Kütuselisand
Kütuselisand
Tere!
Küsimus siis selline, et mis kütuselisandit soovitate lisada `93 525tda- le?
Küsimus siis selline, et mis kütuselisandit soovitate lisada `93 525tda- le?
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Ma kasutasin vahepeal kõiki enamvähem minu autole sobilike Kleenflo keemilised lisad läbi.joffe kirjutas:Jaak 16.11.2006
Kas BMW-le on igasugused kütuselisandid(nt. vee eemaldaja) täielik "tabu" ?
Vastus:
Tere,
BMW ei näe ette ühegi kütuselisa kasutamist ja seega ei ole need aktsepteeritud.
Nii vastas UM spetsialist.
Klappide puhasti, mootori sisepesu ja hiljem uuele õlile mingisugune paks õlilisand ja tundub, et on tiba äkilisem küll. Need siis läksid õlipaaki. Aga kütusepaaki läksid kondentsi eemaldaja ja pihustipuhasti. Paha nad igatahes pole teinud.
See et pole ette nähtud on lamp, ma arvan, et ned UM-i mehed ei tea sellest konkreetsest lisandist midagi ja siis niisama igaksjuhuks ei hakka soovitama, pärast juhtub veel midagi ja siis hea süüdistada, et miks soovitati. Ma olen seal UM-s käinud asju küsimas küll ja telefoni teel kaa, aga kahjuks kõik seal nad väga pädevad vennad minuarust ei ole. See siis käis Tallinna BMW monopoli kohta


Aga M6-ga proovisõidule ta ikka ei taha kuidagi lasta

BMW 325i E30 1986 M20
A
Nii mõnegi ettevõtte lisanditel on lausa märge, et mis margi esindus seda soovitab. Uuri natuke Liqui Moly diislilisandeid ja näed isegi.
Need UM tegelased on üldse ... eriti targad ja kui juhtub, et see või too katki, siis lihtne vastus, et aja jooksul ikka juhtub kuid kui oleks lisand paagis siis asi veel kestaks.
Ja huvitav kui UM ütleb, et pange nüüd seda kas siis kõik jooksevadki panema ... naerma ajab!!!
Mis sa ise arvad, miks nii mõni bemmi mees oma dislasse sinist valab, eks ikka seetõttu, et paremini määrib ja pump kestab kauem kui valge dislaga aga kui valgele lisada lisand, mis määritavust tõstab, siis kestab ka sinu diisel. Niiet omad järeldused.
Ükski lisand ei tee halba kui ta on kasutusel õigel ajal ja kohas. Keegi ei käse ka pidevalt kasutada, on pikema toimega asju ka juba müügil.
Need UM tegelased on üldse ... eriti targad ja kui juhtub, et see või too katki, siis lihtne vastus, et aja jooksul ikka juhtub kuid kui oleks lisand paagis siis asi veel kestaks.
Ja huvitav kui UM ütleb, et pange nüüd seda kas siis kõik jooksevadki panema ... naerma ajab!!!
Mis sa ise arvad, miks nii mõni bemmi mees oma dislasse sinist valab, eks ikka seetõttu, et paremini määrib ja pump kestab kauem kui valge dislaga aga kui valgele lisada lisand, mis määritavust tõstab, siis kestab ka sinu diisel. Niiet omad järeldused.
Ükski lisand ei tee halba kui ta on kasutusel õigel ajal ja kohas. Keegi ei käse ka pidevalt kasutada, on pikema toimega asju ka juba müügil.
BMW manual (käsiraamat) näeb 524td-le talvetingimustes ette bensiini diisli hulka. kuni 30% oli kindlasti, kui mitte 40%... (viimases numbris ei ole kindel, kuid 30% on seal kindlasti kirjas). Seda siis sõltuvalt kütusest ning välistemperatuurist.joffe kirjutas:Jaak 16.11.2006
Kas BMW-le on igasugused kütuselisandid(nt. vee eemaldaja) täielik "tabu" ?
Vastus:
Tere,
BMW ei näe ette ühegi kütuselisa kasutamist ja seega ei ole need aktsepteeritud.
Nii vastas UM spetsialist.
Ise olen sõitnud 40%-se "lahusega" ning kõik toimis ideaalselt. Sealjuures ei unusta ka soovituslikku õliprofülaktikat.
Olen ka mina kasutanud oma diislil lisandeid ja saan isiklikke kogemusi jagada vaid + poolelt. STP diisli küttelisand vaikude ja tahma puhastamiseks andis effekti selliselt, et kadus külmast peast terav klõbin. See oli eelkõige märgata suvel soojade ilmadega. Harva, aga siiski mõned korrad üle +30 ilmaga juhtus et mootor suri ristmikul välja. Peale paagitäie sõitmist lisandiga seda ei juhtunud.
Olen 100% nõus nendega kes lisandeid ei poolda. Oleks meie kütte kvaliteet vaid stabiilselt garanteeritud!!! Kahjuks tuleb seni küll õli küll muud soga aeg ajalt lisada, et säästa pumpa, pihusteid jne: Toonitan: see on rangelt minu isklik seisukoht.
Olen 100% nõus nendega kes lisandeid ei poolda. Oleks meie kütte kvaliteet vaid stabiilselt garanteeritud!!! Kahjuks tuleb seni küll õli küll muud soga aeg ajalt lisada, et säästa pumpa, pihusteid jne: Toonitan: see on rangelt minu isklik seisukoht.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Lauri_L kirjutas:BMW manual (käsiraamat) näeb 524td-le talvetingimustes ette bensiini diisli hulka. kuni 30% oli kindlasti, kui mitte 40%... (viimases numbris ei ole kindel, kuid 30% on seal kindlasti kirjas). Seda siis sõltuvalt kütusest ning välistemperatuurist.joffe kirjutas:Jaak 16.11.2006
Kas BMW-le on igasugused kütuselisandid(nt. vee eemaldaja) täielik "tabu" ?
Vastus:
Tere,
BMW ei näe ette ühegi kütuselisa kasutamist ja seega ei ole need aktsepteeritud.
Nii vastas UM spetsialist.
Ise olen sõitnud 40%-se "lahusega" ning kõik toimis ideaalselt. Sealjuures ei unusta ka soovituslikku õliprofülaktikat.
Lauri, kas Saksamaal on olemas Talvine D ?
Äkki on asi selles mis ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Uurisin ka ise UM-st mingi hetk diislile õli või muude lisandite lisamist. Ja nende soovitus oli mitte midagi panna ja tankida lihtsalt korralikust tanklast. Küsisin ka, et kui palju on viimasel ajal kehva kütuse tõttu autosid remonti tulnud, siis öeldi, et kütuse tõttu pole juba tükk aega midagi tulnud. Seega krt seda teab, mis on õige ja mis vale... praegu midagi kütusele lisaks paaki valanud pole, aga kuisatus ikka vahepeal tekib... 

No siin jälle sellinne asi et kes see nüüd ütleb et millinne see korralik tankla on???Kurjad keeled sosistavad et segatakse kütust kõigis tanklais vahe ainult selles et kui palju millinne tankla lisaaineid paneb.Eestis olles oma autole (mis küll bensiin) tangin ainult 98. Ja olen tähele pannud et tuleb odavam kui tankida 95-te.Kütusekulu langeb tuntavalt võrreldes 95-ga ja selle hinnavahe teenib tagasi.Jarlo kirjutas:Uurisin ka ise UM-st mingi hetk diislile õli või muude lisandite lisamist. Ja nende soovitus oli mitte midagi panna ja tankida lihtsalt korralikust tanklast. Küsisin ka, et kui palju on viimasel ajal kehva kütuse tõttu autosid remonti tulnud, siis öeldi, et kütuse tõttu pole juba tükk aega midagi tulnud. Seega krt seda teab, mis on õige ja mis vale... praegu midagi kütusele lisaks paaki valanud pole, aga kuisatus ikka vahepeal tekib...
Bmw 520 i 110kw
Ennem sõitsin koguaeg 95-ega nii statoili omaga, kui ka neste ja uno x jne... aga ühel hetkel hakkasin tankima statoilist 98-sat ja kütusekulu ökonomaiseri järgi kukkus ~1-2l maanteel. Ennem sõitsin ~8-9L nüüd 7L... nii et seda 95 solki ma enam ei tangi kuskilt.Tarmo_K kirjutas:Hmm, ma olen siiani ainult 95-te pannud...peaks ehk ka 98-t proovima
Üks küsimus ka, kust saab Liqui Moly tooteid osta? Millistes firmades on nende toodete hea valik?
Kui tihti peaks bensiinifiltrit vahetama? Ma võtan täna paagi 98-t täis igatahes.Ilves kirjutas:Nagu vanemad ja targemad on öelnud, siis pole mõtet töötavat asja näppida. Ka siin foorumis mõned õpetlikud näited selle kohta olnud.
Ehk tangi korralikust kohast, vaheta sagedasti filtreid ja enne mingeid lisandeid ära kasuta, kui mootor normaalselt töötab.
Endine BMW omanik
100% kindel ja soovitan seda kõigil kasutada. Jutt käib sellest mille liiter lisatakse üle 2000 l kütusele.sips kirjutas:Garaažist leidsin pooliku kleenflo injector cleaneri, kallasin paaki ning esimesed ~ 80 km ei olnud mingit effekti , aga nüüd on selline tunne nagu auto oleks kergem..
Huvitav kas mootor sai mingeid vitamiine juurde või käisid päkapikud auto kallal?
E 39 535 1997.a.