
EDIT: eelmise teema jätk on siin.
Just nii tulebki teha. Mul E39'l nüüd kõik garantii all ja jätab täiesti külmaks, mis tallinna tänavatel toimub. Kui aga osta veermiku detailid jumal teab kus ja veel jumal teab kus alla keerata siis polegi muud kui jäädagi neid sel viisil paigaldama.eero kirjutas:Seep ei hoia mina ka tagasi ja kui on tarvis mingid krdi õõtsad vahetada siis loomulikul vahetan. On jah korraks valus, aga arvestades garantiid siis ilmselt enam kunagi seda tegema ei pea
Tähtis on pärast ainult ilusti regulaarselt hooluses käia et defektid kindlalt enne garantiiaja lõppu avastataks
Nomaeitea. Seda nüüd väga normaalseks ka pidada ei saa, et 2 a vana väikese läbisõiduga auto tahab 5K EURi eest järeleaitamistunde saada. Mida rohkem lugeda siinseid kogemusi ja ka piiritaguseid tundub, et X5 on vastupidavuselt lihtsalt s#¤% auto, mis lisaks kubiseb täiesti lubamatutest disainivigadest. See, et auto ostes maksab +1M EEK ei anna küll mingit rohelist tuld sellele, et iga 20KKM tagant peaks teda vähemalt 2-5% ulatuses algselt ostuhinnast poputama.Juss kirjutas:Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.Ilves kirjutas:Nomaeitea. Seda nüüd väga normaalseks ka pidada ei saa, et 2 a vana väikese läbisõiduga auto tahab 5K EURi eest järeleaitamistunde saada. Mida rohkem lugeda siinseid kogemusi ja ka piiritaguseid tundub, et X5 on vastupidavuselt lihtsalt s#¤% auto, mis lisaks kubiseb täiesti lubamatutest disainivigadest. See, et auto ostes maksab +1M EEK ei anna küll mingit rohelist tuld sellele, et iga 20KKM tagant peaks teda vähemalt 2-5% ulatuses algselt ostuhinnast poputama.Juss kirjutas:Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
Vabandust mõõduka OT eest.
Ma saan X5-e mõnudest täiesti aru, aga mu käsi vist ei tõuseks kuidagi selliseid summasid eraldama liikumisvahendi ülalpidamiseks. Järelikult tuleb E46-ga edasi sõita või sissetulekuid suurendada...
Pole jah, garantiikorras on mul sillajuppe vahetatud, aga see on ka kõik. Saan aru, et sul käidi nö "igaks juhuks" kogu masin üle, mis on igati tervitatav garantiipoliitika. Mulle käib rohkem ajudele see, et tavapäraste kulumaterjalide alla läheb vähemalt igal teisel õlivahetusel roolilatt ja tont teab mis vigureid veel. Selline asi sööb usaldust auto ja lõpuks ka margi enda vastu.Juss kirjutas:Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.
Kuidas sa saad väita et auto lagunemine garantii ajal on normaalne ja et arve peabki suur olema. Ma saan aru et tehas maksab ja kohapeal keevitatakse täie rauaga töö hind sinna otsa aga et selliseid summasid normaalseks peetakse on ebanormaalne.Juss kirjutas:....Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.
BMW on luksusauto ja jääb seda ka 10 aastat hiljem. Ülalpidamine on ja jääb kalliks ja sellega peab arvestama, kuid see kõik kompenseeritakse muuga. BMW omanikud olid minu mäletamist mööda kõige margitruumad.
PS! Ära üldse hakka disainist rääkima
Keskmine jõukam Eesti inimene erinebki arenenud maailma jõukast inimesest selle poolest, et kui ta suudab omale midagi lubada, siis ta seda ka ilmtingimata teeb + free parking comes with the brand.Juss kirjutas:Auto lagunemine garantii ajal ja ka kogu auto eluea vältel on normaalne. See mis garantii korras vahetusse läheb on täiesti teema väline asi kuna ei puuduta tarbijat. Normaalsed kulud olid need, mis ka eero välija tõi ja need summad on minu arvates tõesti normaalsed (15-20k aastas ~1-1,4m auto puhul).
Kui luksusauto ülalpidamine käib üle jõu tuleb osta mainstream'i auto nagu näiteks honda ja ongi mure murtud![]()
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... tingimused
Punktist A punkti B saab bussiga ka ja pole vaja kunagi remonti teha.Päris naljakas on lugeda milliseid summasid auto remondi alla maetakse selleks et iga päev punktist A punkti B liikuda, tõsi küll, kõvasti mugavamalt kui võibolla suvalise jaapanlasega aga siiski. Samas peavad insenerid baierimaal ikkagi olema millegagi pusse pannud, kui veermik nii jõuliselt kulub, teid võib süüdistada ju küll aga on marke mis nende teede peal ei vaja iga 20k tagant veermiku osade vahetust. Ma loodan et sõidumugavus suudab need remondiarved unustama panna.
Olles paari aasta vältel omanud 2001.a. E39, pean tunnistama selle väite mitte tõele vastavaks. Samas ühinen kõigi eelpoolkõnelejatega sõidumõnu arvamuse osas.BigMoneyWaste kirjutas:
Kas E39 polnud ka nii et esimeste aastate(vb esimese 5) omadel olid nõrgad sillad edasi tulid juba täiesti korralikud, autotootja ka õpib.
ei vasta tõeleRaivo kirjutas:Ja ilmselt kui sõita 16" originaalveljega (ja paksu rehviga) ei tohiks see roolilati häda ka nii palju kummitada?mel1 kirjutas:rattaid tuleb balantseerida aeg-ajalt,siis arvatavasti püsib roolilatt
Good for youJuss kirjutas:minul käib auto (X5 või E39) ainult siis remondis kui on Inspectioni aeg. Just siis lasen ka kõik muu üle vaadata ja iga vähegi vahetust vaja mineva jupi ära vahetada. 4 aasta jooksul olen pidanud ühe korra inspectionite vahepeal remondis käima kui otsad andis nuka andur. Selle vahetusele kulus natuke üle tunni. Ei ütle et eriti ebamugav oleks.