ttsys ära nüüd nii kuri ole

Mina isiklikult soovitaks kallata sisse seda õli mis endale meeldib, peaasi, et specsile vastab.
Kui sa hakkad nüüd specse väga põhjalikult analüüsima siis jõuad järeldusele ilmselt, et mõlemad on päris head õlid, vahed tulevad sisse soojenemis ja keemis temperatuurides, viskoosuses jms.
E39 diisel on sul ilmselt sõitnud läbi juba 300+ Kkm, niiet mingisugust mootori kaitsmisest jms rääkida on enese petmine. Maksimum mis sa enda auto mootori tervise huvides saad teha on see, et vaheta õli iga 10 000 km tagant ja see ongi parim autole, kasuta ka kvaliteetset õlifiltrit.
Tasub ka mõelda sellele, et E39 -l olev M57 töötati välja 90 -ndate lõpul, milline oli õli siis ja milline on õli nüüd- iga specsile vastav õli on parem kui see mida tollal sisse kallati- toorõli on ikka sama, lisandid määravad erinevuse.
Suurim õlide erinevus tuleb välja ikka suure koormuse all, mida sa ilmselt ei tee (gaas põhjas mööda kiirteed 8 tundi järjest).
Castrol oli BMW ametlik soovitus üle 20 aasta, tänapäeval aga soovitab BMW Shelli, ega siis selle pärast Castrol pole halvemaks läinud, diilid on lihtsalt muutunud.