DPF pesemine
DPF pesemine
Tere kõigile.
Plaanis DPF küljest võtta leotada ja läbi pesta.
Kas oskate öelda mis pesuaine selleks kõige rohkem võiks sobida?
Plaanis oleks tahmafiltrit leotada päevake ning siis läbi pesta voolava veega.
Kuskilt lugesin, et on kasutatud Delta Force leotuspesu konsentraati, keegi kirjutas torusiilist samuti midagi.
Varasemalt olen mootori detaile pesnud Puhtax Turbo ainega, ning Plexuga, kuid ausalt öeldes tunduvad need liiga karmid.
Kui kellelgi on mõtteid siis palun jagage neid...
Plaanis DPF küljest võtta leotada ja läbi pesta.
Kas oskate öelda mis pesuaine selleks kõige rohkem võiks sobida?
Plaanis oleks tahmafiltrit leotada päevake ning siis läbi pesta voolava veega.
Kuskilt lugesin, et on kasutatud Delta Force leotuspesu konsentraati, keegi kirjutas torusiilist samuti midagi.
Varasemalt olen mootori detaile pesnud Puhtax Turbo ainega, ning Plexuga, kuid ausalt öeldes tunduvad need liiga karmid.
Kui kellelgi on mõtteid siis palun jagage neid...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: DPF pesemine
Kuna küsid mõtteid siis heaga ei soovita ise seda tööd ette võtta - eriti, kui puuduvad vahendid. Youtube on muidugi igasugust infot ja katseid tegevaid entusiaste tulvil, aga kui natuke teemasse süvened siis hakkab kooruma, et DPF efektiivne puhastus (puhastustehnoloogia) peab ka filtri keeramika terveks jätma mitte pelgalt ühes äärmuses kuidagi toimima. Pigem uuri pakkumisi ja midagi sellist:
http://karla.ee/teenused/dpf-filter/?gc ... c8QAvD_BwE
http://karla.ee/teenused/dpf-filter/?gc ... c8QAvD_BwE
Re: DPF pesemine
Jutt õige, sellepärast küsingi, et mis pesuvahend kärje terveks ning toimivaks jätab. Karla pesu kohta küsisin, pakkusid ca. 400 pesu eest, kui ise filtri kohale viin käe otsas.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: DPF pesemine
Kuidas plaanid seda pesu efektiivses võtmes korraldada? Ostad vaadiga hunniku liitreid vedelikku ning ehitad survesüsteemi ja kanali ehk kopeerid a' la FFSolution tehnoloogia? Kõike seda sisuliselt üheks korraks? See pesuaine on ju kõigest 1 komponent kogu pesuprotsessis. Põlve otsas treitavat keemiat, mis pisi-koguses on sisuliselt igal hea nimega automotive keemiatootjal. Suvaline loksukas: https://www.youtube.com/watch?v=020MdntTw34
See algne idee mingi leotuse ja vee uhamisega on igatahes kindlalt sisuliselt vaid aja tapmine, keskkonna reostus ja raha põletus.
See algne idee mingi leotuse ja vee uhamisega on igatahes kindlalt sisuliselt vaid aja tapmine, keskkonna reostus ja raha põletus.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: DPF pesemine
Tuttav pesi enda filtri läbi vaid vee ja mingi pesuvahendiga. Jättis ööseks asja ligunema, pärast pesi veega filtri läbi ja oligi korras. Enne seda oli auto pidevalt limp reziimis, kuna vastusurve oli suur. Pärast filtri pesu oli vastusurve sõites põhimõtteliselt olematu. Mina võtaks selle töö ise ette, pole erilist mõtet filtrit pessu viia, kui endal selleks võimalused olemas. Ka igast pesuaineid on olemas.
Re: DPF pesemine
Ise tehes ongi leotamine asja võti. Karla autos käib töö kiiresti kuna lastakse survega läbi. Kodustes tingimustes peab natuke aega ligunema et kõik kõnts lahti tuleks. Tulemus pole kindlasti päris sama aga see eest hinnavahe on nii meeletu, et igaljuhul tasub ise proovida.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: DPF pesemine
Kui leotamine on asja võti siis on 2 suurt probleemi:
a) atmosfääri rõhk on olematu jõuga selle jaoks, et reaktiivaine suudaks tungida sisuliselt tahmast kivistunud pikkade keraamikatorude käikudeni;
b) kasutatav reaktiivaine peab leotuse jaoks olema tugeva söövituskangusega, aga samal ajal ei tohi tekitada kahju boorsust omavale filtri keraamika materjalile.
Seda viimast b) probleemi teema algataja ka küsib. Minu vastus on, et selline tavaline mingi "mähkmeleotuse" kemikaal selle jaoks on nõrk ja reaktiivid kahjustavad keraamika. See, et teie kellegi naaber või tuttav seda tegi ja vastusurve osas positiivse tulemuse saavutas ei ole filtri edasise tööjõudluse ega jätkusuutlikuse osas mitte mingisugune näitaja, sest kahjustunud keraamika edasised DPF regeneratsiooni protsessid panevad need peened torud kokku varisema, mis filtri jahtudes tekitavad monoliitseid keraamika pulbrist moodustuvaid klompe. See tähendab filtri surma. Hinnavahe peabki olema efektiivsel tehnoloogial ja "mähkmeleotusel".
a) atmosfääri rõhk on olematu jõuga selle jaoks, et reaktiivaine suudaks tungida sisuliselt tahmast kivistunud pikkade keraamikatorude käikudeni;
b) kasutatav reaktiivaine peab leotuse jaoks olema tugeva söövituskangusega, aga samal ajal ei tohi tekitada kahju boorsust omavale filtri keraamika materjalile.
Seda viimast b) probleemi teema algataja ka küsib. Minu vastus on, et selline tavaline mingi "mähkmeleotuse" kemikaal selle jaoks on nõrk ja reaktiivid kahjustavad keraamika. See, et teie kellegi naaber või tuttav seda tegi ja vastusurve osas positiivse tulemuse saavutas ei ole filtri edasise tööjõudluse ega jätkusuutlikuse osas mitte mingisugune näitaja, sest kahjustunud keraamika edasised DPF regeneratsiooni protsessid panevad need peened torud kokku varisema, mis filtri jahtudes tekitavad monoliitseid keraamika pulbrist moodustuvaid klompe. See tähendab filtri surma. Hinnavahe peabki olema efektiivsel tehnoloogial ja "mähkmeleotusel".
Re: DPF pesemine
Kas oskad öelda mis pesuainet tuttav kasutas?Silver88 kirjutas:Tuttav pesi enda filtri läbi vaid vee ja mingi pesuvahendiga. Jättis ööseks asja ligunema, pärast pesi veega filtri läbi ja oligi korras. Enne seda oli auto pidevalt limp reziimis, kuna vastusurve oli suur. Pärast filtri pesu oli vastusurve sõites põhimõtteliselt olematu. Mina võtaks selle töö ise ette, pole erilist mõtet filtrit pessu viia, kui endal selleks võimalused olemas. Ka igast pesuaineid on olemas.
Pesuaine valik ongi asja võti, et kärg poorseks ei läheks.
Liialt kange või vale aine võib lühiajaliselt kasu tuua kuid poorne filtri element hakkab rohkem mustust koguma hiljem.
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: DPF pesemine
DPFi pesuaine on Würthis müüa ca.30€,pole vaja muud kui üks nublakas ma krudida,sisse lasta,leotada,nublakas tagasi,autoga nats turbot teha ja voila
noh tool32ga võiks vajadusel reseti ka teha.

- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: DPF pesemine
Mul 1 würth pesuaine kuskil olemas, kui huvi siis kiri priva, eks püüan välja otsida, hinnaks nt 15€, kätte saab nt Tallinnast.
Viimati muutis Raemees, 06.01.2018 23:25 41, muudetud 1 kord kokku.
Re: DPF pesemine
Niisiis..
Võtsin dpfi alt ning leotasin seda 16 tundi, kasutasin delta force vahendit.
Peale vannitamist pesin veega läbi (sealt tuli korralikult pruuni ja musta ollust), loputasin kuni ainult puhas vesi tuli mõlemalt poolt.
Kuivatasin ära, monteerisin külge ja kustutasin veakoodid.
Jälgisin diagnostikaga vasturõhku käivitamisel ning esimesel sõidul.
Kui enne läbipesu oli filter raskelt umbes ning tühikäigul oli vasturõhk ca. 100mbar siis nüüd oli see ca. 10mbar.
Panin dpfi põletama ja tegin tiiru ümber linna, peale seda oli vasturõhk tühikäigul 6mbar, ca.2000rmp juures 30mbar MAX.
Hetkel asi korras ning toimib, vaatame kuidas kestab.
Võtsin dpfi alt ning leotasin seda 16 tundi, kasutasin delta force vahendit.
Peale vannitamist pesin veega läbi (sealt tuli korralikult pruuni ja musta ollust), loputasin kuni ainult puhas vesi tuli mõlemalt poolt.
Kuivatasin ära, monteerisin külge ja kustutasin veakoodid.
Jälgisin diagnostikaga vasturõhku käivitamisel ning esimesel sõidul.
Kui enne läbipesu oli filter raskelt umbes ning tühikäigul oli vasturõhk ca. 100mbar siis nüüd oli see ca. 10mbar.
Panin dpfi põletama ja tegin tiiru ümber linna, peale seda oli vasturõhk tühikäigul 6mbar, ca.2000rmp juures 30mbar MAX.
Hetkel asi korras ning toimib, vaatame kuidas kestab.
Re: DPF pesemine
Seisin ise ka selle mure ees.Kuna 250 tuhhi sai autol täis mille elueaks loetakse dpfil siis sai asi maha võetud.Ma ei hakanud ootama veakoode ja ummistumist jms.250 raha eest oli võimalus osta uus b osa dpf ja külge kruvida.Muidugi see külge kruvimine päris nii lihtne ei olnudki.Oli vaja kronset õgvendada ja sukk ära vahetada mis sellel b osal kriitikat ei kannatanud.Üle 20000 olen praegu sõitnud ja mingisuguseid probleeme pole.Aga muidugi asjast ka nüüd.Puhastamisega on selline lugu,et see tuhk mis sealt välja ei mahu kivistub sisse ära ja seda sealt välja kuidagi ei pese.Väikese läbisõiduga autode dpfi on küll võimalik pesta kui põhjus on lühikeste otste ja pidevalt külmast mootorist tingitud ummistus.