Volksu mehed põhjalikult selle Boschi CP4.2 kõrgusrvepumba põhjalikult laiali lammutanud:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252
CP4.2 annab otsad siis, kui tal puudub kütus, mis teda määriks, ehk siis kõik järgnevad olukorrad ilmselt soodustavad seda:
-kehva kvaliteediga kütus. Suurem probleem survevate pumpadega GM ja Fordi kastikatel USA-s, kuna sealne diisel on kehvemate määrimisomadustega kui Euroopa nõutele vastav . GM on Bosch-i CP4 pumba pärast ka seal kohtusse antud;
-õhk ja/või vesi kütusesüsteemis. Siia alla siis käivad kõik võimalikud lekked ja ilmselt ka olukorrad, kui sõidetakse paagi aurude peal. Paagi põhja võib aja jooksul igasugust jama kondenseeruda/koguneda ja kui lastakse ikka viimase tilgani paak tühjaks, siis tulemus ei lase kaua oodata.
Samuti oleks mõistlik kütusefiltri vahetusel kütusesüsteem õhutada, ISTA-s vastav funktsioon olemas, et saaks süsteem korralikult õhutatud.
Bypass kit teeb kõrgsurvepumbast otse reguleerklappi mineva kanali pimedaks ja pumbast tulev kütus suunatakse tagasi paaki. Pihustiteni peaks kütus jõudma otse paagist läbi kütusefiltri sellisel juhul. Siinkohal pakubki huvi, kas need Fordidele ja Chevydele mõeldud komplektid istuvad probleemideta N57 mootorile
Teine abinõu variant, ehk 3x väiksema ja topeltvõrguga reguleerklapp on samuti huvitav variant. Kindlasti on ka see hea abinõu, kuna filter jookseb rutem umbe ja seega ei jõu seda jama niipalju laiali joosta kui originaal klapiga. Samas on siin küsimus, kas need 25 mikronist väiksemad osakesed, mis idee poolest läbi võrgu võivad pääseda, ei kahjusta siis pihusteid ja muid komponente
