M50B20 ja M50B25 mootor
M50B20 ja M50B25 mootor
Kas kapoti alla vaadates on silmaga eristatav kas on 2,5 või 2,0 liitrine mootor?? Endal tekkis kahtlus ja kuna müüalt adekvaatset vastust ei saand sellest säärane küsimus.
2 Fucking Fast 4 U
2.0 ja 2,5 on erinevad õhukulu mõõtjad... vaata kuskilt 2,5'e pealt ja siis vaata 2.0'i oma, siis saad aru mis vahe neil on... mingeid erinevusi oli veel... aga seda õhukumumõõtjate erinevust sedasi kirjeldada ei oska... aga tähelepanu keera õhukulumõõtja mootoripoolsele kyljele... kui sealt uletuvad kaks sellist ümmargust "asja" väljapoole... mitte ei ole sile, siis on 2.0
2,5'el on selline:

2.0'il on nagu 2 või 3 nublakat sellest tasapinnast kõrgemad
2.0 Siemensi tehnikaga masinal on MAF selline:

ja boschi elektrisüsteemiga selline

2,5'el on selline:
2.0'il on nagu 2 või 3 nublakat sellest tasapinnast kõrgemad
2.0 Siemensi tehnikaga masinal on MAF selline:

ja boschi elektrisüsteemiga selline

käisin ja vaatasin üle enda omal. Oli selline nagu kolmandal pildil, mis siis tähendab et tundub olevat 2 liitrine.
Muidu, kas 2,5-ne mootor ei võiks töötada selle õhukulu mõõtjaga?
Mul on kahtlus ikka et mootor on 2,5 aga kõik muud elektroonilised vidinad (aju, õhukululugeja jne) on 2,0 omad, kuna mootor lonkab, ei lähe korralikult pöördesse ja paugub. On ka muid võimalikke variante a´la et küünlad on peetis, üks kuuest (või mitu) süütepoolist ei tööta jne. Aga kuna müüja mainis midagi mootori vahetusest ja lõpuks ise ka ei suutnud mäletada mis mootor seal peal on siis sellest ka selline kahtlus.
Veel äkki mingeid pisiasju mis reedaksid selle erinevuse mootorite vahel visuaalselt??
Muidu, kas 2,5-ne mootor ei võiks töötada selle õhukulu mõõtjaga?
Mul on kahtlus ikka et mootor on 2,5 aga kõik muud elektroonilised vidinad (aju, õhukululugeja jne) on 2,0 omad, kuna mootor lonkab, ei lähe korralikult pöördesse ja paugub. On ka muid võimalikke variante a´la et küünlad on peetis, üks kuuest (või mitu) süütepoolist ei tööta jne. Aga kuna müüja mainis midagi mootori vahetusest ja lõpuks ise ka ei suutnud mäletada mis mootor seal peal on siis sellest ka selline kahtlus.
Veel äkki mingeid pisiasju mis reedaksid selle erinevuse mootorite vahel visuaalselt??
2 Fucking Fast 4 U
nüüd oleme teada saanud, et sul on e34, ja bosch'i tehnikaga, st. et ilma vanoseta mootor. kindlasti saab veel kindlaks teha aga vot mida ei mäleta on see, et kus see kirjas on mis mootoriga tegu oli.... plokikaanepeal peaks olema kirjas aga sinna ilma peegli abita ei näe... kui siiski... aga kas ploki peal ka kirjas on seda ei tea öelda
Re: M50B20 ja M50B25 mootor
Kuna nende bmw mootoritega pädev ei ole, siis kas siit pildit on aru saada, et kas tegu 2.5 või 2.0-ga
Tegemist vanosega mootoriga. Või mida vaadata selle puhul, et kumma mootoriga ikkagi täpsemalt tegu.

Tegemist vanosega mootoriga. Või mida vaadata selle puhul, et kumma mootoriga ikkagi täpsemalt tegu.
Re: M50B20 ja M50B25 mootor
Sisselaske kollektori järgi on 2,5. Muidu kollektori all ploki peal on kirjas töömahu number või siis silindri mõõt (2,5 puhul 84).