"Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 5088633
"Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Mida arvate nö "hard reset" toimingust, ehk aku juhtmed maha ja u 10 sek koos hoida, see peaks väidetavalt kustutama kõik ECU s töllerdavad veakoodid, kas keegi on praktiseerinud?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Kust selline huvitav mõte?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Kunagi üks tuttav tegi, auto oli pärast 2 nädalat UMis ja arve tuli mehine
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Tuleb meelde Teleturg.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Kui sos call peal pole ei juhtu nende juhtmete kokku panemisel midagi.. kui sos call aku on lisaks võib sos call mooduli läbi kärsatada
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Pole raha korraliku diagnostiku juurde minemiseks ss vaja lollustega tegeleda?
BMW g31 520d M Sport
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
vähem youtubi infot uskuda.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 5088633
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
kui nüüd tähelepanelikult lugeda, siis oligi minu algses postituses küsimus.
Kui natuke elektroonikat asjandust tunda, siis nt kondekaid tühjendatakse neid lühistades või siis spets mahalaadimis takistiga.
Lihtsalt huvitab, kas selline meetod on vanemate ilma lisa energia allikata autodel võimalik ja kas sama tulemuse annab ka lihtsalt aku juhtme maha võtmine mõneks ajaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 5088633
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Ee et kui midagi küsida siin, siis ilmselt pole raha diagnostiku juurde minemiseks? Üks vaestekamp siin heietamas

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Välistada ei saa, et ka mõnes töökojas üritatakse + ja - klemme kokku panna 
Üldtunnustatud remondilahendus see pole. Üldjuhul piisab ühe akuklemmi eemaldamisest mõneks ajaks.

Üldtunnustatud remondilahendus see pole. Üldjuhul piisab ühe akuklemmi eemaldamisest mõneks ajaks.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Kui viga on salvestunud mällu, mille sisu toite eemaldamisel kustub, siis tõenäoliselt toimib. Kuid üldiselt nii ei ole.
Hard resetiks on toitejuhtme lahtiühendamist raske nimetada. Juhtmete täiendav kokkuühendamine ei oma tähtsust, sest toitefiltrite konded tühjenevad sekundi murdosa jooksul.
Kuid katset on ju lihtne korrata, kellel huvi, teeb asja katsetega selgeks. Selliseid nn igiliikurite videosid on torus palju, nendele viitamisel võiks veidi kriitikameelt olla.
Hard resetiks on toitejuhtme lahtiühendamist raske nimetada. Juhtmete täiendav kokkuühendamine ei oma tähtsust, sest toitefiltrite konded tühjenevad sekundi murdosa jooksul.
Kuid katset on ju lihtne korrata, kellel huvi, teeb asja katsetega selgeks. Selliseid nn igiliikurite videosid on torus palju, nendele viitamisel võiks veidi kriitikameelt olla.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 5088633
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Nonii, testitud ja ei juhtunudki midagi
aga seda poolikut mootori tuld ikkagi ära ei kustutanud aga huvitaval kombel mootor töötab nüüd palju ühtlasemalt ja on ka erksam.
Lugu siis järgmine, autoks E90 320i N46. Enne seda reset testi mootor toimis kuidagi laisalt ebaühtlaselt, jõud puudus, kohati ei läinud soojalt kohe käima ja vahel ei reageerinud gaasipedaalile, Delphiga viskas veakoode P1057/P1062, nagu viitaks valvetronic probleemile ja läks limp mode peale. Eelmine omanik on 2a tagasi vahetanud valvetronicu mootori, vahetati ka nuka anduri tihend ja põhjakaabel. Kas nüüd siis nuka andur?
Asi läks täna põnevamaks, uus nuka andur koos kõikide tihendite ja silikoonidega käes asusin siis asja kallale, sain pmst katted maha ja selle välisõhu filtri kõrvalt tuli lagedale paljas pistik kus peaks olema AUC andur ehk välisõhu kvaliteedi andur. Kas selle anduri puudumine võib mingi veateate anda? Ja lisaks sellele oli ECU toitekaabel seal mootori kõrval porikoopa küljes pmst täitsa lahti, mutter oli kohe otsast kukkumas kui katte pealt maha tõmbasin. Kas see lahtine kaabliots võis ka kuidagi osaline olla?
Igatahes hetkel veel kaant maha ei võtnud, keerasin kaabli kinni tegin ainult selle reset testi, kuigi mootor töötab nüüd sujuvamalt aga kuna tuli ikkagi põleb, siis peaks ehk uuesti lähiajal juhtme taha saama ja saaga jätkub.
P1057
Definition:
Valvetronic (VVT) Supply Voltage Control Motor Electrical (Bank 1)
Description:
Key on for 50ms, the DME detected that the supply voltage was irregular.
Cause:
Short to ground at power input or defective ECU (capacitor preload).
P1062
Definition:
Valvetronic (VVT) Limp Home Request Full Stroke Position Not Reached (Bank 1)
Description:
After 3000ms the eccentric angle fails to close at the full stroke position. Other VVT fault issues maximum stroke command but the position is not reached.
Cause:
Resolve the primary fault.

Lugu siis järgmine, autoks E90 320i N46. Enne seda reset testi mootor toimis kuidagi laisalt ebaühtlaselt, jõud puudus, kohati ei läinud soojalt kohe käima ja vahel ei reageerinud gaasipedaalile, Delphiga viskas veakoode P1057/P1062, nagu viitaks valvetronic probleemile ja läks limp mode peale. Eelmine omanik on 2a tagasi vahetanud valvetronicu mootori, vahetati ka nuka anduri tihend ja põhjakaabel. Kas nüüd siis nuka andur?
Asi läks täna põnevamaks, uus nuka andur koos kõikide tihendite ja silikoonidega käes asusin siis asja kallale, sain pmst katted maha ja selle välisõhu filtri kõrvalt tuli lagedale paljas pistik kus peaks olema AUC andur ehk välisõhu kvaliteedi andur. Kas selle anduri puudumine võib mingi veateate anda? Ja lisaks sellele oli ECU toitekaabel seal mootori kõrval porikoopa küljes pmst täitsa lahti, mutter oli kohe otsast kukkumas kui katte pealt maha tõmbasin. Kas see lahtine kaabliots võis ka kuidagi osaline olla?
Igatahes hetkel veel kaant maha ei võtnud, keerasin kaabli kinni tegin ainult selle reset testi, kuigi mootor töötab nüüd sujuvamalt aga kuna tuli ikkagi põleb, siis peaks ehk uuesti lähiajal juhtme taha saama ja saaga jätkub.
P1057
Definition:
Valvetronic (VVT) Supply Voltage Control Motor Electrical (Bank 1)
Description:
Key on for 50ms, the DME detected that the supply voltage was irregular.
Cause:
Short to ground at power input or defective ECU (capacitor preload).
P1062
Definition:
Valvetronic (VVT) Limp Home Request Full Stroke Position Not Reached (Bank 1)
Description:
After 3000ms the eccentric angle fails to close at the full stroke position. Other VVT fault issues maximum stroke command but the position is not reached.
Cause:
Resolve the primary fault.
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Vigade järgi oli asi pigem lahtises klemmis.. alates 94 aastast ei kustu ühelgil bemmil veakoodid kasvõi aastaks akuklemmi eemaldades
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
ilmselt ei ole tegemist päris tavapärase veakoodiga, aga mul E53-l kui Webasto on lukku läinud (näiteks Low Fuel või Low Voltage), siis aku vahetusega (mille käigus eemaldatakse aku klemm korraks) on see ise lukust lahti läinud
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 5088633
Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?
Ja läkski nii, et asi korras. Veakoodid rattakoopa küljes oleva lahtise toitejuhtme põhjustatud. Nii et müüa asjata tellitud N42/N46 mootori nukaandur ja tihendite komplekt+valvetronic mootori tihend, lisan müügi kuulutuse.