1. leht 1-st

M57 mootor ei taha hästi käivituda (diisel)

Postitatud: 23.10.2006 21:58 02
Postitas toom
Mure siis selline, et otsin saatusekaaslasi, kes asja läbi elanud, või kuulnud sellest(lahendusest) midagi. Tahab käivitamisel pikka käiamist. Kui mootor juba töötab, toimib kõik kui kellavärk, tõmme on hea, ei tahma, kütet võtab normaalselt. Margiesindusse ei tihka niisama ka minna, kuna pole veendunud Opelimeeste pädevusse BMW mootor kallal. Samas Um ei suudaks ka vast väga aidata, kuna diagnostikapistik jms soft on ju erinev, mootoril 10 kw vähem, aga viimane kui pulk mootoril bmw jagu.

Postitatud: 23.10.2006 22:12 49
Postitas raiks660
köigi eelduste kohaselt on diislid sama töömöttega (st.524td ja 730td) alustuseks kontrolli küünlad ära möni teeb seda testeriga mina vötsin küünlad maha ja proovisin aku pealt samal ajal lugedes sekundeid ca 7-9 sek.i.kui möni on pikema ajaga nt.14-17 siis see on juba takistus käivitamisel siis küünalde relee mis annag ka märku armatuuris rohelise ringi näol kui ei pöle siis ka üks küünal ei saa voolu
viimane on haktata kahtlustama pumpa (kui külmalt suitseb siis pihustid)pumpa saad ka kontrollida surve möötmisel, 3,0L-sel see lihtsam

Postitatud: 23.10.2006 22:22 41
Postitas toom
need diislid pole sama tööpõhimõttega, m57 on juba ühisanumpritse. Ning ta tahab hõõgküünalt alles 0 kraadi ligi, aga käivitamisprobleem on igasuguse temperatuuriga, ka sooja mootoriga. Ahjaa, tegu opel Omegaga :oops: 2002 aasta 2,5 dti 110 kw

Re: M57 mootor ei taha hästi käivituda (diisel)

Postitatud: 26.10.2006 11:26 25
Postitas senka
ega seal muud eriti olla saa kui starter või kõrgsurve osa.et seda diagnoosida oleks tarvis kuulda kuidas auto käivitub.kui sul suurem huvi siis võid helistada 5255126
toom kirjutas:Mure siis selline, et otsin saatusekaaslasi, kes asja läbi elanud, või kuulnud sellest(lahendusest) midagi. Tahab käivitamisel pikka käiamist. Kui mootor juba töötab, toimib kõik kui kellavärk, tõmme on hea, ei tahma, kütet võtab normaalselt. Margiesindusse ei tihka niisama ka minna, kuna pole veendunud Opelimeeste pädevusse BMW mootor kallal. Samas Um ei suudaks ka vast väga aidata, kuna diagnostikapistik jms soft on ju erinev, mootoril 10 kw vähem, aga viimane kui pulk mootoril bmw jagu.

Postitatud: 26.10.2006 21:09 42
Postitas raiks660
starter vöib olla küll,omalgi oli see läbi aga löpptulemus oli körgröhupump
ja see et seal on mingi ühistoru vms. diisel on diisel

Postitatud: 26.10.2006 21:18 53
Postitas Valdek
kontrolli pihustid üle...

Postitatud: 29.10.2006 23:13 21
Postitas kivimugi
oli selline jama endalgi...
viga seisnes kütusepumbas.
võttis kaua kuni kütuse peale jõudis....

Postitatud: 15.12.2006 23:12 57
Postitas toom
Asi on lahenduse saanud, Kõigepealt diagnostika näitas käivituse hetkel kütusesurve langust. Kõne diislikeskusesse seal jagati lahkelt infot. Asi pihustis ning kontrollida saab nii, et võtta tagasivool lahti ja vaadata millisest pihustist küte läbi jookseb. Seejärel vuta-vuta UM-i uue pihusti järgi ja auto nagu traktor jällegi.

Postitatud: 15.12.2006 23:59 33
Postitas raiks660
toom kirjutas:Asi on lahenduse saanud, Kõigepealt diagnostika näitas käivituse hetkel kütusesurve langust. Kõne diislikeskusesse seal jagati lahkelt infot. Asi pihustis ning kontrollida saab nii, et võtta tagasivool lahti ja vaadata millisest pihustist küte läbi jookseb. Seejärel vuta-vuta UM-i uue pihusti järgi ja auto nagu traktor jällegi.
seda et siis millisest köige rohkem tuleb jah?see oli läbi?

Postitatud: 16.12.2006 07:50 53
Postitas toom
Just nimelt. Või **** seda teab, aga nüüd on kõik korras igatahes.