Lugedes siin erinevaid teemasid ei saanudki konkreetset vastust.Ühed jauravad ühte pidi, teised teistpidi ja kui nüüd mõelda mõlemi selgituste peale, siis tunduvad mõlemad loogilised

Tean et eks kõik on juhist ja oskustest kinni, aga...
Täpselt. Kumba on kergem kontrollida kas esiotsa libisemist või tagaotsa libisemist, lisame veel olukorda maantee ja vastutulevad autod.ooDDoo kirjutas:Mina olen oma vitsad saanud kui paremad taga. Auto läheb otse.. tahad risti lasta et keeraks.. annad peale läheb veel rohkem otse ja seisma ei saa. Need 20 km olid viimased sõitmised nii et sitemad rehvid ees
See test on algajatele. Neile kes lasevad käed lahti kui tagaots libisema hakkab.ttsys kirjutas:Füüsikaseadustest just nimelt tulenevalt on vaja need pigem tagasillale paigaldada. Palun lõpetage lahmimine ja otsige mõni testi näide enne, kui vastu vaidlete.
https://tehnika.postimees.ee/596042/kva ... aratastele
Mõnes mõttes on see sõiduoskuse küsimus ja kus sõita. Kiires lauges kurvis, kas eelistad tagaosalibisemist või esiosa libisemist?Riivo kirjutas:mootor on ka ees, nagunii raskust rohkem ja seega pidamist...tagaosa siiski kerge ja vaja tsipa paremat rehvi