K: tagasilla reduktorid

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

K: tagasilla reduktorid

Postitus Postitas soon »

kas 84 a 320 ja 87 a 325 on tagasilla reduktorid väliselt samasugused?
siim
Huviline
Postitusi: 4330
Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
Kontakt:

Postitus Postitas siim »

üks on väikse korpusega ja teine suure korpusega.
5213002
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

ühesõnaga 87 a 325 tagasilla reduktor ei sobi 84 a 320 alla... mul nimelt enda üks reduktor üle ja üks vend tahab seda oma 84 a 320 alla panna. see vist ei kipu õnnestuma siis.
siim
Huviline
Postitusi: 4330
Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
Kontakt:

Postitus Postitas siim »

sobib küll aga siis tuleb gardaan ka ära vahetada:(
5213002
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

ok, tänud, pilt selge. saadan ta siis oma soovidega sinu juurde :)
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

siim, miks kardaani vaja vahetada?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Hea teema. Mul ka rumalaid küsimusi

1. Mille poolest erineb suur reduktor väikesest?
2. Kas on tugevuses olulist vahet?
3. Kas väike ja suur on omavahel lihtsasti vahetatavad (kardaani kinnitus, kinnitus sillatala külge, tagumine kandur, pooltegede vahe

Tundub olevat aktuaalne teema, katsume siis ühiselt läbi jahvatada ja võiks kleepsuks panna.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

väike korpus+ peenemad poolteljed=316-318-320-325ix-325e-324d
suur korpus+ paksemad poolteljed=325i&324td ja m3
suure muhviga kardaan=324td(touring)&325e alates3/86( manual)ja m3
väike korpus kannatab umbes 170hj kui ketsi ei lähe
väike muhv kannatab umbes kaks kuud kui üle 200 jõu ja ketsi ei lähe
325i sidur kannatab 200jõudu 500meetrit, kui ketsi ei lähe( kolm korda proovitud, korv annab järgi, hea, et jalgu ära ei lõhu)
auto mass u 1500-1600kg ( stereo taga ) uued paksemad poolteljed peavad vastu antud tingimustega u 4a ja 80000km ning on siis nagu 300000km sõitnud
kinnitused kõik samad ja komplektis vahetatavad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kes nüüd seda oskab öelda, milline reduktor ja pooteljed on all 90 318iS-l??? (100 kw)

Sain ma õieti aru, et suurem reduktor ja jämedamad poolteljed on võimalik lihtsalt väikeste asemele kruttida?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

mul nüüd tekkis küsimus, et kas selle väiksema reduktori asemele on võimalik suuremat paigaldada, ilma muude osade väljavahetamiseta? ja kas järelikult reduktori tagumine kaan on ka suuremal ja väiksemal reduktoril erinev?

korra veel selgitan üle oma suure küsimärgi. nimelt mul on enda 87 a 325i reduktor ülearu keldris jalus. sellel on tagumise kaane padja kinnitus (see ümmargune rõngas) katki. nüüd mul tekkis üks huviline, kellel on 84 a 320 ja tema tahaks seda oma autole alla keerata. selleks peab ta oma vana reduktori pealt keerama maha kaane ja panema selle minu reduktori külge (sest minu omal on see katki). nüüd küsimus ongi, kas need kaaned on identsed (seega erinevatel reduktoritel samasugused) ja kas kas reduktor on niipalju identne, et teda on võimalik sellele 84 a 320 alla keerata 87 a 325 reduktor, paigaldades 325 reduktorile 320 reduktori kaane, ilma et peaks hakkama muid osasid välja vahetama. jube palju numbreid sai, loodame et mõte ei läinud kaduma.
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

ETK järgi on peaks 318is olema väike korpus ja peenemad poolteljed.
siim
Huviline
Postitusi: 4330
Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
Kontakt:

Postitus Postitas siim »

suure korpusega differ on auto suunas pikem või laiem kuidas soovite:)
pange kõrvuti siis näete:)
5213002
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

ok, seda mul oligi vaja teada. aitäh
Kasutaja avatar
rs797
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 11.05.2003 21:19 58
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas rs797 »

minu 323 läks küll suurekorpusega differ ilma probleemideta alla ja ei pidanud midagi ringi tegema :roll:
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

suur ja väike differ komplektis koos pooltelgedega üks ühele vahetatav, nende väikestega võib lutsu visata
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ja kuidas tuvastada ostmisel, mis ülekandega asi on ja kas on LSD :?:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

no kuule :shock:
lollitad ve?
ülekanne- näiteks 3,64 tähendab, et kardaanipoolne ots teeb 3,64 tiiru ja poolassipoolsed otsad 1 tiiru. või võta lahti ja loe taldriku ja teo hambad üle. taldrik/ tigu= ülekanne. blokeeringuga siis, kui võtad ühest poolassiotsast kinni ja üritad teist keerata, kui ei õnnestu, siis blokeering ( või pees)( ketastega) kui visco, siis annab sujuvalt järgi ja poob järjest rohkem, mida kiiremini keerad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

suur korpus= kuue poldiga poolasside poolt kaaned kinni
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Kuna siin käib diffrist jutt, siis ehk keegi oskab öelda, kas E34 525 24v tuleb originaalis tehasest blokkdiffriga või sai seda lisana juurde osta?
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

patrik kirjutas:väike korpus+ peenemad poolteljed=316-318-320-325ix-325e-324d
325ix differ on ikka suure korpusega, oma 325i-le ise paigaldasin. Samuti peaks olema ka 325e-l suure kestaga, kindel küll pole.
Ja väikese korpusega differ ei istu suure asemele, takistuseks on erinevalt asetsevad ülemised kinnituspoldid ja kandev plaat. Ise korra sellesse ämbrisse astunud, kui suur ja väike differ kõrvuti panna näib, et kõik poldiaugud klapivad... pärast tund aega ebameeldivat poltidekruttimist auto all ja avastasin, et tee või tina ei sobi väike differ autole :evil: ja sain undava diffri uuesti alla tagasi keerata.
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

patrik kirjutas:
väike korpus+ peenemad poolteljed=316-318-320-325ix-325e-324d

ahjaa seal mõtlesin pooltelgi.
väike korpus siis 316-318-320-324d

ise olen paigaldanud vähemalt neli väikese korpusega difrit enda 325i alla. mäletamist mööda mingit jama küll polnud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kontrollisin ka etk-st
325i tagasillatala sobib ka 316-318, jne.
järelikult oli sul mingi muu kala
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Ingvar
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Ingvar »

Vaatan, et siin tagasillast jutt, nii et postitan oma küsimuse ka siia. Autol (E36 318IS) nimelt undab tagasild kiirusel 50-80km/h. Muu kiirusega on vait. Vahest undab valjemini, vahest vaiksemalt. Küsimus siis selline, kas tagasilda remonditakse ka või on mõistlik osta terve uus reduktor 2500 eeguga? Ja teine mure on selline, et kuna olen Pärnust, siis äkki oskab keegi soovitada, kes Pärnust võiks sellega tegelda või kelle poole oleks mõistlik pöörduda?
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

patrik kirjutas:patrik kirjutas:
ise olen paigaldanud vähemalt neli väikese korpusega difrit enda 325i alla. mäletamist mööda mingit jama küll polnud
Kui minu 320st kogemata 325 sai, kestis originaal differ ühe talve. Siis juba kolksus ja mingil kiirusel isegi natuke ulgus. Ikka ära kurnab 2,5 mootor väikse difri. Ülekanne oli muidugi ka 4,27, mis tapab difrit rohkem kui kiire ülekanne.
E32 750i (1994)
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

no mina sain väikese korpusega kuni esimese nurgani sõita kui pulki juba kukkus, mõni kestis terve nädala ka isegi :D . aga kaal paneb asjad paika
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Nojah, siis pole mul mõtet mingi üle 250 hj mootori ja väikse tagasillaga mõtet saatust trotsima hakata :roll:

Aga veel:
kuskohast saaks infi suure silla ülekandearvude kohta- huvitab nimelt selline muskelautolik kõrge ülekanne vahemikus 3,7-4,1. Millise auto alt tasub seda otsima hakata?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Facelifti läbinud ('87 lõpp) 325-tel oli ülekandeks 3.73

EDIT: e30.de tehnilise info seast leiad rohkem vastuseid: http://www.schwarztwo.de/e30/fotost/f00023/f00023.htm
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Aare kirjutas:Aga veel:
kuskohast saaks infi suure silla ülekandearvude kohta- huvitab nimelt selline muskelautolik kõrge ülekanne vahemikus 3,7-4,1. Millise auto alt tasub seda otsima hakata?
Ma ei tea, kas E32 kerega auto difrit on võimalik sinna paigaldada. Kuid sealt küljest saaksid päris isase difri. BMW tehaseandmed lubavad järgmist:

differ 4,10 - 730 R6 automaat
differ 3,91 - 735 R6 automaat
differ 3,64 - 730 R6 manuaal
differ 3,45 - 735 R6 manuaal

Ülejäänud sulle ei sobi:

differ 3,23 - 730 V8 automaat
differ 3,15 - 730 V8 manuaal + 750 automaat
differ 2,93 - 740 V8 automaat
E32 750i (1994)
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Aga veel:
kuskohast saaks infi suure silla ülekandearvude kohta- huvitab nimelt selline muskelautolik kõrge ülekanne vahemikus 3,7-4,1. Millise auto alt tasub seda otsima hakata?
kui sa kasutad kasti, millel on viies käik kiirendav( ühesõnaga tavaline kast, mis sinu puhul ka kõige kehvem valik), siis selline ülekanne ei sobi sulle, kui sa just kapitaalselt suuremat rattadiameetrit ei kasuta
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

Ingvar kirjutas:Vaatan, et siin tagasillast jutt, nii et postitan oma küsimuse ka siia. Autol (E36 318IS) nimelt undab tagasild kiirusel 50-80km/h. Muu kiirusega on vait. Vahest undab valjemini, vahest vaiksemalt. Küsimus siis selline, kas tagasilda remonditakse ka või on mõistlik osta terve uus reduktor 2500 eeguga? Ja teine mure on selline, et kuna olen Pärnust, siis äkki oskab keegi soovitada, kes Pärnust võiks sellega tegelda või kelle poole oleks mõistlik pöörduda?
ma kahtlustan, et see undamine ei tule mitte reduktorist, vaid rattalaagritest. oma kogemused on siiani näidanud, et väsinud reduktor teeb sekka ka üsna meeliülendavaid raginaid, mida kuuldes undamine üldse ununeb. ise olen pärnus oma autot teinud oü sharpmanis (asub bussipargi territooriumil), kindlasti on kohti veel. 2500 krooniga vast ei ole mõtet reduktorit ostma hakata.
Vasta