1. leht 1-st

3.0 130kw e39/e53/Land rover ei käivitu fule rail pressure plusbility

Postitatud: 21.06.2020 18:23 42
Postitas kevin_ra
Hey , oleks natuke abi vaja , ehk keegi kokku puutunud.
3.0 130kw 2003a Land rover Range rover .Sama mootor mis bmw e39/e53 3.0
Mingi aeg hakkas iga natukese ajatagant auto välja surema keset sõitu , ei puterdanud midagi paugust suri välja , jätsid seima vähe pikalt käivitus aga said edasi sõita , nüüd lõpuks hakkas nagu auto jõnksutama põõrdeid ülesse . Vahetasime paagi-sisese , paagi välise , kütuse filtri ,lati andur , algul ei tulnud kütet ka korralikult peale , aga nüüd said jupid vahetaud , küte tuleb peale aga käima ei lähe , arvuti näitab ainult , fule rail pressure plusbility .
Kas nüüd siis ehk pihustid viia stendi , või siis kõrgsurvepump? on ehk kellelgi sama teemaga kogemusi?
pildid ja video all.

Pilt
Pilt

Re: 3.0 130kw e39/e53/Land rover ei käivitu fule rail pressure plusbility

Postitatud: 21.06.2020 18:54 40
Postitas ooDDoo
Pigista pihusti tagasivool kinni ja kui rõhk tõuseb või viskab tagasivoolu otsast on viga pihustis

Re: 3.0 130kw e39/e53/Land rover ei käivitu fule rail pressure plusbility

Postitatud: 21.06.2020 19:03 17
Postitas kevin_ra
ooDDoo kirjutas: 21.06.2020 18:54 40 Pigista pihusti tagasivool kinni ja kui rõhk tõuseb või viskab tagasivoolu otsast on viga pihustis
Auto ei lähe hetkel üldse käima enam , ei saa testida nii:D

Re: 3.0 130kw e39/e53/Land rover ei käivitu fule rail pressure plusbility

Postitatud: 21.06.2020 19:09 08
Postitas ooDDoo
Lati rõhku näitab käivitades ka pihusta natuke brake cleanerit õhupuhastisse. Ehk läheb käima

Re: 3.0 130kw e39/e53/Land rover ei käivitu fule rail pressure plusbility

Postitatud: 21.06.2020 19:53 55
Postitas kevin_ra
ooDDoo kirjutas: 21.06.2020 19:09 08 Lati rõhku näitab käivitades ka pihusta natuke brake cleanerit õhupuhastisse. Ehk läheb käima
Lati andur sai ära vahetatud kui sa seda ka mõtled :P

Re: 3.0 130kw e39/e53/Land rover ei käivitu fule rail pressure plusbility

Postitatud: 21.06.2020 21:51 41
Postitas ooDDoo
Käivituse hetkel saad reaalajas vaadata palju kütuserõhk on. Kui pihusti lekib siis on tagasivoolu sulgedes kohe rõhu kõikumist näha. Kui pihusti liiga palju lekib , siis lööb tagasivoolu vooliku otsast.