"Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
rrongas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
Peamine sõiduk: BMW 530d
Telefon: 5088633

"Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas rrongas »

Mida arvate nö "hard reset" toimingust, ehk aku juhtmed maha ja u 10 sek koos hoida, see peaks väidetavalt kustutama kõik ECU s töllerdavad veakoodid, kas keegi on praktiseerinud?
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas LEDBeam »

Kust selline huvitav mõte?
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas RazzKalbass »

Kunagi üks tuttav tegi, auto oli pärast 2 nädalat UMis ja arve tuli mehine
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
rrongas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
Peamine sõiduk: BMW 530d
Telefon: 5088633

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas rrongas »

LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas LEDBeam »

Tuleb meelde Teleturg.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas ooDDoo »

Kui sos call peal pole ei juhtu nende juhtmete kokku panemisel midagi.. kui sos call aku on lisaks võib sos call mooduli läbi kärsatada
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
oja86
Huviline
Postitusi: 1041
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas oja86 »

Pole raha korraliku diagnostiku juurde minemiseks ss vaja lollustega tegeleda?
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas toivoku »

vähem youtubi infot uskuda.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
rrongas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
Peamine sõiduk: BMW 530d
Telefon: 5088633

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas rrongas »

toivoku kirjutas: 22.12.2023 10:09 20 vähem youtubi infot uskuda.
kui nüüd tähelepanelikult lugeda, siis oligi minu algses postituses küsimus.

Kui natuke elektroonikat asjandust tunda, siis nt kondekaid tühjendatakse neid lühistades või siis spets mahalaadimis takistiga.
Lihtsalt huvitab, kas selline meetod on vanemate ilma lisa energia allikata autodel võimalik ja kas sama tulemuse annab ka lihtsalt aku juhtme maha võtmine mõneks ajaks?
rrongas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
Peamine sõiduk: BMW 530d
Telefon: 5088633

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas rrongas »

oja86 kirjutas: 22.12.2023 09:59 56 Pole raha korraliku diagnostiku juurde minemiseks ss vaja lollustega tegeleda?
Ee et kui midagi küsida siin, siis ilmselt pole raha diagnostiku juurde minemiseks? Üks vaestekamp siin heietamas :D Polegi siis mõtet siin millegi üle arutada, selle foorumi võib siis ka sulgeda, lihtsal kui mingi jama, auto kohe töökotta ja kogu lugu.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas PeeterA »

Välistada ei saa, et ka mõnes töökojas üritatakse + ja - klemme kokku panna :mrgreen:

Üldtunnustatud remondilahendus see pole. Üldjuhul piisab ühe akuklemmi eemaldamisest mõneks ajaks.
tel. 51 949 859
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas LEDBeam »

Kui viga on salvestunud mällu, mille sisu toite eemaldamisel kustub, siis tõenäoliselt toimib. Kuid üldiselt nii ei ole.
Hard resetiks on toitejuhtme lahtiühendamist raske nimetada. Juhtmete täiendav kokkuühendamine ei oma tähtsust, sest toitefiltrite konded tühjenevad sekundi murdosa jooksul.
Kuid katset on ju lihtne korrata, kellel huvi, teeb asja katsetega selgeks. Selliseid nn igiliikurite videosid on torus palju, nendele viitamisel võiks veidi kriitikameelt olla.
rrongas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
Peamine sõiduk: BMW 530d
Telefon: 5088633

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas rrongas »

Nonii, testitud ja ei juhtunudki midagi :cool: aga seda poolikut mootori tuld ikkagi ära ei kustutanud aga huvitaval kombel mootor töötab nüüd palju ühtlasemalt ja on ka erksam.

Lugu siis järgmine, autoks E90 320i N46. Enne seda reset testi mootor toimis kuidagi laisalt ebaühtlaselt, jõud puudus, kohati ei läinud soojalt kohe käima ja vahel ei reageerinud gaasipedaalile, Delphiga viskas veakoode P1057/P1062, nagu viitaks valvetronic probleemile ja läks limp mode peale. Eelmine omanik on 2a tagasi vahetanud valvetronicu mootori, vahetati ka nuka anduri tihend ja põhjakaabel. Kas nüüd siis nuka andur?

Asi läks täna põnevamaks, uus nuka andur koos kõikide tihendite ja silikoonidega käes asusin siis asja kallale, sain pmst katted maha ja selle välisõhu filtri kõrvalt tuli lagedale paljas pistik kus peaks olema AUC andur ehk välisõhu kvaliteedi andur. Kas selle anduri puudumine võib mingi veateate anda? Ja lisaks sellele oli ECU toitekaabel seal mootori kõrval porikoopa küljes pmst täitsa lahti, mutter oli kohe otsast kukkumas kui katte pealt maha tõmbasin. Kas see lahtine kaabliots võis ka kuidagi osaline olla?

Igatahes hetkel veel kaant maha ei võtnud, keerasin kaabli kinni tegin ainult selle reset testi, kuigi mootor töötab nüüd sujuvamalt aga kuna tuli ikkagi põleb, siis peaks ehk uuesti lähiajal juhtme taha saama ja saaga jätkub.



P1057
Definition:
Valvetronic (VVT) Supply Voltage Control Motor Electrical (Bank 1)
Description:
Key on for 50ms, the DME detected that the supply voltage was irregular.
Cause:
Short to ground at power input or defective ECU (capacitor preload).

P1062
Definition:
Valvetronic (VVT) Limp Home Request Full Stroke Position Not Reached (Bank 1)
Description:
After 3000ms the eccentric angle fails to close at the full stroke position. Other VVT fault issues maximum stroke command but the position is not reached.
Cause:
Resolve the primary fault.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas ooDDoo »

Vigade järgi oli asi pigem lahtises klemmis.. alates 94 aastast ei kustu ühelgil bemmil veakoodid kasvõi aastaks akuklemmi eemaldades
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Kert11
Huviline
Postitusi: 965
Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas Kert11 »

ilmselt ei ole tegemist päris tavapärase veakoodiga, aga mul E53-l kui Webasto on lukku läinud (näiteks Low Fuel või Low Voltage), siis aku vahetusega (mille käigus eemaldatakse aku klemm korraks) on see ise lukust lahti läinud
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
rrongas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27.09.2021 09:50 13
Peamine sõiduk: BMW 530d
Telefon: 5088633

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitus Postitas rrongas »

Ja läkski nii, et asi korras. Veakoodid rattakoopa küljes oleva lahtise toitejuhtme põhjustatud. Nii et müüa asjata tellitud N42/N46 mootori nukaandur ja tihendite komplekt+valvetronic mootori tihend, lisan müügi kuulutuse.
Vasta