1. leht 1-st
ATM-kasti M->E->S- lülitus ei toimu.
Postitatud: 07.09.2006 20:41 21
Postitas teet3
viga siis järgmine- vajutades M-asendisse kustub hetkeks näidikute blokis E-täht ning lüliti vabastamisel E süttib. Vajutades S-asendisse ei toimu mkitte midagi. Lüliti ise on korras, seda kontrollisin.
Mis asi neid moode üldse juhib ja mis tal viga võib olla?
Probleem tekkis pärast lüliti eemaldamist mõneks ajaks, midagi muud näppind pole.
Postitatud: 13.09.2006 09:19 37
Postitas teet3
sain asja korda, akujuhe paariks minutiks maha ja töötab.
Postitatud: 14.09.2006 21:17 25
Postitas toivoku
seletage ära miks see M seal yldse vajalik on? mingi medium reziim? kui panen endal S peale käib meeletult edasi ja vahetab käigu alla kiirelt, kui e peal siisvahetab käigu alla kui kickdownini, M reziimis ei vaheta mitte mingit moodi käiku alla ja tundub kuidagi uimavat see värk.
Postitatud: 14.09.2006 22:36 39
Postitas teet3
ega seal ju tegelt polegi M vaid on hoopis lumehelbeke(*). Mina ka ei tea mis ta täpselt teeb, aga ainult selle abiga sain ma eelmine talv garaazi, E ja S võtsid ratta ringi aga * oli kuidagi rahulikum.
Postitatud: 14.09.2006 22:59 55
Postitas darkking
* tähendab winter ja see omakorda seda et kohalt äraminek toimub teise käiguga - võimaliku libeduse tõttu.
E - economic - sujuv sõitmine
S - sport - kiirem käiguvahetus, agressiivsem sõidumaneer (nt. möödasõidud).
parandage mind kui eksin (sest endal ei ole automaati olnud, aga see-eest oli sõbral).
Postitatud: 14.09.2006 23:08 39
Postitas teet3
sul võib täitsa õigus olla.
Kui paljud seda lülitit ka aktiivselt kasutavad? Näiteks möödasõitu tehes, kas lülitad S-ile? Mina ei viitsi seda teha eriti, tekib selline manuaali tunne ja pealegi on see lüliti suht ebapraktikise koha peal. Ühel vanal vectral oli ta ilusasti käigukangi otsas kus teda kohe kutsus vajutama, aga bemmil:S
Postitatud: 14.09.2006 23:13 45
Postitas toivoku
M tähe kõrval pole mul miskit tärnikest.
Postitatud: 14.09.2006 23:58 15
Postitas Ergo750
M-tähendab manuaalile lülitamist.
Sinul ei ole talvereziimi eraldi olemaski.
Postitatud: 15.09.2006 07:02 09
Postitas toivoku
Ergo730 kirjutas:M-tähendab manuaalile lülitamist.
Sinul ei ole talvereziimi eraldi olemaski.
et saan ise siis 1-2-3 käike vahetada?

Postitatud: 15.09.2006 08:19 33
Postitas Ergo750
toivoku kirjutas:Ergo730 kirjutas:M-tähendab manuaalile lülitamist.
Sinul ei ole talvereziimi eraldi olemaski.
et saan ise siis 1-2-3 käike vahetada?

Täpselt nii
Postitatud: 15.09.2006 08:40 42
Postitas siim_s
teet3 kirjutas:sul võib täitsa õigus olla.
Kui paljud seda lülitit ka aktiivselt kasutavad? Näiteks möödasõitu tehes, kas lülitad S-ile? Mina ei viitsi seda teha eriti, tekib selline manuaali tunne ja pealegi on see lüliti suht ebapraktikise koha peal. Ühel vanal vectral oli ta ilusasti käigukangi otsas kus teda kohe kutsus vajutama, aga bemmil:S
Mõni aeg tagasi sai väike Eesti ring tehtud. Tiheda liiklusega maanteel möödasõitu planeerides (Tartu mnt.) vajutasin enne S-i peale, see võimaldas vähendada seda käiguvahetusel tekkivat "mõtleise" aega. Nagunii vahetatakse käik alla kui gaas põhja vajutada, S-iga teeb ta seda juba osaliselt ette ära.
Eks see ole enda harjumuse asi.
Postitatud: 15.09.2006 14:15 25
Postitas teet3
darkking kirjutas:* tähendab winter ja see omakorda seda et kohalt äraminek toimub teise käiguga
huvitav kas seda oleks mõttekas kasutada ka ummikus passides? Ei peakski ise gaasi andma, teise käiguga peaks veidi kiiremini liikuma ju kah?
Postitatud: 15.09.2006 18:14 16
Postitas Jaanus_P
teet3 kirjutas:darkking kirjutas:* tähendab winter ja see omakorda seda et kohalt äraminek toimub teise käiguga
huvitav kas seda oleks mõttekas kasutada ka ummikus passides? Ei peakski ise gaasi andma, teise käiguga peaks veidi kiiremini liikuma ju kah?
ma arvan, et ummikutes ei ole mõtet seda kasutada! esimesega hakkab kiiremini liikuma.... lased lihtsalt piduri lahti. teisega ei taha nagu vabatahtlikult vedama hakata.... pead natuke pöördeid tõstma.
Postitatud: 15.09.2006 18:41 23
Postitas teet3
Jaanus_P kirjutas:
ma arvan, et ummikutes ei ole mõtet seda kasutada! esimesega hakkab kiiremini liikuma.... lased lihtsalt piduri lahti. teisega ei taha nagu vabatahtlikult vedama hakata.... pead natuke pöördeid tõstma.
peab proovima, kuidas parem on, Pärnus on seoses Riia mnt. ümberehitusega aeganõudvad ummikud hommikuti.
Saame kah hommikuti Tallinna "mõnusid" maitsta
Postitatud: 15.09.2006 19:17 37
Postitas Ragnar
mina kasutan * hommikuti kui väljas on külm ja kasti õlitus veel täies
effektiivsuses ei tööta selletõttu.
See võib olla mingi parateadus aga mulle tunndub, et nii rikub kasti vähem. Külma kastiga reageerib auto erksamalt gaasi vajutusele aga samas ka poob rohkem kui mootoriga pidurdada. * peal seda poomis tunnet ei ole nii palju.
Postitatud: 17.09.2006 17:21 06
Postitas teet3
Nu kirjutas:mina kasutan * hommikuti kui väljas on külm ja kasti õlitus veel täies effektiivsuses ei tööta selletõttu.
Elan linnast väljas ja sõidan igal hommikul külma kastiga maanteed, olen tähele pannud, et viimase käigu lülitab kast sisse alles u. 10km läbimist. Kas see on normaalne? Kas kasti õli tahab enne natukene temperatuuri koguda kui viimase sisse lükkab?.