1. leht 1-st
Hädas E-36 esisillaga.
Postitatud: 09.02.2004 19:18 53
Postitas Olzz
Nimelt olen pikemat aega hädas esisillaga. Midagi nagu kolksub ja lõtk on nagu sees. Sai siis vahetatud suvel nüüd täisring-mõlemad sarniirid, kondid ja rooliotsad. 6 kuud on möödas ja juhipoolne sarniiri kumm on ymbrise kyljest lahti jälle ja koliseb nii mis jube.
On kellelgi kogemust, et milles häda võib olla. Sest juba 1,5 aastaga on 3 sarniiri läind ja arvan, et see pole normaalne. Taga sild on tipp-topp. Jutux on olnud ka, et on pandud E-30 sarniirid, kuid pole kindel kas need ikka sobivad.
Ette tänades.
Postitatud: 09.02.2004 19:27 38
Postitas raiz
Kas kasutad ikka originaal sarniire?UM-is u 260 EEKi tk.Järgmine kord lase UM-is alla panna siis saad garantii!!!
Postitatud: 09.02.2004 20:46 46
Postitas marx
räägitakse, et kui õõtshoova tagumised kummipuksid on ära vajunud või pragulised: ühesõnaga läbi, siis ei pidavat jah jõudma sarniire, rooliotsi, konte ja amorte ära vahtada. Nii et vaata kummipuksid üle!
Postitatud: 09.02.2004 21:02 12
Postitas janar
Ühel sõbral oli ka selline lugu E36'ga, et kuigi kõik oli vahetatud, jäi kolin ikka sisse. Käis siis silladiagnostikas ja seal öeldi, et kõik on ok, aga kolin oli ikka sees ja seal diagnostikas ei osatud ka midagi öelda...
See asi lõppes auto müügiga...
Postitatud: 09.02.2004 22:33 45
Postitas Olzz
Auto myyk ei tule kõne allagi.
To marx Räägi neist õõtshoova puksidest, kuidas sa veendud et need läbi? Vaatasin põhja alla, kuid pragusid küll ei leidnud. Muidugi võib olla on see kumm lihtsalt elastsuse kaotanud
To raiz UM ei lähe põhimõtte pärast juba, sest sealt olen saanud aint negatiivsed kogemused.
Postitatud: 09.02.2004 22:41 00
Postitas Muhv
Suure mootoriga E36-l tasub sillas kasutada vaid originaalosi ja lasta need esinduses paigaldada. Minu kogemus ütleb, et b jupp peab ca 5000 km a jupp ca 50 000. On ka erandeid - viimane ring sarniire läks garantii korras vahetusse. Läbisõit oli vaid ca 17000km. Samas nenditi, et tagumised õõtsa kummipuksid läbi - olin lasnud need miski hulluse ajel westlandis vahetada (ca 10 000km) Mis nad sinna panid??? Originaalid pidasid ca 90 000km.
Vaheta alati paaris - st mõlemalt poolt korraga. Kui vähegi võimalik vaheta ära kõik vigased osad (ka amordid). Nii võid olla kindel, et asi kestab.
Ainus silla asi mida ma UMis teha ei raatsi on stabika kontide vahetus - Aavest LMI ja vaheta või ise - lihtne. Teine on sildade reguleerimine. UM-900.- Margus Murakas 450.- Arvan, et teine variant kehvem küll pole
Kui sul UMiga probleeme, siis mina aidata ei oska - olen ikka hirmsat moodi mööda erinevaid sepikodasid rännanud. No võta üht ja viska teist. Kõige enam olen austanud neid kohti, kes ausalt öelnud - meil pole vastavaid riistu, pöördu sinna või sinna. Aus suhtumine vähemalt.
Postitatud: 10.02.2004 18:50 09
Postitas Olzz
Isendil on kõigest 1,6 mootor.
Palju need õõtshoova puksid maxta võiks?
Ylevaatus tulekul ja masin vaja korda saada, sest ei taha et mingimees ylevaatusel keerutama hakkab..
Postitatud: 10.02.2004 20:37 57
Postitas Muhv
Üldiselt on nii, et kui õõtsapuksid on läbi sa SAAD sellest aru. tekib tunne, et kohe kohe tuleb ratas alt ära. Õudne kolin.
Postitatud: 10.02.2004 23:25 53
Postitas Olzz
No kõige rohkem annab kuulda ja tunda praegustel konarlikel ja jäistel teedel ning "lamavatel politseinikel".
On selline võimalus, et need õõtshoova puksid söövadki neid sarniire nii kibedasti? Sest roolitosade ja sarniiride ja kontide vahetuse järel kolin täiesti ära ei kadunud ikkagi

Postitatud: 10.02.2004 23:30 14
Postitas Muhv
Ees jäävad ju veel amordid ja ülemised padjad (millal need viimased läbi lähevad ei tea)
Postitatud: 11.02.2004 09:39 01
Postitas patrik
ülemised padjad teevad jah sellist klobinat, seal on laagrid, mis kuluvad ja hakkavad häält tegema
Postitatud: 11.02.2004 16:32 38
Postitas marxxx
Mul E34 91 ja samasugune kobin käib aukudest läbi sõites. Eriti annab tubda siis kui pidurdamisel mõni auk ratta alla jääb- siis on tunne et kohe kohe kukub alt ära midagi. Lasin ka ülesse tõsta ja sillas ei leitud midagi mis võik loksuda või koliseda

. Kobin meenutab veidi nagu absiga pidurdamist aga ainult valjemini...
Postitatud: 11.02.2004 19:30 42
Postitas Muhv
Kui ma nüüd õieti mäletan ja loetud kirjasõna ei valeta, siis ülemisi patju tõstukil nii lihtsalt kontrollida ei saanudki. Auto tuli üles tõsta kuni selle punktini, et rattad veel ei ripu, aga enam ei toeta ka. Ja siis loksutada. Mõni praktik võiks kommenteerida.
Postitatud: 11.02.2004 21:12 41
Postitas Olzz
Vot vot.
Mul Marxxiga samad symptomid vist.
Yhesonaga neid ylemisi patju kotrollida polegi võimalik ja jääb ainult ymbervahetamise meetod? Kõige naljakam on asi siis, kui sellest pole ka veel abi ...
