1. leht 1-st

Bmw e61 m57n2 anomaalia peale ketivahetust

Postitatud: 05.12.2021 16:01 00
Postitas h00k
Autoks bmw e61 145 kw 2007a
Mootor m57n2.
Nimelt läks mootoril kett puruks teepeal.
Sai vahetatud kett ja pingutid ja hammasrattad, plokikaas lihvitud klapisääretihendid uued ja uued nukkvõllid,kkk tihend ja sisselaske kolle tihendid ja väljalaske tihendid
Panin kõik kokku ja rakistega vänt lukku ja nukad paika ja tiirud peale ja kogu muusika. Mootor töötab algul ûhtlaselt aga suurematel pööretel hakkab vibreerima ja tahaks nagu välja surra kohapeal ja sinist suitsu tagant ajama. Kui algselt lahti võtsin siis puhastasin ka kõrgsurve pumba anduri ära. Igatahes mootor sõites ûle 3 tuhande pöörde ei lähe ja tagant tuleb sinist suitsemist. vaatasin veakoode.
Fuel delivery control valve -4302 permanent
Electronic throttle system -43E2 permanent
Signal boost pressure pressure sensor
Vahetasin ka ûhe pihusti ära ning kodeerisin pihusti koodid sisse.
On mingeid soovitusi mida teha, hetkel ista-p pole kahjuks ja delphiga ainult live datat minimaalselt näinud, inpa kaabel ei ûhildu millegi pärast ära.
On mingeid soovitusi kellgil ?

Re: Bmw e61 m57n2 anomaalia peale ketivahetust

Postitatud: 05.12.2021 18:07 13
Postitas PeeterA
Mis lati rõhk teeb? Aju poolt soovitu ja tegelik näit.

Re: Bmw e61 m57n2 anomaalia peale ketivahetust

Postitatud: 05.12.2021 19:38 00
Postitas patrik
Vaakumvoolikud said õigesti?

Re: Bmw e61 m57n2 anomaalia peale ketivahetust

Postitatud: 05.12.2021 19:57 14
Postitas h00k
Lati rõhk ja soovituslik on samas vahemikus.
Vaakumvoolikutest võtsin ainult egri vaakumi kûljest ära.
Hetkel kahtlustan kõrgsurve pumba kûljes olevat klappi mis tagasivoolu laseb kûtuse.
Praegu vaatasin pihustite kompenseerimist ning tundub et 5 silindri pihustit kompenseeritakse ja teisi tõmmatakse kinni. Tasub mul ikkagist inpa tööle saada ja hakata lahkama https://ibb.co/BBDCTjw