1. leht 1-st
Häiriv sumps
Postitatud: 18.01.2007 12:20 36
Postitas Herra
Mure siis selline et kui hommikul tööle panna häälitseb ja kõristab aga kui juba soojenema hakkab võtab vaikselt vaiksemaks ja lõpuks jääb järele tiksumine mis on rõve õmblusmasina hääl, mida peaks ära vahetama? tuleb hääl kuskilt eestpoolt auto alt kas siis katalüsaator äkki??? Autoks e34 M50
Postitatud: 18.01.2007 13:45 22
Postitas ravia
Kui ikka eestpoolt ja kapoti alt siis põhjustab tiksumist mõni hüdrotõukur.
Re: Häiriv sumps
Postitatud: 18.01.2007 16:21 16
Postitas Veljo_V
Herra kirjutas:Mure siis selline et kui hommikul tööle panna häälitseb ja kõristab aga kui juba soojenema hakkab võtab vaikselt vaiksemaks ja lõpuks jääb järele tiksumine mis on rõve õmblusmasina hääl, mida peaks ära vahetama? tuleb hääl kuskilt eestpoolt auto alt kas siis katalüsaator äkki??? Autoks e34 M50
Sõbra e34-l oli analoogne mure ja temal oli see kat mis seda tegi!
Postitatud: 18.01.2007 16:26 11
Postitas hollow
aga kat. koliseb nii sooja kui kylma mootoriga
Postitatud: 18.01.2007 17:34 13
Postitas Ragnar
Kui kat. hakkab alles läbi minema siis sooja motoga ei kolise.
Pärast koliseb pidevalt.
Postitatud: 18.01.2007 22:36 34
Postitas Herra
tänud eks siis peab selle papi Ummis välja käima

Postitatud: 18.01.2007 22:37 31
Postitas kapa
oled hinda ka uurinud ?

Postitatud: 19.01.2007 12:16 36
Postitas Ragnar
ja mitte originaal katiga on nii, et suvel ma omale ühele poole panin ja raegu koliseb juba vahetpidamatta. Eluiga seega ~6kuud
Muidugi mul võib ka mootoris midagi viga olla
Postitatud: 22.03.2007 16:37 20
Postitas Herra
hinda tean originaal maksab 15000 ja bmw analoog 10000
Postitatud: 22.03.2007 18:33 39
Postitas patrik
korralik universaal maksab umbes 3000. see et mõnel kohe läbi läks võib olla paigalduse või kasvõi lambda viga. peab kestma mitu aastat ilma probleemideta
Postitatud: 22.03.2007 18:38 13
Postitas hollow
mul pakkuda kaks bmw originaal kasutatud kati... kui autopeal olid, siis töötasid ilusti... torud on ära lõigatud enne kati ja peale resokat... kokku neid 2 komplekti neid seal all oli ja sobib ka ilmselt 525'ele
Postitatud: 02.04.2007 20:56 56
Postitas priitb
Mul m20 l oli lambda andur lahti- külmalt kolises ja co oli paigast ära. Keerasin kinni ja kolin kadus ja näidud läksid ka õigeks. Muidugi anduri pani üks hästi tähtsa näoga autoelektrik. ju vist ei keerand korralikult kinni.
Postitatud: 02.04.2007 22:40 51
Postitas puruvana
Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Postitatud: 02.04.2007 22:50 21
Postitas joffe
puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Süütenurk?

Postitatud: 02.04.2007 22:54 11
Postitas puruvana
joffe kirjutas:puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Süütenurk?

Kus see seal umbes asub ja milline välja näeb ? ja palju maksaks parandamine
A ma ise mõtlesin ,et äkki need süütepoolidesse minevad juhtmed jamavad ??? Kusagilt kuulsin ,et sai nii kontrollida neid ,et ajad pimedasse kohta ,teed kapoti lahti ja vaatad ,kui näed mingit valgust vms ,siis on läbi seal juhe vms . ?
Postitatud: 02.04.2007 23:06 54
Postitas joffe
puruvana kirjutas:
Kus see seal umbes asub ja milline välja näeb ? ja palju maksaks parandamine
A ma ise mõtlesin ,et äkki need süütepoolidesse minevad juhtmed jamavad ??? Kusagilt kuulsin ,et sai nii kontrollida neid ,et ajad pimedasse kohta ,teed kapoti lahti ja vaatad ,kui näed mingit valgust vms ,siis on läbi seal juhe vms . ?
Ausalt, ei kujuta ette sinu masina kapotialust, aga enda E34-l ei näegi ma ühtegi juhet, samas oma "vanal valgel" E28-l on kõik juhtmed nähtaval ja sellisel juhul tasub see pimedas vaatamine ära. Sel vanakesel oli probleem ainult niiske ilmaga käivitumisega, muidu seisis teine siin kolm kuud ja võtit keerates oskas mind meeldivalt üllatada, käivitudes "s polu oborota", isegi veel kiiremini, kuigi voltmeeter näitas tsipa üle 11 voldi akupinget.
Postitatud: 03.04.2007 07:03 41
Postitas truumu
puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Kui taha pandi otseläbi sumpa, siis hakkabki paukuma
Originaaliga kaob ära
Postitatud: 03.04.2007 09:03 49
Postitas puruvana
truumu kirjutas:puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .
Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .
Autoks 320 e36 1991 .
Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Kui taha pandi otseläbi sumpa, siis hakkabki paukuma
Originaaliga kaob ära
Kas nii ülevaatuselt saab läbi ? ja kuidas seda parandada ?
Postitatud: 03.04.2007 14:36 01
Postitas joh
ravia kirjutas:Kui ikka eestpoolt ja kapoti alt siis põhjustab tiksumist mõni hüdrotõukur.
Hüdrotõukurid vast klõbisevad enne sooja mootoriga ning külmaga jäävad vait? Parandage mind kui ma eksisin..
Postitatud: 03.04.2007 14:40 35
Postitas elm
joh kirjutas:
Hüdrotõukurid vast klõbisevad enne sooja mootoriga ning külmaga jäävad vait? Parandage mind kui ma eksisin..
Peaks ikka justkui vastupidi olema.
Postitatud: 03.04.2007 14:49 41
Postitas joh
Ei tea, olen näinud isendeid, millel kuumaks minnes hüdrotõukurid põrgulärmi tegema hakkavad

Postitatud: 03.04.2007 14:51 49
Postitas elm
Postitatud: 03.04.2007 18:54 49
Postitas truumu
puruvana kirjutas:Kas nii ülevaatuselt saab läbi ? ja kuidas seda parandada ?
Ülevaatuselt saab läbi, parandada saab originaaliga asendades
joh kirjutas:Ei tea, olen näinud isendeid, millel kuumaks minnes hüdrotõukurid põrgulärmi tegema hakkavad

Kehv õli