörde juures tühikäik ??

Postitatud: 20.01.2004 22:34 06
Postitas truumu
kui tühikäigulüliti jääb mingil põhjusel sisselülitatuks(niiskus, lühis...) ka peale gaasiklapi avamist, hakkab aju mingil(oleneb automargist) pöördel pihusteid välja lükkama

Postitatud: 20.01.2004 23:08 44
Postitas truumu
Nagu aru sain ei läinud gaasiklapi lüliti arvesse ;)
pakuks veel:
1)filtrid: bens, õhk
2)süütepool
3)õhumõõdik
4)umbes summuti
5)induktiivandur (jagajas)
6)bensupaagi tuulutus
7)rõhuregulaator
8)kiirendus vaakumlüliti(kui ta sellel variandil peal on)
9)lõhkine õhumöödiku lõdvik
10)lisaõhk
11)tahhomeetri lühis
:roll:

Postitatud: 21.01.2004 09:08 16
Postitas Arvo
truumu kirjutas:kui tühikäigulüliti jääb mingil põhjusel sisselülitatuks(niiskus, lühis...) ka peale gaasiklapi avamist, hakkab aju mingil(oleneb automargist) pöördel pihusteid välja lükkama
Vigase tühikäigulülitiga "tekib" piiraja 1800-2000 p/m juurde.

Aga veaks pakuks esimese hooga näiteks vale süütenurk, küünlajuhtmed, bensupump.

Postitatud: 21.01.2004 16:25 40
Postitas Martti
Bensiinipump

Postitatud: 22.01.2004 07:53 56
Postitas truumu
Pakuks veel mõned:
1.b.pumba vastuvõtu sõel umbes
2.nigel bens(näit.Alexela 95EE e. odekolonn)
3.jagaja vaakumregulaator
4.temp.andurid
5.gener.laadimine
6.ben.pumba relee
7.lambda

Postitatud: 22.01.2004 08:08 14
Postitas truumu
Cardo, Sa kirjutasid:
Minu autol on nii et kui sõitma hakkad siis ei tööta spido kiiruseni kuni 20 km/h peale seda läheb laxuga tööle ja töötab kuni peatun. Kardan et mingi konde on otsad andnud aga milline ei tea. Patrik on sulle kindlalt abix.
kas need 1500 pööret seal ei olnud?

Postitatud: 22.01.2004 11:33 21
Postitas Cardo
truumu lõpeta see huupi ajamine , ma võiks ka kõik ahelad ette lugeda ja anna tuld !! Spidos asi ei ole ja sinu vastused pole ühte tugrikut ka väärt isegi kui seal õige vastus oleks. Arvo on juba soojemas alas kui teised :)

Postitatud: 22.01.2004 21:37 28
Postitas Aare
Mootori piiraja jagajas laiali?
Jagaja pukside kulumise tõttu käib suurtel pööretel rootor vastu kaant?

Garaazis oma tööriistadega võtaks aega max pool tundi need versioonid
üle kontrollida. Bensu survepoolele manomeeter vahele ja pooled variandid langevad ära.

Postitatud: 22.01.2004 21:46 59
Postitas Cardo
Jagaja on ok , surve näidik sai külge ja siis hakkas klaperjaht pihta :)

Postitatud: 23.01.2004 06:05 45
Postitas Arvo T
kas siis benspumba surve oli ikka ok?

Postitatud: 23.01.2004 13:38 12
Postitas Cardo
Surve tundus kahtlane sai vahetatud rõhuandur ja tagasivoolu sulgemisega tõusis surve 6.0 seega jäi kahtlus et äkki ei ole tootlikkust.
Viga pumbas siiski ei olnud.

Postitatud: 25.01.2004 20:45 08
Postitas Aare
Bensiini surveregulaator
a) jääb kinni
b) vaakumvoolik märkamatust kohast katki

Kas hakkab lähenema :roll:

Postitatud: 25.01.2004 23:06 34
Postitas Cardo
Viga sai leitud juhuse läbi. Need ahelad olid kahtluse all kuid siiski korras. See , et defektne osa end sedasi väljendab ei oleks küll osand arvata kuigi sai teist mitu korda üle käidud ja paistis korras olevat.

:oops:

Postitatud: 26.01.2004 03:02 14
Postitas pahadeplaneet
küünlajuhtmed

Postitatud: 26.01.2004 13:48 51
Postitas Cardo
EI :)

Postitatud: 28.01.2004 21:50 16
Postitas Tarvo
..ja õige vastus on???

Postitatud: 28.01.2004 21:55 03
Postitas Lauri_L
lambda? :?:

Postitatud: 28.01.2004 22:51 45
Postitas Cardo
lambda puudub sel mudelil.

Postitatud: 29.01.2004 00:13 22
Postitas patrik
ma nüüd täpselt ei tea kas sul on motronic või jetronic aga kontrolliks kindlasti üle aju ja kommutaatori kui selline asi auto küljes on ning kindlasti vaataks klapikambrikaane alla ja üldse mehhaaniliselt, nt nuka märgid ja asendi(alumine rihmaratas kiilust maas) jagajad ja muud huinjaad juba nimetatud. bensiinipump sellist asja ei tee.ma usun, et kohapeal auto juures otsiks vea päris kiiresti üles, palju seal juppe ikka on

Postitatud: 29.01.2004 07:54 37
Postitas truumu
patrik kirjutas:ma nüüd täpselt ei tea kas sul on motronic või jetronic aga kontrolliks kindlasti üle aju ja kommutaatori kui selline asi auto küljes on ning kindlasti vaataks klapikambrikaane alla ja üldse mehhaaniliselt, nt nuka märgid ja asendi(alumine rihmaratas kiilust maas) jagajad ja muud huinjaad juba nimetatud. bensiinipump sellist asja ei tee.ma usun, et kohapeal auto juures otsiks vea päris kiiresti üles, palju seal juppe ikka on
Patrik, loe tähelepanelikult:

5000 pealt oleks nagu piiraja peal(piiraja on eemaldatud). Tühikoormusel läks 6000 peale heal juhul ära.

elektroonikaahelad ei tohiks nii suurt vahet teha kas auto sõidab või mitte.
Tegu siiski pigem bensu kalaga, arvan :roll:

Postitatud: 29.01.2004 10:12 54
Postitas Arvo
Pakuks veel et äkki oli jagaja kaas või rootor mingil moel vigane? Enda kunagisel 318i-l jäeti ühes "servises" jagaja kaas lahti, siis tekkis kah "piiraja" sinna 5000 p/m kanti, lisaks hakkas veel paukuma ja vahele jätma.

Postitatud: 29.01.2004 19:30 26
Postitas Timmu
süüde vale?

Postitatud: 29.01.2004 22:03 45
Postitas Cardo
OK hakkame siis tasapisi seda teemat lõpetama ja vihjeks , et pakute keerulisi asju. Asi hoopis lihtsam ja kuulub aegajalt vahetatavate detailide hulka. NB mootor on 6 pütaga :)

Postitatud: 29.01.2004 22:13 32
Postitas patrik
õhufilter :mrgreen: