1. leht 1-st
90a. E34 mehaaniline katuseluuk elektriliseks
Postitatud: 22.03.2004 17:32 55
Postitas WagaBond7
Tere kõigile ! ! !
Olen siin uus kasutaja esimese postitusega. Asi siis selles, et suvi tulekul ja tahaks teha k.luugi eletriliseks. Praeguseks olen hankinud mootori ja aknalülitite paneeli ( hetkel on kahene, mõttes oli panna neljane ) kust mugavam luuki juhtida. Probleem tekkis aga sellest, et firmast, kust ma nõu küsisin öeldi, et nendest kahest piisab. Pikemalt uurides selgus, et vaja veel luugi konsool välja vahetada ja nupud, mis akende avamiseks sulgemiseks ei sobigi selle süsteemiga.
Küsimus siis teile, mida peaksin tegema, kui soov oleks teha asi elektriliseks ja juhtida seda akna nupureast ?

Postitatud: 22.03.2004 20:26 22
Postitas Ain
selle küsimusega võid kohe julgelt
patriku poole pöörduda, tema meie klubi elektrik

Postitatud: 23.03.2004 13:11 54
Postitas Tarmo
mul oli ka vändaga luuk.
Ostsin mootori ja juhtmekimbu mis tuleb tagumise istme alt sinna laealla.
Ise paigaldasin ja töötab väga edukalt.
ja minu õnneks on mul ka nii luugil kui el akendel see komfort funktsioon , mis uste lukku panemisel sulgeb nii luugi kui aknad

Postitatud: 23.03.2004 13:23 26
Postitas Aare
Elektriline luuk lisab autole kaalu, mis halvendab kiirendust

Postitatud: 23.03.2004 13:31 54
Postitas jjanno
Tere
Aare kirjutas:Elektriline luuk lisab autole kaalu, mis halvendab kiirendust :cool:
OT:Kas ilma luugita poleks siis veelgi parem? Kere peaks ju jäigem olema.
Aga mugavusfunktsioon oleks päris hää asi küll, kuid paraku pidi minu autole selle jaoks mingi seadeldise juurde panema. Küsimus: Kas see mugavusfunktsioon taastab pärast signa maha võtmist automaatselt ka luukide eelneva seisu?
jJanno
Postitatud: 23.03.2004 13:44 24
Postitas janar
Tarmo kirjutas:mul oli ka vändaga luuk.
Ostsin mootori ja juhtmekimbu mis tuleb tagumise istme alt sinna laealla.
Ise paigaldasin ja töötab väga edukalt.
ja minu õnneks on mul ka nii luugil kui el akendel see komfort funktsioon , mis uste lukku panemisel sulgeb nii luugi kui aknad

Kas ainult siis, kui võtmest kinni paned ja võtit lukustamisasendis hoiad või siis sulgeb ta sul aknad ja luugi ükskõik millise lukustamise peale?
Küsin seetõttu, et kuna ma panen auto kinni puldist, siis ikka oht aken lahti unustada, kuna ma saan akna ja luugi vaid siis kinni, kui võtmest kinni keeran
Postitatud: 23.03.2004 22:15 40
Postitas truumu
siis on signa valesti paigaldatud või ei võimalda seda funktsiooni

Postitatud: 24.03.2004 09:52 04
Postitas Tarmo
mul ikka igast asendist paneb kinni.
ja peale signa mahavõtmist ei taasta akende ja luugi endist asendit.
Aga kui sul ainult võtmest kinni lähevad siis käi Patriku juurest läbi , ühendab sul signa korralikult, nii et toimiks koos signaga.
Postitatud: 24.03.2004 16:08 33
Postitas alts20
seda et aknad ja luuk kinni läheks automaatselt võimaldab teha ka 700 eegune signa kuid natu vidinaid vaja ja asi ok bmw dele see asi miski 300 raha maksab ja anna minna
Postitatud: 24.03.2004 18:44 39
Postitas WagaBond7
Mis asi see nimeliselt on ja kust seda saab sellise soodsa hinnaga ?
Postitatud: 27.03.2004 14:59 43
Postitas Andry
selle asja nimi on moodul ja vaja on neid luugi ja akna jaoks.
Saab neid nt. autoalarmipaigaldajate juurest.
Endalgi käivad nii aknda kui luuk ise kinni ja kui asi toimib on küll mugav, aga mul on need süsteemid ka streikinud vahetevahel.
Postitatud: 28.03.2004 23:39 22
Postitas Joel_H
Kes endal manuaalse luugi elektriliseks teinud, osakb ehk öelda, milline juhe sealt lae pealt luugi mootorisse peab tulema (kas on selline väike ristkülikukujulise otsaga, kolme "isase" klemmiga). Või kui suur jama see juhtme tõmbamine on - tõenäoliselt tuleb kogu laepolster maha kiskuda jne ??
Tänud ette.
Postitatud: 29.03.2004 11:58 35
Postitas Tarmo
mina ei kiskunud laepolstrit maha.
Vedasin selle juhtme tagumise istme juurest mööda ukseserva liistu alt ja siis armatuuri kõrvalt ülesse ja peale seda akna liistu alt juba laepeale.
Aega võttis umbes täpselt 30minutit.
Seda ma ei mäleta milline see juhe täpselt oli.Sauelt Igorilt sain selle 150.- krooniga.
hm
Postitatud: 12.05.2004 18:55 05
Postitas Herli
mitme sooneline see juhe on? ise ei kannata teha?ja kuhu seal tagaistme all see tuleb surada, on kohe vastav koht?
Postitatud: 13.05.2004 09:59 31
Postitas Tarmo
on jah vastav koht, kuhu see juhe pista.
Ise tegemise kohta, ma arvan et odavam ja lihtsam on see originaal juhe osta sauelt.
150.- ei tapa kedagi ma usun.
mhmh
Postitatud: 13.05.2004 10:07 49
Postitas Herli
muidugi ei tapa, aga selline küsimus tekkis, et kas 700-sel samad juhtmed, mootor nagu sama siis idee järgi peaks juhtmed ka istuma! Kas mootori pool on siis kax pistikut, üks lülitisse ja teine mootorisse?
Postitatud: 13.05.2004 10:09 13
Postitas Tarmo
jah, nii ta oli.
see et 7xx ja 5xx omad samad on ma ei tea , aga miks nad peaks erinevad olema?
njah
Postitatud: 13.05.2004 10:26 01
Postitas Herli
njah ilmselt nad on samad, sest üks sell toob mulle 7xx juhtmed, lasin mootorile pinge peale, iseenesest liikus. Tegelt sai kõik alguse sellest, et vänt kukkus alla üxpäev ja uue eest taheti 200, uurisin elu ja sain mootori koos lülitiga 400ga, nii, et siia ma nüüd takerdusin! üks teadis rääkida, et kuni 92a on juhtmed juba veetud, aga võta näpust, mul 91 ja pole! Usu veel kõiki!

nii
Postitatud: 13.05.2004 16:57 23
Postitas Herli
nüüd juhe ka olemas, aga otsi ja otsi, ei leia sobivat vaba pistikut tagaistme all? Kas on võimalus, et seda polegi seal? Krt siis peab ise mingeid pingeid peale tooma hakkama, aga jah, mis ja palju? Või teab keegi, kus see pistik täpsemalt olema peaks?