M57 ja M51 õhuvõtu vahe
Postitatud: 08.01.2019 10:24 42
Ees ootab sisselaske kollektori vahetus ja tekkis küsimus - miks on M57 isendil 12 auku erinevalt M51 omast.
Nimelt tekkis teooria, et kattes 6 ülemist auku kinni ja suunates kogu õhuvoolu otse põlemiskambrisse, saab luua üpris pisikese sisselaske kollektori, millega tekib ploki kohale piisavalt ruumi, et näiteks eelsüüteküünalde vahetus paariminutiliseks tööks muuta - võites aega ja kaotades ka vajaduse topelt tihendeid vahetada.
Pöördklappe ega EGRi sellel mootoril pole sadu tuhandeid km olnud ja heitgaasi, jõu- jm näitajad püsivad normis.
Internetist ei leia teiste aukude otstarvet - on need looduse säästmise otstarbega või on see õhu liigutamine klapikambri kaane alla oluline nüanss?
Aitäh, kes rumalale vastuse annavad
Nimelt tekkis teooria, et kattes 6 ülemist auku kinni ja suunates kogu õhuvoolu otse põlemiskambrisse, saab luua üpris pisikese sisselaske kollektori, millega tekib ploki kohale piisavalt ruumi, et näiteks eelsüüteküünalde vahetus paariminutiliseks tööks muuta - võites aega ja kaotades ka vajaduse topelt tihendeid vahetada.
Pöördklappe ega EGRi sellel mootoril pole sadu tuhandeid km olnud ja heitgaasi, jõu- jm näitajad püsivad normis.
Internetist ei leia teiste aukude otstarvet - on need looduse säästmise otstarbega või on see õhu liigutamine klapikambri kaane alla oluline nüanss?
Aitäh, kes rumalale vastuse annavad
