1. leht 1-st

Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 19.10.2021 13:13 56
Postitas jarmo112
autoks BMW e91 325d 145kw 2008. LS: ca 320000
probleem selles et külmalt käimapannes viskab tagant sinakat halli tossu haiseb ka jubedalt (nagu auruvedur), ja mootor lonkab. mootori lonkamist on ka vahel sooja mootoriga.
sellised nähtused tekivad kui väljas temp alla +10.
viisin pihustid stendi sealt sain sellised lehed.
peale stendimist tundub nagu probleem on isegi natukene süvenenud.
Oskab ehk keegi miskit nõu anda vms?https://photos.app.goo.gl/9eYDLVpHHbb8WKpp8

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 20.10.2021 08:52 27
Postitas Mart_L
Mis testijate kommentaar oli? Iga asjalik koht seletab ka asjad lahti. Jahutusvedelikku ei kao?

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 20.10.2021 12:59 37
Postitas jarmo112
Mart_L kirjutas: 20.10.2021 08:52 27 Mis testijate kommentaar oli? Iga asjalik koht seletab ka asjad lahti. Jahutusvedelikku ei kao?
testijate komentaar oli et pihustitest see vast ei tulene.
ja jahutusvedeliku ei kao

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 20.10.2021 13:33 29
Postitas ttsys
Kas testijad olid kained? Kindel? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 31.10.2021 20:37 32
Postitas urks
kas silindrite surveid oled mõõtnud, midagi sarnast toimus kui kaane tihend oli kahe silindri vahelt läbi põlenud

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 20.09.2022 15:06 49
Postitas eestijuht
Kas said vea teada?

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 09.11.2022 18:44 06
Postitas jarmo112
eestijuht kirjutas: 20.09.2022 15:06 49 Kas said vea teada?
Ei ole vealeidmisel muutusi, peale 1pihusti vahetust läks asi natuke paremaks aga nüüd ikka hommikuti käimapannes nati tossab ja haiseb, ise kahtulustan kas pole dpf õieti välja progetud vms. Niipalju oli muutusi et soojalt enam ei hyple pööre, pihusti näidud ka arvutiga väga head

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 10.11.2022 16:01 12
Postitas LEDBeam
Kui tossab ja haiseb, siis on DPF ikka välja lõigutud.

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 10.11.2022 16:06 15
Postitas m2x
Sorry, sõidan kergelt teemasse sisse, aga tahan ise ühe jooksu pihusteid stendi viia, kuidas diesellandiga üldiselt rahul ollakse ja mis seal maksma läheb kontroll? Diisel abc pole suutnud nädala algusest päringule vastata, ega väga palju variante Tartus pole..

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 10.11.2022 20:19 54
Postitas LEDBeam
Ja mis põhjusel kontroll? Ilma põhjuseta suht mõttetu teema ja osa probleeme saab selgeks pihusteid maha võtmata.

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 10.11.2022 22:46 16
Postitas TheDiegoMedia
LEDBeam kirjutas: 10.11.2022 20:19 54 Ja mis põhjusel kontroll? Ilma põhjuseta suht mõttetu teema ja osa probleeme saab selgeks pihusteid maha võtmata.
Kas arvutiga näite kontrollides saab ikka olla kindel pihusti seisukorras? Ebaadekvaatsete näitude puhul pole küsimust, samas arvutiga vaadates “ideaalsed” pihustid ei pruugi alati olla korralikud.

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 11.11.2022 12:00 04
Postitas m2x
LEDBeam kirjutas: 10.11.2022 20:19 54 Ja mis põhjusel kontroll? Ilma põhjuseta suht mõttetu teema ja osa probleeme saab selgeks pihusteid maha võtmata.
Väga ülemäärane must suits, madalalt (alla 2k rpm) n.ö. "hing kinni", 2k hakkab minema ja viskab megapahvaka musta, kütusekulu natuke kõrge ja arvutiga pihustite korrektsioonid küll piirides aga äärmuste vahe üsna suur. Tegemist muidu OM647 konega Jeebi peal.
Iseenesest põhjuseid saab olla 2- vähe õhku või palju kütust. Vähe õhku variandid olen läbi kontrollinud, vaakumlekkeid pole, sisselaske rõhulekkeid pole, sisselase käis maas ja puhastatud (see oli küll korralikult rokane...), turbo aktuaator töötab korrektselt, turbo ise on natuke kahtlane, aga veel ei ütleks et probleemi põhjustaks, lõtku on rohkem kui mulle isiklikult meeldiks, aga seina ei käi ja õli ülemääraselt ei tarbi. Ehk järgmine loogiline samm oleks pihustid. Seibid tahtsin niikuinii ära vahetada, kui pihustid juba maas, laseks ära stendida et kindel olla. Ei ole sellel autol mugav neid maha kiskuda, kahte viimast eriti, lisaks on rangelt kohustuslik uued poldid-seibid panna, mitte et need varandust maksaks, aga milleks. Kui pihustid on okei, siis hakkab asi lõbusaks kiskuma, sest järgmine variant on lihtsalt see, et kütus ei põle korralikult ära, ehk klapiliini probleem- hüdrotõukurid, pesad, hoidku selle eest et klapp ise kõver... Kui keegi pakub ideid välja, siis kahe käega võtan vastu ja testin ära, aga olen selle jamaga mitu kuud möllanud juba.

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 11.11.2022 15:44 53
Postitas toivoku
Õhulugeja?

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 11.11.2022 16:54 51
Postitas LEDBeam
Viitab ka egri vea võimalusele või turbo rõhu probleemile (vea lahendamine mootori kiikse arvestades).

Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!

Postitatud: 11.11.2022 18:54 43
Postitas m2x
Egr viga ei saa olla, sest egr'i... Ei ole :mrgreen:
Rõhuviga kõlab loogiliselt aga turbo toimetab näitajate piires korrektselt, ei ole ka live data salvestamisega anomaaliaid leidnud. Mul on oma Jeebi jaoks spetsjomm programmijupp, mis head inimesed WJ jaoks valmis treisid ja kuigi see salvestab infot vaid umbes 1-2x sekundis, siis võimaldab lugeda praktiliselt kõigi andurite tööd ja nende järgi ei tundu midagi mööda olema, fuel to air ratio nt on kõigil pööretel erinevates oludes kiirendades paigas. Mis suunas mind mõtlema et kui andurite järgi on kõik okei, siis loogiline järeldus oleks see, et pärast kogu jälgitava elektroonika lõppemist on pihustiots või solenoid see, mis laseb liigse koguse kütust silindrisse. Muidugi on variant, et mõni andur ise paneb villast, aga siiani ei ole suutnud ei maf'i, kütuserõhu ega map sensori viga tuvastada.
Lisaks see sümptom, et asi on sujuvalt hullemaks läinud, andur üldiselt ei lähe sujuvalt tuksi.