Mida sa saavutada tahad?
Eks tds'i puhul võid kohe alustada suuremast turbost.
See on niigi pisike ja lõppeb ära kiirelt.
Variante on palju.
Kas vnt peale leiutada või ehitada compound.
Compound süsteem on siin foorumis ühel tds'il olemas juba
viewtopic.php?f=4&t=222263
Härra Moss on ka siin :
viewtopic.php?f=4&t=232736
Mingisugust juttu ja muud jama leiad ka minu vanast teemast :
viewtopic.php?f=4&t=212613
Plunser tuleb ka samamoodi valida vastavalt sellele, mida saavutada tahad.
Aga iga suurema plunseriga võid arvestada ka kütusekulu tõusu ~1l võrra.
Teine variant on jällegi meh.pump. Seal ainult keera peale ja ära muud muretse ( peale massiivse tahmapilve kui paigast ära on ).
El.pumbaga on asi lihtsam. Kõik käib läbi tarkvara,et saaks võimaluks täpne
Ütleme nii,et kui sa leiad sinna otsas T4 turbo ( kas sisese või välise wastegatega)
Istutad suurema plunseri.
Tellid kusagilt kasvõi suurema cooleri, näiteks
http://www.vkmmotors.ee/en/shop/interco ... 230x65-mm/
Siis peaks juba asi vägev olema
Mis puutub plokikaande, siis vähenegi üleliigne temperatuur võib teha liiga ja praod sisse tõmmata.
Nendel pragudel on ka mingisugune tehase n.ö piir.
klapipesaümbruses vist 5mm ja eelpõlemiskambri ümbruses 3mm.
Vastasel juhul tõmbab prao jahutussüsteemi.
Aga pihusti jms peaks ära kannatama u 300-400hp. See on jällegi neti väitel.
Kui tahad linnas süstimiseks

Siis vnt ja suurem plunser + KORRALIK tarkvara.
Kui hing ihaldab elu peale 3000rpm'i ka, siis oleks juba hea compound või siis suurem turbo lihtsalt.
Madalalt küll ei vea aga kõrgemalt on lõbu laialt.
Kui tahad aga praegusest mootorist maxi välja võtta siis : Soft + egr kinni + manual boost controller wg-turbo vahele.
Ja siis juba liigub ka reipalt
Kui miskit mööda, siis andestust.
Hommiku kohvi kõrvale kirjutatud mõttelend
