1. leht 2-st

N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 02.04.2020 18:44 27
Postitas Edson520


ja selle probleemi lahendamise kmpl
Pilt

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 02.04.2020 22:29 23
Postitas Artur_L
Noo, kas tegi siis mingit häält ka külmkäivitusel? :mrgreen:

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 02.04.2020 23:03 26
Postitas Volum
Vaevalt. :D

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 03.04.2020 13:05 03
Postitas Edson520
Artur_L kirjutas: 02.04.2020 22:29 23 Noo, kas tegi siis mingit häält ka külmkäivitusel? :mrgreen:
külmkäivitusel oli kulda juba jah

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 05.04.2020 21:25 32
Postitas Leho
Hunnik vuhvleid mootorisse ning elu jälle lill.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 09:14 42
Postitas VeikoA
Mis firma ketid ja hammasrattad läksid?
Originaal või miski muu?
Endal ka vaja, aga ei tea mida võtta

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 10:31 19
Postitas Edson520
ketid SWAG(Jwis sees) oem koodid maha krabitud
hammasrattad originaal, muidu olid heas korras ja vahatust ei vajanud
kõik poldid ja õlipihusti on ka oem
muidu see komplekt on samuti kõlblik ja ei juhtu mitte midagi, ütlen ausalt, olen müünud ka dayco, motive ja ei ole kuulnud et mingi probleem oli peale vahetamist
minu komplekti hind oli kos õliga ja filtriga oli 480eur

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 13:57 37
Postitas ttsys
Peavadki olema koodid maha kraabitud, sest aftermarket kett on teisest materjalist, mida on ka palja silmaga väga lihtne juba värvitooni kaudu eristada.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 14:20 30
Postitas Mihkel
H2s saab originaal komplekti panna kokku väga mõistliku summa eest. Et milleks üldse mängida mingite B kärakatega. Foorumis ka teatud inimesed, kelle kaudu saab H2 tellimusest -10% alla.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 14:21 44
Postitas Edson520
ttsys kirjutas: 06.04.2020 13:57 37 Peavadki olema koodid maha kraabitud, sest aftermarket kett on teisest materjalist, mida on ka palja silmaga väga lihtne juba värvitooni kaudu eristada.
Iwis kett ja oem kett on üks ja sama asi, teist tootjat oemis ei ole üldse, ja uue generatsiooni kett on selline, täpselt see sama mis oem pakendis praegu. Mingi Tritan süsteem. Aga ausalt öeldes, 300 000km minu jaoks piisab, kui kett seda kannatab ja pole vaja eriti rääkida sellest iga päev sest ikka uus IWIS kett kestab veel 10a
Pilt
Pilt

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 14:32 37
Postitas Mihkel
Edsonile midagi:

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 14:41 19
Postitas ttsys
Kas tead, kui palju on Jwis-el tehaseid üle maailma ja kui palju on omakorda nende grupile allhanke(putkaid) odava tootmisega maades(?) See oli muidugi retooriline küsimus.

Tootja ei võrdu materjal, mida kasutada. Erinevast materjalist tooted teevad erinevuse ja seetõttu on meelevaldne asuda seisukohale, et Jwis ja OEM kett on igas asendis üks ja sama asi.

Eraldi teema on kogu kasutatud materjali kvaliteet kokku. On asutud seisukohale, et paljude mootorite ketisüsteemi nõrgimaks kohaks ei ole mitte keti materjalikvaliteet vaid ketipinguti ja selle materjalikvaliteet.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 14:49 30
Postitas Edson520
Mihkel kirjutas: 06.04.2020 14:20 30 H2s saab originaal komplekti panna kokku väga mõistliku summa eest. Et milleks üldse mängida mingite B kärakatega. Foorumis ka teatud inimesed, kelle kaudu saab H2 tellimusest -10% alla.
ei saa aru sinu imelikust kommentaarist. ise töötan osadega juba rohkem kui 15a, iga inimene kes tegeleb osadega teab, et olemas Bosa mis on OEMi tootjaga kasutusel, on olemas Bosa mis on piix või see mis kannatab panna. Ütle näiteks neile kes tegeleb mootoriremmondiga, et ainult originaali vaja panna, need kohe hakkavad näeratama, sest mootori sees on sellised tootjad nagu KOLBENSHMIDT, REINZ, ELRING jne, autotootjad ei valmista ise neid ja kõik osad tulevad teiste käest tehasesse ja kvaliteet on sama jne ja bla bla bla. 100 korda juba räägitud sellest, ja kui ise saan endale võtta sama asju mis on 30% võrra odavam, miks ma pean siis ostma originaali siis?))))) ja samuti H2st ei viitsi ma oodata 10p midagi, mis võib tulla defektsena või 2015a toodetud. Ma saan enda laost vaadata iga asju, kontrollida ja näputada, kui midagi ei meeldi siis saadan kohe tagasi maksmata.

680eur osad + õli 50eur see on natuke juba suur summa, mul läks 480eur ja 70% nendest on originaal osad.Mingit mängimist ma siin ei näe.
Parimat

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 14:56 17
Postitas Edson520
ttsys kirjutas: 06.04.2020 14:41 19 Kas tead, kui palju on Jwis-el tehaseid üle maailma ja kui palju on omakorda nende grupile allhanke(putkaid) odava tootmisega maades(?) See oli muidugi retooriline küsimus.

Tootja ei võrdu materjal, mida kasutada. Erinevast materjalist tooted teevad erinevuse ja seetõttu on meelevaldne asuda seisukohale, et Jwis ja OEM kett on igas asendis üks ja sama asi.

Eraldi teema on kogu kasutatud materjali kvaliteet kokku. On asutud seisukohale, et paljude mootorite ketisüsteemi nõrgimaks kohaks ei ole mitte keti materjalikvaliteet vaid ketipinguti ja selle materjalikvaliteet.
kui sa leiad mulle seda infot kuskil reaalselt IWIS esindajaga öeldud, või kuskil IWISe prospektil kirjutatud siis ok. kõik ütlevad et erinevad tehased, erinev kvaliteed, olgu nii, muidu väga raske ette kujutada et lõppkontroll sama tootja tehastes on erinev, sama tehnoloogija kuid teiste materialidega. Kust te seda infot võtsite, mingi link vms
parimat

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 15:29 45
Postitas ttsys
Eestlasele ongi reeglina juba ainuüksi Aasias toimuv ajus mõttetõlgenduselaineid kokku lööv. Mitte keegi Iwis grupist ei tule järelmüügisektorile selgitama kuidas aktsionäridele raha tehakse.
https://m.made-in-china.com/company-lpcchain/
Lingi mõte on "leia Iwis kett".
Varuosamüüjana on imelik, et oma teema algatuse juures mingit selgitavat linki või infot küsid. Ega ometi asu nüüd küsima, kuidas Iwis kett Swag karpi jõudis(?!) Usk on muidugi võimas asi ja seda ei murra ega muuda ka objektiivse infoga - subjektiivsete seda enam.
Parem mõtesta ise lahti milleks kogu selle teema oled loonud?
Kõik me teame, et metallidele on omane venida, kuju muuta vmi - ehk milles seisneb teema mõte? Kui müüa varuosi ja tegeleda turundustegevusega siis igati ok ja las nii ka jääb ehk makstud reklaam BMW foorumis. :)

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 15:59 07
Postitas PeeterA
IWIS'e Rumeenia tehasesse parasjagu otsitakse sisseostu juhti. Kandideerige sinna ja kui joppab, saate ennast kurssi viia, kas tellida rauamaagist või vanarauast sulatatud toormaterjal :D
https://www.iwis.com/de-de/karriere/ste ... ent=&city=

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 16:05 15
Postitas Edson520
ttsys kirjutas: 06.04.2020 15:29 45 Eestlasele ongi reeglina juba ainuüksi Aasias toimuv ajus mõttetõlgenduselaineid kokku lööv. Mitte keegi Iwis grupist ei tule järelmüügisektorile selgitama kuidas aktsionäridele raha tehakse.
kust siis te võtsite infot sellest, et Iwis paneb ühele sitta ja teistele ainult kontrollitud kvaliteetse toote?)))

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 16:27 44
Postitas ttsys
Konkurents, kapitalism on driverid. Muidugi ka naiivsusel on oma roll tööstusplaneerimisahelas. Rumeenia tehase sisseostujuht või mõni materjaliplaneerija ei ole infokanalina muidugi halb, aga neil lasub reeglina väga karm salastusnõue ja nad ei pruugi grupi siseselt infole täielikult ligi saada. Allhanke nimed ja proto/high-volume tootmise split % kaudu saavad infole reeglina väga lähedale. Ühtlasi omavad infot, kust-kuhu on saadetud tehniline info ning kuhu jäävad maha "musta turgu" teenindavad sabad jne.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 16:53 10
Postitas PeeterA
Mu põhitöö on tootmisega seotud. Valmistame muuhulgas OEM varuosi(kütuse-, hüdraulikapaagid, õhutraktid, paneelid jm) nt. Volvo, Scania, Valtra-Valmet, Komatsu jms rasketööstuse ettevõtetele. Valuvormid kuuluvad klientidele ja neid kasutada ei tohi enda B-brändi nime all tootmiseks. Seega mingite logode ja kirjade mahaviilimist vähemalt meil küll ei tehta :lol: Tooraine(polüetüleen-plastik) tuleb erinevatelt tarnijatelt. Ümbertöödeldud plastiku sisaldusega toorainet autotööstuse OEM osadel minuteada ei kasutata. Seda kasutatakse madalamate nõuetega toodete(nt. settekaev kohalikule turule) puhul.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 20:52 35
Postitas MSJ
Kui niipalju võimu pole eks siis kasutataksegi odavamaid alternatiive ja kindlasti parem, kui üldse ei hooldata nii lihtne see ongi
Tänan :cool:

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 06.04.2020 21:37 38
Postitas BumBum
OEM- 1000 eurot, väga hea kvaliteet.
Järelturu varuosa- OEM kvaliteet- 500 eurot

Küsimus, miks siis järelturu tootja ei võiks OEM tootest veel paremat toodet teha ja seda näiteks 800 euroga müüa või 1000 euroga. Kvaliteet müüb.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 07.04.2020 08:23 17
Postitas Edson520
BumBum kirjutas: 06.04.2020 21:37 38 OEM- 1000 eurot, väga hea kvaliteet.
Järelturu varuosa- OEM kvaliteet- 500 eurot

Küsimus, miks siis järelturu tootja ei võiks OEM tootest veel paremat toodet teha ja seda näiteks 800 euroga müüa või 1000 euroga. Kvaliteet müüb.
sama vastus
üks tehas, üks tehnoloogija jne. see ei maksa nagu uus pirukas, see on uue tehnoloogija sisse toomine ja disain jne, maksab miljoon eurosid

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 07.04.2020 13:12 07
Postitas ttsys
Ja-ja, üks tehas. Tootmisputkad tehase alla ei lähe. :mrgreen:
https://m.made-in-china.com/product/Iwi ... ml#viewAll

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 08.04.2020 00:16 31
Postitas BumBum
Tootmises midagi viltu läheb, materjal ei vasta kvaliteedinõuetele või sajandik üle lubatud piirmäära- mida selle tootega teha, kanda kahjumisse või nimi mahalihvida ja müüki panna?

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 11.04.2020 07:54 13
Postitas karmo
Kui teie auto pidurivedelik,diisel,bensiin ja näiteks klaasipesuvedelik,miks mitte ka erinevad õlid(mootori,kasti,silla) pole esindusest ostetud,siis sõidate kõik kaliinaladadega ringi😂😂😂😂.
Ma ise kaasaarvatud,peab vist tehnilises passis laskma auto nime muuta.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 11.04.2020 12:15 51
Postitas toivoku
ttsys lõpeta omaväljamõeldud ja internetis loetud arvamuse peale surumine inimestele, kõik ei ole tõsi mis internetis ringi liigub. olen paaigaldanud neid odavamaid komplekte nagu edson siin välja tõi, mitmed neist juba 100k+ sõitnud ja seeon juba eos parem tulemus , kui mõne mehe tehase kett mis mis on esindusehooldusajalooga aga ometigi 80k pealt juppideks lennanud.
Tule reaalsesse maailma, mitte ära hängi seal virtuaalmaailmas ,mis on sinu enda kujutlusvõimepiires ideaalseks disainitud.
igaksjuhuks ütlen,et ole nodavamaid komplekte paigaldaund sest klientide rahakott seab omad piirid, muidugi tahaks minna esindusse ja jalaga ukslahti lüüa ja ainult OE paigaldada, paraku pole see võimalik. Ära nüüd hakkaba ajama et ei tasu osta autot mille ülalpidamine üle jõu käib,et parem valik oleks kalina.

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 11.04.2020 12:35 57
Postitas ttsys
Toivokul on endiselt funktsionaalse lugemisega raskusi. Praegune aeg sobib hästi selle omaduse parendamiseks. Kasutage(m) seda. :)

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 11.04.2020 13:30 11
Postitas toivoku
Ja sul väljendusoskusega tavaliste inimeste jaoks. Äraaja nina nii püsti, vesi võib sisse sadada

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 11.04.2020 23:29 36
Postitas Ma®tin
Edson520 kirjutas: 06.04.2020 14:49 30.... blabla... 70% nendest on originaal osad.... blabla...
Huvi mõttes, miks kõiki osasid siis neid oem väärilisi B-tootja juppe ei pannud? Kindlasti on need poldid ja hammakad jne ka saada ja mõistlikuma hinnaga?

Re: N57 veninud kett 280 000km

Postitatud: 12.04.2020 23:23 54
Postitas Edson520
Ma®tin kirjutas: 11.04.2020 23:29 36
Edson520 kirjutas: 06.04.2020 14:49 30.... blabla... 70% nendest on originaal osad.... blabla...
Huvi mõttes, miks kõiki osasid siis neid oem väärilisi B-tootja juppe ei pannud? Kindlasti on need poldid ja hammakad jne ka saada ja mõistlikuma hinnaga?
sest seda komplekti ei olnud hea hinnaga, ja polte ka Bosana ei ole saada. olemas aftermarket komplektid mis olid garantii korras tagastatud paar korda(ei olnud bmw kmpl) ja seal olid kõik poldid, rattad jne muidu ei tahtnud neid enda autole panna